pk-seutulaiset treffailijat!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi harmi kun en pääse mukaan joukkoon tuolloin. Sovittuna jos jonkinmoista kissanristiäistä :/ ens kerralla koitan päästä mukaan :)

Moi! Vieläkö ehtii mukaan pk-seudun treffailijoihin? En ole päässyt kirjoittelemaan aiemmin, kun jatkuva huono olo on vaivannut sitkeästi. Mulla on laskettu aika 8.11. ja asun Helsingissä. Olisi tosi hauska tavata muita tällä seudulla asuvia samassa elämäntilanteessa olevia.

Mulla on jo tälle viikonlopulle sovittuna menoa, joten voi olla, etten nyt sunnuntaina pääse tulemaan. Mutta seuraavalla kerralla ainakin sitten. Ja jos tilanne muuttuu ja pääsenkin sunnuntaina, laittelen tänne viestiä. Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

ALKUPERÄINEN: tulitikku

meillä onkin ninnu76 ja nipsu84 peräkkäisinä päivinä la!!! aika hauskaa!

heh katos joo :) aika vänkä ku jotenki kattelin et kaikki muut olis niinku kauheesti pidemmällä :) olin liittyesssäni vielä aika shokissa :)

Elliina vielä ehtii hyvin mukaan vaikkei nyt ensimmäisellä kerralla kyytiin pääsekään [;)] Tulet sitten seuraavaan tapaamiseen. Varmaan mietimme sen ajankohtaa sunnuntaina brunssin yhteydessä ja ilmoittelemme siitä sitten kaikille heti niin saatte järkättyä menoja [:)]

Ompas kyllä kiva, kun meitä on tulitikun ja mun lisäksi muita lähes samalla LA päivällä. Mennään melkein kuin käsi kädessä [:D] Tiedä vaikka tulitikku jos olemme samaan aikaan Kättärillä pukertamassa. Sehän olisi vallan mukavaa kun siellä olisi tuttuja [:)]

Pakko hehkuttaa... musta tuli eilen onnellinen täti [:)] Siskoni ja hänen miehensä pikkanen poikavaavi syntyi eilen pitkän käynnistelyn jälkeen. Täti on onnensa kukkuloilla[:)]

ninnu76, onnea tädille [:D] Niin, eihän sitä tiedä vaikka yhtä aikaa sit marraskuussa pakerrettais kättärillä, sehän vasta huisia oliskin!!!

Huominen brunssi lähestyy [:)]

Mut tunnistaa mustasta takista ja valkosesta kaulahuivista. Olen aikas lyhkänen ja ruskeet hiukset. Pitäskö nähdä siinä ovella, ulkopuolella?

Mulla on myös musta takki, musta kaulahuivi, farkut ja tennarit. Olen keskipituinen ja hiukset on aika lyhyet, punaruskeet. Vois olla parasta nähdä siinä ulkopuolella. Nähdään siis huomenna!

moikka tytöt!

hyvä idea nähdä siinä ulkopuolella! mä laitan sit kans mustan takin [:D] ja mulla siis tosiaan ihan lyhyet punaiset hiukset, poikatukka.

Kiitos vielä tapaamisesta Tulitikku ja Ninnu76, oli tosi kivaa jutella! Jumpassa olin jälleen se lihava, joka ei tee vatsalihaksia, eikä ohjaaja muistanut antaa muita liikkeitä. No, tulipahan poltettua edes pieni osa brunssista! Nyt on energinen ja positiivinen olo.

Kiitos samoin Lella ja tulitikku [;)] Oli tosi kiva nähdä ja juttua riitti. Itse jumppasin vielä kaupungilla kierrellen ja etsien niitä pienen pieniä vaatteita siskoni pikkaselle. Kyllä olin puhki kun kolmen jälkeen kotiin tulin. Ainoastaan Stockalta ja Bebes liikkeestä Kampista löytyi pienempiä kokoja kuin 50cm.

Elikkäs muillekin siis tiedoksi.

Suunnittelimme seuraavaa brunssia toukokuun 23.päivälle klo 11. Paikkaa ei olla vielä päätetty, mutta ehdotuksia otetaan vastaan :) Ainakin Lasipalatsissa on kiva brunssi mutta jotain muutakin mestaa voitaisiin kokeilla. Ekberg todettu erittäin hyväksi kyllä [:D]

Aurinkoista vappuviikkoa kaikille[:)]

lella ja ninnu, kiitos seurasta [:D] tosi kivaa oli! mä menin suoraan kotiin, väsy oli niin valtava et joutu nukkumaan päikkärit! sit selloon tapaamaan toisia raskaana olevia kamuja [:D] joista toinen oli lella ollut myös siellä terve selkä tunnilla [;)]

nyt kotona taas ihan rättivässykkänä,krooh. mies tossa luuttuaa lattioita, pitäs vissiin itekkin vähän ryhdistäytyä ja edes näyttää siltä et on tekevinään jotain [;)]

Mä vetäsin tuos parin tunnin päikkärit ja sain sen jälkeen jonku ihan kumman kylppärin jynssäys puuskan [:D] No nyt mun kylppäri tuoksuu vadelmalle [:)]

moikka!

eikö meillä ole treffit taas sunnuntaina!?!
mihis mentäs?
munkkiniemen rannassa on ihana kahvila, torpanranta. se vois olla yks vaihtoehto ellei jollain ole hankala tulla sinne. onko muita ehdotuksia?
eiks se klo 11 ole hyvä?

Tulitikku olet oikeassa [:)] Hyvä kun muistutit,sunnuntaina on tosiaan sovittu treffit. Soitin tuonne Torpanrantaan ja siellä ei ole ainakaan brunssia tarjolla joten oisko jokin toinen paikka, esimerkiksi Carusel tai Ursula Kaivarissa? Täytyy selvii onko näissäkään brunssia.

Ehdottakaa kaikki mukaan tulijat ihmeessä paikkoja niin mietitään sitten tarkemmin [:)]

Jee, kiva kyl taas nähdä

Moi!
Kivaa, että tavataan taas! Mulle käy kaikki paikat ja tulen tod näk autolla, eli sijainnillakaan ei ole niin väliä. Jos sää on hyvä, niin olisi kyllä myös kiva mennä sellaiseen paikkaan, jossa pääsee ulos. Ei se tainnut kyllä hyvää säätä luvata. Kotiuduin reissusta tänään, joten pää on tyhjä. Päättäkää te paikka, tulen sitten paikalle :) Kivaa!

Käviskö tuo Lasipalatsi sunnuntaina klo 11.00? Taitaa olla sateinen päivä niin ei terassille ihan viitsi istuskelemaan mennä [:D]

Miten onkin et aina kun on vapaata, osuu huonot kelit [:@]

Kiva nähdä kyl taas [:)]

Huomenta,
käy hyvin. Jätetään ne merellisemmät paikat sitten seuraaville kerroille, jos sitten sattuis hyvät ilmat. Nähdään huomenna! On tosi kivaa päästä vaihtamaan kuulumisia.

Hei

Jos vielä treffailette jatkossa, niin olisi mukava liittyä seuraan :) Itselläni ei ihan samassa tilanteessa ole kavereita, joten olisi hauska jutella asioista sellaisten kanssa, joilla sama tilanne menossa. Olen 32v, asustellaan avomiehen kanssa Klaukkalassa, töissä hgin keskustassa ja odottelen ensimmäistä nyt 14+1 vk menossa. Olen kova liikkumaan, sali, jumpat ja tanssi on lähellä sydäntäni..

Liityin vasta tälle keskustelufoorumille, olen käynyt Helistimen sivuilla aiemmin, siellä taitaa olla enemmän muualta suomesta olevia.

Takaisin