Mitenkäs kaikilla menee? Joko maha on alkanut näkyä?
Täällä mennään viikoilla 15+2, eikä vauvamahasta ole tietoakaan. Kaveri juuri halusi nähdä sivuprofiilini, ja totesi sitten "ei siinä oikein vielä näy vauvaa, taitaa olla pelkkää Snällaa koko maha" :D Kiitos, kaveri :D
Vaatteet eivät vielä ole alkaneet kiristää, vaikka tuo maha on kyllä vähän ulkonevampi. Olen kyllä käyttänyt pääasiassa joustovyötäröhousuja ja hameita, ja minulla on myös yleensä sellainen ongelma, että kun housut istuvat hyvin pebasta ja reisistä, vyötäröllä on 20 cm tyhjää. Joten se varmaan auttaa tässä vaatteiden istumisasiassa. Vesijuoksuvyö sen sijaan kiristää jo! Olen yrittänyt asetella eri kohtiin, mutta kiristää aina vaan. Saakohan tuohon ostettua pidemmän vyökappaleen...
Muuten olo on ollut hyvä. Raskausdiabetesdiagnoosin sain pari päivää sitten, mutta se ei ollut mikään yllätys. Itse asiassa paastosokeri on tällä hetkellä paljon parempi kuin viime vuonna, kun en ollut raskaana. Terveellisellä linjalla mennään, paino on pudonnut kilon verran raskauden alusta, vaikka otin lomalla syömisten suhteen rennosta ja söin sekä jäätelöä että muuta makeaa. Katsotaan nyt miten tuo rd-ruokavalio vaikuttaa, olenko synnytyssairaalasta tullessa pienempi kuin raskautuessa :) Ei ainakaan vielä ole tullut nälkä.