Minäkin plussasin tuossa jokin aika sitten kiertopäivänä 31 erittäin selvän plussan. Osasin kyllä odottaa, että testi on positiivinen, sillä mulla on ollut raskausoireita kp 16 lähtien. Ovis oli todennäköisesti kp 13. Tänään viikkoja on menkoista laskettuna 5+1 ja la on 13.7.
Mulla on1-tyypin diabetes ja äitiyspolille on aika jo rv 6+4. Neuvola-aika on viikolle 9. Verensokerin kanssa on mennyt ihan ok, mutta paremminkin olisi voinut mennä. Toivon kovasti, että alkiolla on kaikki hyvin ja että ei mene kesken. Diabeetikoillahan on korkeampi riski keskenmenoon...
Ollaan nykyisen miehen kanssa oltu yhdessä vasta päälle vuosi. Oltiin valmistauduttu odottamaan vauvaa pitkään ja hartaasti, koska mulla on myös PCOS. No vielä mitä - heti ensimmäisesti kierrosta, mihin söin Letrozoleja, tärppäsi! Eli sen puoleen plussa oli pieni järkytys kun se tulikin noin nopeasti. Jos ei mene kesken niin joulun tienoilla ajateltiin kertoa molempien vanhemmille. Kyseessä olisi heille ensimmäinen lapsenlapsi. Muutamalle kaverille olen tästä jo kertonut.
Ikä 31 v ja esikoinen kyseessä.