Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli sunnuntaina vahva olo, että mä oon raskaana. Menkkojen ois pitäny alkaa maanantaina, vaikka sillon oli vasta dpo8 (oli vähän myöhäinen ovulaatio taas tässä kierrossa). Keskiviikkona sain haamujen haamun, eilen haamun ja tänään jo selvemmän plussan! Oli pakko myös tehä digi, raskaana 1-2. Oon himotestaaja ja ihanaa nähdä positiivinen tulos
Onnea! :)
Mäkin koitin etsiä noita viikkodigejä mutta niitä ei oo missään kaupoissa eikä kauppakeskuksissakaan, vaikka asun yhdessä Suomen isoimmista kaupungeista :D vissiin ollu kova menekki niillä
Haha, no voihan! toivottavasti löydät jostain. Mä oon omani ostanut pikkukylän apteekista
Tekis muuten mieli huutaa koko maailmalle että oon raskaana
Jep!! Mä aion nyt asennoitua niin että nautin ja iloitsen tästä ajasta, ja alan surea vasta jos siihen on syytä. Pari päivää meinas olla aika kovat pelot, mutta eilen mieli parani kun sai kerroin parille ystävälle ja pääsi yhessä jakaan iloa :)
Tosi hitaasti vahvistuu viivat tänään tuli yhtä haalea viiva kuin lauantaina, vaikka olisi pitänyt tuossa ajassa tuplautua?
Kyllä kai se hormoni voi joillain aika hitaastikin lisääntyä. Millon siis plussasit ekan kerran ja mikä kp olis nyt?
Tosi hitaasti vahvistuu viivat tänään tuli yhtä haalea viiva kuin lauantaina, vaikka olisi pitänyt tuossa ajassa tuplautua?
Eka haalea haamu viime viikon tiistaina 23.pvä, jolloin dpo ehkä 10?Siitä joka toinen päivä testiviiva vahvistunut, paitsi nyt tänään oli sama kuin lauantaina. Digi näyttää nyt 2-3 viikkoa, joten sinänsä oikein dpo16.
Moikka! Täällä myös juuri plussan saanut. Ovulaatiosta ei tietoa mutta edelliset menkat olleet 2.10 joten sen mukaan laskettu olisi 9.7. Maanantai aamuna testasin tuon kuvassa olevan ylimmän ja illalla sen alapuolella olevan. Toiseksi alin on eilisaamulta ja alin tämä aamuna. Kai se vähän on vahvistunut? Tosi epäuskoinen olo ja pelkään koko ajan keskenmenoa kun ei oireitakaan pahemmin vielä ole. Kolmas lapsi tämä siis olisi, edelliset syntyneet 9/15 ja 1/17.