Pk-seutulaiset

Hei kaikki, mäkin olen pk-seudulta! Pitää kerryttää vielä noita viestejä mutta pian matkalla salaiselle puolelle. :)
 
Mäkin olisin Helsingistä mutta sinne salaiselle puolelle en pääse. Onko joku muu ryhmä mihin voisin liittyä mukaan?
 
Mä myös pk-seudulta, muutama viesti vielä,niin pääsen mäkin salaiselle puolelle :)
 
Minä myös olen kiinnostunut tästä. Esikoista odotan ja pk seudulla asustan. Mulla menee oma tovi että pääsen salaiseen puoleen mutta hitaasti ja varmasti
 
Täällä myös yksi Helsingissä asustava. Vielä täytyy kerryttää viestejä ja odotella, että kuukausi täyttyy, mutta pikkuhiljaa. :)
 
Mamiman ja Love, kannattaa yrittää kerryttää viestejä :) Me pk-seutulaiset suunnitellaan yhteistä tapaamista kesäkuun loppuun, niin pääsette mukaan keskusteluun, jos kiinnostaa :wink
 
Sympatiat mulle. Olin kirjoitellut viestejä vaikka minne ni vielä pitää kerryttää :sad001
 
Tipuin pois salaisten ryhmästä, kun en ollut tarpeeksi aktiivinen o_O Yritän nyt saada kasaan uudestaan tarvittavat viestimäärät, jotta pääsen takaisin mukaan. Mitä teille muille pk-seudun mammoille kuuluu pitkästä aikaa? Meillä arki vauvan kanssa sujuu hyvin. Neiti kasvaa ja kehittyy hienosti ja oppii koko ajan uusia juttuja :happy: Juuri tuli 8 kk täyteen. Mua on alkanut mietityttää töihin paluu ja päivähoitoasiat. Täytyisi aktivoida niitä omassa mielessä lähiaikoina.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top