Onnea!! Meillä näytti olevan sama sairaala ja laskettuaika :D synnärillä tavataan!
Jännää! Toivottavasti nähdään :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!! Meillä näytti olevan sama sairaala ja laskettuaika :D synnärillä tavataan!
Olo ihan uskomaton takana tosiaan 3,5v. Yritystä, joista 2,5v. On lapsettomuushoidoissa... kun yritettiin käynnistää mun kiertoa.
Olin niin tottunut ajatukseen, että ti olis ollu (taas) nega, niin olo on aika hämmästyny. Samalla pelokas (pelkään keskenmenoa) .... oon tehny vissiin 4 testii sen jälkeen ku en usko!
Mä harkitsen samaaView attachment 74113 mulla kun ei raskausoireita juuri ole niin piti tarkistaa onko viiva haalistunut. No ei ollut onneksi :D
Mulla on kans km ja kemiallisia ja mä testasin myös aika usein, alussa joka päivä.Ekan haamun tein reilu viikko sitten. Pakkohan mun oli testata sen jälkeen päivittäin ja kattoa, että vahvistuuko viivat. Yhden keskenmenon kokeneena tää alkuraskaus on ihan kamalan piinaavaa aikaa..
Onko ketään muuta, joka ei ihan hirveän innoissaan odota raskausaikaa? Lapsi meillä siis on toivottu, mutta en erityisemmin nauttinut raskaana olemisesta esikoisen aikana. Ja nyt kun ei enää ole edes sitä uutuudenviehätystä mitä ekalla kerralla, niin mua vähän ahdistaa tulevat kuukaudet. Muistan kyllä esikoisen alkuraskaudesta, että silloinkin ahdisti kaikki ja olo helpottui kun tämä inhottava pahoinvointi ja väsymys loppui. Välillä luen jostain, että naiset suree, kun tietää että kyseessä on heidän kohdallaan todennäköisesti viimeinen raskaus. Jos tämä vauva pysyy mukana heinäkuuhun asti, niin meidän lapsiluku on täynnä. Ja mua huojentaa ajatus ettei sen jälkeen enää koskaan tarvitse olla raskaana.
Ja tulee huono omatunto kun sanoo tuon ääneen, kun tuntuu että pitäisi olla onnensa kukkuloilla kun saa kokea tämän.
Pakko vielä muokata ja lisätä että siitä siis olen onnellinen, että ylipäätään olen raskaana. Tämä aika vaan tässä raskaaksi tulemisen ja synnytyksen välissä ei niin innosta.