missäs nähdään su? Säätiedotus vaihtelee kovasti, mut ilmeisesti aika lämmintä tiedossa..olis kiva jossain ulkona olla, jos vaan on tarpeeksi tuulinen paikka, ettei läkähdytä.. Olin niin onnellinen kun helteet helpotti :)
Harmi, kun mun kalenteri on aina viikonloppuisin täynnä jotain muka tärkeämpää menoa! Olen koko kevään ja kesän seuraillut näitä treffejä, mutta koskaan en pääse mukaan. Olis kiva tavata muita odottajia, kun kavereistakaan ei just sellasia löydy. Ehkäpä sitten ens kerralla?
Koitetaan nähdä vaik aika pian sit uudestaan, kun alkaa H-hetkikin toisilla lähestyä! Tai niin musta jo tuntuu kun aloin katsoa kalenteria. Itsellä vasta 25.11. laskettuaika, joten olen niitä vikoja sit..
Carusellissa on ainakin tilaa yleensä ja mukava paikka, Lasipalatsissa olis terassi kans ja brunssi. Brunssi kyl maistus..
Moi, tulen Klaukkalasta ja mun bussit on joko klo 10 tai 11:55 Kampissa...et sopisko mitenkään klo 10 tai klo 12 esim Lasipalatsissa? Voin toki tulla Kaivariinkin, mut hetki menee Kampista tai sit joudun jättää väliin, kun ei ole mitkään kaupatkaan auki vielä 10 aikaan eikä viitsit kauheen kauaa notkua yksinään odottelemassa.. Onko nyt porukkaa tulossa ylipäätänsä tapaamiseen?
mä oon vielä vähän reissussa, enkä ole varma, ehdinkö huomenna kotiin ajoissa. Mikäli pääsen tulemaan, minulle ok, että muutetaan aikaa, esim. 12. Paikkana Lasipalatsi on tietty helpompi.
Tulitikku laittoi viestin, että hän on tulossa, muttei pääse nyt kirjoittamaan tänne.
mulla sellanen ongelma, ett mun pitäis olla n. 11.50-13.00 varaamas yks juttu Kaivaris(ei mene kuin hetki kun käyn sen varaa) ja sit taas olla Kaivaris takas viim 13.50. Mut päättäkää paikka missä treffaatte, mä ilmestyn sinne, jos vaan ehdin.
Nyt varmistui, etten ole huomenna puolen päivän aikaan vielä pääkaupunkiseudulla. En siis pääse mukaan. Voitaisiin joka tapauksessa sopia seuraava tapaaminen ihan lähiviikoille, kun nyt moni ei pääse ja tässä alkaa h-hetki lähestymään :)
22.8 ja sitä seuraava vkl on mulle ok. Mikäli saatte Tulitikun kanssa tämän päivän aikataulut sopimaan yhteen, niin voittehan te silti tavata, vaikka sovitaankin seuraava tapaaminen jo parin viikon päähän :) Onko sunnuntai muuten yleensä ihmisille hyvä päivä? Mulle sopii muutkin päivät, arki-illat jne.
Mulle passais parhaiten se 29.8 sunnuntai sillä olen duunissa tuon 22.8. [:)] Sunnuntai lienee suht hyvä vaik suurinosa illoistakin kyllä sopii minullekin hyvin.
Voisi yrittää siirtää suosiolla sinne su 28.8. jos vielä Tulitikulle ja uudelle treffailijalle kävis? ja jos klo 12 kävis? Paikkaa vois vielä miettiä, silloinkin kun voi vielä olla ihan kivat ilmat :)
Pääsisin 22.8, mutta 29.8 ollaan taas reissussa, joskin se on vähän säästä riippuvaista. Eli jos sataa kaatamalla, niin luultavasti olen maisemissa silloinkin. Arki-illat käy myös.