Pk seudun odottajat :)

Vielä taitais ehtiä mukaan :) Asutaan Helsingin Vallilassa, että täältä pääse kätevästi kyl Selloon ja Keskustaan, eli molemmat sopii hienosti. Mä oon vuorotöissä, mut su 22.2 ja su 15.3 kävis hienosti. (Mä en valitettavasti pääse 28.2, kun ollaan lähdössä keskisuomeen lomalle 28.2-8.3)

Minäkin voisin mahdollisesti osallistua tapaamiseen, jos se järjestetään 7.3 ja mukaan pääsee vaikka olenkin täällä foorumilla uusi. Selloon pääsee helposti autollakin ja ainakin mulle se sopisi hyvin kun asun Espoossa.

Olisi ihana päästä ensimmäiseen tapaamiseen mukaan, niin Sopisiko teille se seuraava viikonloppu 14-15.3?

Voihan vitsi, huomasin juuri että tämä ketju onkin kesäkuun 2015 odottajien alla (vasta tutustun foorumiin niin en heti bongannut tuota). Itsellä on LA elokuussa, joten täytyy ilmeisesti sopia tapaamista elokuulaisten ketjussa... Kaikilla 7.3 tapaamiseen osallistuvilla taitaa siis olla laskettu aika kesäkuussa? Anteeksi kömmähdykseni...

En tiedä onko sillä niin väliä, et onko LA just kesäkuussa. Yleisellä puolella on pk-seudun kevät mammat, joita oon myös seuraillut, mutta siellä monet on niin paljon edellä, et mieluummin tapaa sellaisia, joilla la lähempänä kesää. Musta olisi ihana löytää äiti-ystäviä kun en ole alunperin helsingistä kotoisin. Luulen kuitenkin et ystävystymiseen vaikuttaa enemmän kemiat kun tietty laskettu aika, eli mun mielestä kivaa jos on enemmänkin porukkaa kun pääsis paikalle! :)

Sovittaisko muuten aika ja paikka pian, niin ei lipsahda ohi! ;) Aika monelle tuntui käyvän se 7.3.niin alotetaanko siitä ja sovitaan vaan jo muitakin aikoja, mä ainakin tuun! Mä tapaisin mielellään päiväsaikaan, esim. klo 12 jälkeen? Jos Espoo oli se eka tapaamispaikka, niin ehdotelkaa siellä asuvat paikkaa, mä tunnen niitä huonommin kun asun itäisessä hkissä. :)

Macie joo mulle passaa hyvin tuo 12-13 ja sello tais olla paikka. Selloon pääsee suoraan Itäkeskuksesta bussilla 550. Rautatientorilta pääsee S,e,u ja a junalla. Leppävaaran asema. Kampista pääsee mm.bussilla 110 ja pari muutakin joita en nyt muista.

Juu, itse olen kyllä samaa mieltä tuosta että mielelläni tutustun samassa tilanteessa oleviin pääkaupunkiseutulaisiin, lasketulla ajalla ei niin väliä. Mun mielestä kesä-, heinä- ja elokuun vauvat voisi esim. hyvin olla samassa ryhmässä ja varsinainen vauvan syntymäaikahan saattaa olla aivan eri kuin laskettu aika. Kiva jos saan tulla mukaan tapaamiseen! Saanko mainita tästä tapaamisesta myös elokuun ryhmässä, jos vaikka sieltäkin uskaltautuisi mukaan joitakin pääkaupunkiseutulaisia odottajia?

Mulle käy 7.3 klo 12 maissa hyvin ja Sello kuulostaa hyvältä ehdotukselta. Siellä jokin kahvila tai kirjasto voisi toimia tapaamispaikkana. Itse en ole pitkään aikaan käynyt Sellossa niin joku muu paikallinen voisi ehdottaa tarkempaa tapaamispaikkaa. :)

Takaisin