Mulle sopii myös toi 7.3 ja sello. Ja jee jos bussi 550 tulee sinne suoraan niin sit pääsen tosi kätevästi sinne. Toivottavasti vaan löydän oikeen paikan sitten kun oon vaan kerran käynyt Sellossa joskus pari vuotta sitten
Moikka! Oliko tää 7.3 klo:12 sovittu vai vielä mietinnän alla? Ainakin aika monelle näytti sopivan tää päivä. Ja mä en kyllä löydä mitään toista ryhmää mikä on luotu pk-seudun odottajille..ehkä en osaa ettiä oikein
Harmi, mutta seuraavalla kerralla mukaan sitten. :) Olen odottanut teidän tapaamista innolla. Itsellä esikoinen tulossa eikä lähipiirissä pikkuisia, niin mammakavereiden pula on melkoinen. Toivottavasti myös muita helsinkiläisiä uskaltautuu mukaan.
Jes, kiva! Mä ainakin oon tulossa täältä Helsingistä! Mullakaan ei mitenkään liikaa oo samassa tilanteessa tällä hetkellä olevia kavereita, joten tosi mielellään muihin tutustuisin ja itelläkin esikoinen tulossa!
Harmittaa etten pääse 7.3. Ois ollut kiva tavata teidät jo nyt. Itselläni on onneksi pari raskaana olevaa kaveria, mutta niille on tulossa jo toiset, niin ois ollu kiva tapaa niitä joille on tulossa kans esikoinen... Sovitaanko jo seuraava tapaaminen? Sitä EN halua missata :)
Hey mä en pääsekään huomenna. Mun lapsenvahti oli kovasti tulossa, mutta sen verran flunssainen, että annoin olla. en haluu flunssaa vielä tähän kaiken muun oireilun päälle. Mies on aamuvuorossa. Mut vitsi yritetään toiset treffit jörkätä jossain vaiheessa.
Joo kaikki vaan ehdottomasti mukaan huomenna! Nähdäänkö siellä kahvilassa sisällä sitten tai jossain siinä edessä? Tunnistetaanko me sit toisemme siel jotenkin