pk-seutulaiset treffailijat!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kisu2, tervetuloa mukaan!!

seuraavat treffit tais olla 20.6 ellen ihan väärin muista!

Tervetuloa treffailijoihin [:)]

Seuraava brunssitreffi on tosiaan sovittu 20.6. klo 11.00. Paikka vielä auki kun seuraillaan vähän säätä jos vaikka jonnekin terassille päästäisiin nautiskelemaan [;)] Ehdotuksia siis ja kaikki mukaan vaan rohkeasti [:)]

Toivottavasti mäki pääsisin tulemaan...ens viikolla saan tietää sen viikon työvuorot...

Kiva homma, meinasin jo kirjoittaa et en pääse, kun kaverin polttarit la, mut nyt kun ei voi juoda niin enköhän mä jotenkin jaksa sunnuntaina raahautua keskustaan :) Myöhäänhän se joka tapauksessa tulee menemään polttareissa. Eilenkin meni kemuissa 3 asti yöllä, kun tuli tanssittua eikä tänään mitään ohjelmaa, niin sai nukkua pitkään. Hauska huomata kuinka voi olla hauskaa ilman viinaakin :)

Olispa hieno ilma, sit esim Piritta vois olla kiva? Itselleni kävis mieluiten jossain aika keskustassa, kun tulen Klaukkalasta
bussilla Kamppiin eikä ole Hgin sisäistä lippua.

Hello, missäs nähtäisiin su? Näyttäisi aika huonoa lupaavan sunnuntaiksi tai ei ainakaan hellettä eli olisko sitten vain joku keskustan kahvila, oliko se viimekertainen teistä hyvä? Itse olenkin nyt hotellissa (Kampissa) yötä, joten käyn hotelliaamiaisella ja tulen sieltä suoraan eli otan tapaamisessa sitten vain kahvin tms. brunssia ei kannata maksaa kun juuri syönyt.

Juu, sunnuntai lähestyy jälleen. Itse pidin Ekbergin brunssista enemmän kuin Lasipalatsin...paljon enemmän valikoimaa ja vaihtoehtoja nirsoille hormoonihirmuille :D

Kävisikö Ekberg klo 11?

Kiva se käy hyvin, jos meitä on yli 4 niin kannattaisi varata pöytä.
Mitenhän tunnistan teidät? Itsellä masua kun ei välttämättä huomaa vaatteiden alta, jos paljon päällä.

kisu2, kyllä sä varmaan meidät tunnistat. voidaan vaikka tehdä taas treffit siihen ulkopuolelle?! mullakaan ei masu näy jos on vähänkin löysemmät vaatteet. mulla edelleen lyhyet punaiset hiukset ja aika iso kirsikka tatuointi kaulassa. vaatteista en osaa sanoa vielä, viimeks meillä kaikilla tais olla mustat takit :)

kukas haluais tehdä pöytävarauksen?

Moi, oon tulossa myös. Mun maha näkyy kilometrin päähän, mutta varmaan kivempi tavata tosiaan siinä ulkona, kuten viimeksikin. kivaa!

Huomenia treffailijat [;)]

Pöytävaraus Ekgergille tehty sunnuntaille klo 11.00 5-6 hengelle jos joku vielä on tulossa mukaan. Eli ainakin minä, Lella, Tulitikku, msj ja Kisu2 on mukana.

Tavataan siinä ovella vähän ennen klo 11.00. Kaikki varmaan löytävät paikalle [:)]

Moikka! Mä voisin yrittää seuraavalla kerralla päästä mukaan. Huominen ja myös aiemmat tapaamiset ovat valitettavasti osuneet mulle huonoon aikaan, nyt ollaan tuleva viikonloppu reissussa. Mutta ehkä ensi kerralla sitten. :)

Kiva nähdään ovella, mulla pitkät vaaleat hiukset ja monta kassia mukana (lähdin tänään 6 aamulla ja takas kotona vasta su iltana...), jos näytän vähän hukassa olevalta ;)

mä voisin kanssa tulla joskus mukaan johonkin tapaamiseen ! ois ihan loistavaa tutustua muihin odottajiin kun kukaan kavereista/tuttavista ei oo samassa tilanteessa ja muutamalla kaverilla on jo muksut. oon uus täällä sivuillakin niin oikein edes tiedä miten tämä toimii, hippase hukas oon [:D] 

Seuraava tapaaminen taidettiin sopia sunnuntaix 8.8. paikkaa ja aikaa ei viel sovittu...

Juu, 8.8. sovittiin seuraavaksi päiväksi ja kello 11.00 on hyvä brunssiaika. Paikkaa voitaisiin katsella jonnekin ulkoilmaan tällä kertaa joten ideoita vaan kehiin.

Takaisin