Pk seudun odottajat :)

ImanMaria

Asioista perillä oleva
Nonnii. Jospa tänne kaikki pk seudulla odottajat kirjoittelisi ja saataisiin sovittua tapaaminen. :)
Itse asun espoossa. :)

Jee! Mäkin kerkeen siis vielä mukaan treffeille:) Mä asun, öö, onkohan tää nyt Itä- vai Pohjois-Helsinkiä..mut pääsen kyllä liikkumaan minne vaan!

Mä en asu pk-seudulla mutta koulua käyn siellä joten jos treffejä järjestetään niin voisin yrittää päästä mukaan :)

Joo mä laitoinkin et mulle käy vain la ja su. Espoosta ooon. Ja sopii tapaaminen esim keskustassa vallan hyvin.

Pitäiskö tehä sillee et jos vaikka eka tapaaminen olis espoossa? (Esim sello?) ja toka tapaaminen vaikka hesa (kamppi?) sillee et vuorottelis noita paikkoja ku kummiski ihmisii asuu espoo, vantaa, hesa niin kaikille tulis hyvä mieli jos vuorottelis eikä aina olis vaa vaikka hesassa? :)
Mullekki vkl kuulostaa hyvältä. Tänä vkl on muutto et mun osalta ei onnistu ja seuraavan vkl oon kouvolas. Mut jos aletaa ehdottaa päivii? Nii jokainen voi ehdotella ja äänestää mieluistaan? :) 28.1 lauantai käy minulle esimerkiksi :)

Ok siis sellohan on ihan tossa lähellä mua. Olin ajatellut et hesa ois niinku vähä keskellä ja kaikille tuttu. Mut sopiii mulle. Laittakaa vaa lisää toiveita paikasta ja päivistä niin eiköhän natsaa.

Oho, nyt täällä olikin oma hki ketju. Ehdottelin tonne toiseen ketjuun 22.2. sunnuntaita. Ollaan reissussa toi helmikuun vika viikonloppu, mut tuleehan noita tilaisuuksia varmaan myöhemminkin jos 28.2. on monelle hyvä? :)

Mulle käy myös Espoo ja Sello paikkana hyvin, kuten myös toki Helsingin keskusta helppona vaihtoehtona. Tämä vkl ja ens vkl ei sovi mulle, mutta toi 27.2-1.3 vkl käy kaikki päivät ja sitä seuraavankin pitäis sopia.

Takaisin