Pk-seutulaiset

Annnika

Kommentoinnin ninja
Heinämammat 2016
Marrasmammat 2018
Ajattelin tehdä oman ryhmän myös pk-seutulaisille, kun meitä täällä ilmeisesti useampi on?

Olisi joskus kiva myös mahdollisesti nähdä, meillä on ainakin tuolla edellisen lasketun ajan ryhmässä hyvä porukka, jonka kanssa pidetään yhteyttä ja treffaillaan välillä :).

Ja myös jakaa vaikka vinkkejä tapahtumista.

Itse olen Vantaalta.
 
Hei, mahtavaa että loit tällaisen ryhmän! :) Itse asun Helsingissä.

Mulla ei ole kuin muutama tuttu, joilla on/ on tulossa lapsia. Siispä olisi mahtavaa, jos joskus tapaisi uusia ihmisiä, joiden kanssa keskustella raskaudesta yms :)
 
Liittyisin mielelläni porukkaan. Asun itse Helsingissä ja vertaistuki olisi kyllä enemmän kuin tervetullutta. Odotellaan siis esikoista ja kaikki on uutta ja ihmeellistä.
 
Kiva idea :) Itse myös pk-seudulta ja mieluusti tapaisin muitakin tulevia mammoja joskus. Sen tarkemmin en kuitenkaan täällä julkisella puolella halua avautua, ettei kukaan tunnista. Tää keskustelu olis kivempi käydä tuolla salaisella puolella. Oletteko jo siellä? :)
 
En ole itse vielä salaisella puolella, mutta tarkoitus laittaa liittymispyyntö, kun tarvittava viestimäärä tulee täyteen.
 
Täällä myös kiinnostunut, mutta mielellään tosiaan siellä salaisella puolella vois olla kivempi jutella, mä oon ainakin siellä jo. :)
 
Mä olen ehdottomasti mukana. Asun pohjois-Helsingissä, lähellä Vantaan rajaa. Olis kiva nähdä muita samassa tilanteessa olevia.
 
Onpa kiva idea! Itsekin asun Helsingissä ja ensimmäinen tulossa. Vertaistuki enemmän kuin tervetullutta, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellostä
 
Kiva, että noin moni mukana :).

Äippälomien alettua on ainakin hyvin aikaa :wink.
 
Mä olen myös pk-seudulta ja kiinnostuin :) salaisella puolella olen myös.
 
Tehtäiskö sinne salaiseen ryhmään oma ketju meille? Tuutte sit loputkin sinne heti, kun pääsette :wink
 
Varmaan hyvä idea .
Mutta laittakaa sit vielä tännekin, jos on jotain oleellisia vinkkejä :wink.
 
Minä myös pk-seudulta! :) Vasta uusi tulokas foorumilla, eli tovi menee että pääsen salailelle puolelle.
 
Takaisin
Top