Plussa! Mitä ajatuksia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Fantti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olo ihan uskomaton :woot: takana tosiaan 3,5v. Yritystä, joista 2,5v. On lapsettomuushoidoissa... kun yritettiin käynnistää mun kiertoa.
Olin niin tottunut ajatukseen, että ti olis ollu (taas) nega, niin olo on aika hämmästyny. Samalla pelokas (pelkään keskenmenoa) .... oon tehny vissiin 4 testii sen jälkeen ku en usko! :hilarious:

Olo ihan uskomaton :woot: takana tosiaan 3,5v. Yritystä, joista 2,5v. On lapsettomuushoidoissa... kun yritettiin käynnistää mun kiertoa.
Olin niin tottunut ajatukseen, että ti olis ollu (taas) nega, niin olo on aika hämmästyny. Samalla pelokas (pelkään keskenmenoa) .... oon tehny vissiin 4 testii sen jälkeen ku en usko! :hilarious:

Mä oon tehny varmaan 10 testiä, ettei vaan oo nega yhtäkkiä :D teilläkin pitkä yritys takana, onnea plussasta! :)

Viikko sitten tuli plussattua menkkojen ollessa myöhässä 4 päivää. Hyvin vaikea uskoa todeksi! Taustalla nykyisen miehen kanssa toukokuusta asti tjottailua ja sitä ennen nuorena tyttönä parin vuoden tuloksettomat hoidot exän kanssa.

Tänään jos uskaltas sen neuvola-ajan varata

Täällä plussattiin viime lauantaina ja nyt omien laskujen mukaan menossa 4+1. Ensimmäisestä yk:sta plussa, joten olen vähän hämilläni. Ennen esikoista kierto huiteli +35päivässä, mutta nyt tasaisesti 25 päivää. Pelkäsin vähän, että luteaalivaihe olisi liian lyhyt kiinnittymiseen, mutta onneksi olin väärässä. Esikoinen kohta 1,5v.

Muokattu viimeksi:
Mä teen yhä melkein joka aamu liuskatestin. Ne pari kemiallista sai niiin varpailleen Tosin tää nyt ei näytä siltä ollenkaan mut pysyn suht rauhallisena kun toimin näin..

Ekan haamun tein reilu viikko sitten. Pakkohan mun oli testata sen jälkeen päivittäin ja kattoa, että vahvistuuko viivat. :grin Yhden keskenmenon kokeneena tää alkuraskaus on ihan kamalan piinaavaa aikaa..

Ekan haamun tein reilu viikko sitten. Pakkohan mun oli testata sen jälkeen päivittäin ja kattoa, että vahvistuuko viivat. :grin Yhden keskenmenon kokeneena tää alkuraskaus on ihan kamalan piinaavaa aikaa..
Mulla on kans km ja kemiallisia ja mä testasin myös aika usein, alussa joka päivä.

Tänään (4+6 tai 5+0) tuli digiin 3+. Itkettää onnesta, olin jo menettänyt toivon tän asian suhteen

Onko ketään muuta, joka ei ihan hirveän innoissaan odota raskausaikaa? Lapsi meillä siis on toivottu, mutta en erityisemmin nauttinut raskaana olemisesta esikoisen aikana. Ja nyt kun ei enää ole edes sitä uutuudenviehätystä mitä ekalla kerralla, niin mua vähän ahdistaa tulevat kuukaudet. Muistan kyllä esikoisen alkuraskaudesta, että silloinkin ahdisti kaikki ja olo helpottui kun tämä inhottava pahoinvointi ja väsymys loppui. Välillä luen jostain, että naiset suree, kun tietää että kyseessä on heidän kohdallaan todennäköisesti viimeinen raskaus. Jos tämä vauva pysyy mukana heinäkuuhun asti, niin meidän lapsiluku on täynnä. Ja mua huojentaa ajatus ettei sen jälkeen enää koskaan tarvitse olla raskaana.

Ja tulee huono omatunto kun sanoo tuon ääneen, kun tuntuu että pitäisi olla onnensa kukkuloilla kun saa kokea tämän.

Pakko vielä muokata ja lisätä että siitä siis olen onnellinen, että ylipäätään olen raskaana. Tämä aika vaan tässä raskaaksi tulemisen ja synnytyksen välissä ei niin innosta.

Onko ketään muuta, joka ei ihan hirveän innoissaan odota raskausaikaa? Lapsi meillä siis on toivottu, mutta en erityisemmin nauttinut raskaana olemisesta esikoisen aikana. Ja nyt kun ei enää ole edes sitä uutuudenviehätystä mitä ekalla kerralla, niin mua vähän ahdistaa tulevat kuukaudet. Muistan kyllä esikoisen alkuraskaudesta, että silloinkin ahdisti kaikki ja olo helpottui kun tämä inhottava pahoinvointi ja väsymys loppui. Välillä luen jostain, että naiset suree, kun tietää että kyseessä on heidän kohdallaan todennäköisesti viimeinen raskaus. Jos tämä vauva pysyy mukana heinäkuuhun asti, niin meidän lapsiluku on täynnä. Ja mua huojentaa ajatus ettei sen jälkeen enää koskaan tarvitse olla raskaana.

Ja tulee huono omatunto kun sanoo tuon ääneen, kun tuntuu että pitäisi olla onnensa kukkuloilla kun saa kokea tämän.

Pakko vielä muokata ja lisätä että siitä siis olen onnellinen, että ylipäätään olen raskaana. Tämä aika vaan tässä raskaaksi tulemisen ja synnytyksen välissä ei niin innosta.

Elä turhaan soimaa itseäsi. Kaikenlaiset tunteet on hyväksyttyjä <3 Ei se raskausaika kaikille sovi tai kaikkia miellytä, eikä siinä ole mitään väärää :)

Meillä plussattiin viime viikon torstaina, ja tietty onnesta soikeana ollaan. Meillä myös pitkä lapsettomuushistoria, ja hoidoilla saatu yksi tyttö 1v2kk. Tämä luomuplussa oli kyllä aivan ihana ylläri ❤ Toivotaan että pienokainen pysyy mukana viikkoja nyt n.5+3-5+5
Onnea kaikille ❤

Takaisin