Pk-seutulaiset

Keskustelun 'Marraskuiset 2018' aloitti Annnika, 21 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Miss_Butterfly Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2018

Tervetuloa IceTeaCKi meidän messiin :) Liity ihmeessä mukaan ketjuun sitten salaisellakin puolella, kun pystyt :wink
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Annnika Rakastunut foorumiin Heinämammat 2016 Marrasmammat 2018

Noniin, mie oon nyt kans siellä :).
  3. Miss_Butterfly Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2018

Annnika, kiva juttu :)
  4. nannarii_ Rakastunut foorumiin Joulukuiset 2021 Marrasmammat 2018

Hei kaikki, mäkin olen pk-seudulta! Pitää kerryttää vielä noita viestejä mutta pian matkalla salaiselle puolelle. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Puudeliini Aloittelija

Mäkin olisin Helsingistä mutta sinne salaiselle puolelle en pääse. Onko joku muu ryhmä mihin voisin liittyä mukaan?
  6. Annsku Rakastunut foorumiin

30 viestiä kun kirjoittelee täällä julkisella puolen ni sitte pääsee :)
  7. TTH Peruskäyttäjä

Mä myös pk-seudulta, muutama viesti vielä,niin pääsen mäkin salaiselle puolelle :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Minä myös olen kiinnostunut tästä. Esikoista odotan ja pk seudulla asustan. Mulla menee oma tovi että pääsen salaiseen puoleen mutta hitaasti ja varmasti
  9. Love Tuttu foorumilla Marrasmammat 2018

Täällä myös yksi Helsingissä asustava. Vielä täytyy kerryttää viestejä ja odotella, että kuukausi täyttyy, mutta pikkuhiljaa. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Miss_Butterfly Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2018

Mamiman ja Love, kannattaa yrittää kerryttää viestejä :) Me pk-seutulaiset suunnitellaan yhteistä tapaamista kesäkuun loppuun, niin pääsette mukaan keskusteluun, jos kiinnostaa :wink
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Miten pääsen salaiseen. Pitäis olla jo 30 viestiä alla
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. nannarii_ Rakastunut foorumiin Joulukuiset 2021 Marrasmammat 2018

Manimam, laita vargynjalle viestiä ja hän lisää aina tiistaisin ja perjantaisin uusia salaiselle puolelle. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Sympatiat mulle. Olin kirjoitellut viestejä vaikka minne ni vielä pitää kerryttää :sad001
  14. Miss_Butterfly Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2018

Tipuin pois salaisten ryhmästä, kun en ollut tarpeeksi aktiivinen o_O Yritän nyt saada kasaan uudestaan tarvittavat viestimäärät, jotta pääsen takaisin mukaan. Mitä teille muille pk-seudun mammoille kuuluu pitkästä aikaa? Meillä arki vauvan kanssa sujuu hyvin. Neiti kasvaa ja kehittyy hienosti ja oppii koko ajan uusia juttuja :happy: Juuri tuli 8 kk täyteen. Mua on alkanut mietityttää töihin paluu ja päivähoitoasiat. Täytyisi aktivoida niitä omassa mielessä lähiaikoina.
    Last edited: 14 heinä 2019

Jaa tämä sivu