Pk-Seudun helmivauvat 2016

Heippa! :) Täällä on 27v. helsinkiläisnainen, jolla laskettua aika 12.2. eli 16+2 tänään! Esikoinen siis tulossa :)

Dragona ja muut, mullakin pompsahti maha tuossa pari päivää sitten oikeen kunnolla, huh huh :D Onneksi on tullut jo kerrottua, niin ei tarvi yrittää piilotella. Muutamia katseita oon jo kaupungilla saanut.. Mä oon aivan pihalla kaikista mammavaatteista, mistä niitä edes saa? Mä en ole nähnyt äitiysvaatteita kuin H&M:llä. Kertokaa hyviä vinkkejä, jos olette jo ostaneet!
 
Mä oon ostanu henkkamaukalta vaan mammafarkut jotka ihan ok, sit tilasin zalandolta ja huomasin että kampin kauppakeskuksessa on mammavaate liike, jossa myydään samoja merkkejä kuin zalandolla, muuten oon vaan ostanu isompia vaatteita ku vanhat ei enää mahu ku maha on jo niin kasvanu ja oon saanu jo alkuraskauden iloks 8kg lisää :D
Rv 16+2
 
Aaa muistatko mikä sen liikkeen nimi on? Mulle ei ollu ainakaan viime viikolla tullu ku 1kg mut nyt tuntuu et alkaa tulemaan jos tää maha tätä vauhtia kasvaa

Sama la meillä näköjään
 
Sokerinen, Kampissa on ainakin Bebes-niminen äitiysvaateliike, http://www.bebes.fi. Kävin ostamassa sieltä housut, kun Henkkamaukan valikoima ei niiltä osin oikein napannut. Henkkamaukan paitavalikoima sen sijaan oli minusta ihan hyvä.
 
H&M:llä oli housujen osalta kyllä aika huono valikoima ja niistä kivoista vaihtoehdoista ei ollut kokoja :/. Yhdet housut sieltä kuitenkin tarttui mukaan. Ootteko ostanu sellasia vatsan päälle nousevia trikoo-osallisia vai jotain muuta mallia näin aluksi? Itsestä untuu, että housujen vyötäröt on tosi matalalla :D ! Vanhoja vähänkään lyhyempiä paitoja ei voi sen takia enää käyttää, vaikka muuten mahtuiskin päälle..
 
Ostin tänään Bebesistä farkut, niissä trikoo yltää kainaloihin asti. Heti kun oli noita housuja kokeillut, tuntuivat normaalifarkut todella ahdistavilta, vaikka eivät ne yhtään ahdistaneet vielä kauppaan sisälle kävellessä. :D
Ostin myös masutuubin, joka peittää vatsan ja housujen yläosan, ja jonka alla voi pitää normifarkkuja sepalus auki jos tarvitsee.
 
Lindexin verkkosivulla on kivoja mammavaatteita, mutten ole vielä osunut kauppaan jossa niitä olisi. Tietääkö joku missä niitä pääsisi hiplaamaan?

Joko muuten olette suorittaneet hankintoja tulokkaalle?
 
Mä oon ymmärtänyt, ettei lindexin äitiysvaatteita myydä muualla kun verkossa. Korjatkaa muut, jos oon väärässä. :)

Me ei olla vielä tehty mitään hankintoja tulokkaalle. Ehkä sitten rakenneultran jälkeen vois vähän aktivoitua. Parilla lähistön kirpputorilla oon kyllä hypistellyt kaikenlaista jo useempaan otteeseen. Vielä kuitenkin tuntuu, et varsinkin näin ensimmäisen kohdalla ei oikein ees tiedä mikä olis tarpeellista varsinkin vaatepuolelta. Ja täytyy myös kattoo, mitä kaikkea voisi saada käytettynä kavereilta ja sukulaisilta. Mut kai sitä vielä ehtii! :)
 
Minä kattelin vaan uteliaisuudesta mitäs ne Pk-t tääl höpöttelee :) mut sanonpa tohon äippähousuasiaan het että polarn och pyret liikkeessä oli tosi laadukkaita äippähousuja ja sieltä ostin 2011 housut joita mielelläni käyttäsin vieläkin jos en olis niin paljo levinny 2 muksusta :P
 
Muistaakseni Liberon-kirjassa oli vaatemäärät "for dummies". RU:n jälkeen aloitan hankinnat pikkuiselle, jos mun äiti ei ole ehtinyt vielä neuloa/ ommella kaikkea :D
 
Moi, ootteko jo käyneet rakenneultrassa? Ja miten on menny?

Meillä oli RU toissa päivänä ja ollaan oltu aika fiiliksissä siitä lähtien. Tuntuu, että nyt vasta uskaltaa oikein alkaa odottamaan. :)
 
Heipsistä,

Tuolla laskettu aika 2016 puolella onkin pk-seutulaiset järkänneet miittiä, löytyiskö täältä helmikuisista kiinnostuneita ns. omaan miittinkiin?
 
Ois kyllä kiva nähdä! :)

Meillä oli kanssa rakenneultra jo jonkin aikaa sitten ja kaikki oli hyvin. Pieni poika olis tulossa :Heartred
Vaatteitakin tulokkaalle on alkanu pikkuhiljaa kertymään. Pääasiassa käytettyjä, mut jonkin verran oon myös innostunu ostamaan ihan uusia lähinnä alennusmyynneistä. Isommat hankinnat on vielä tekemättä. Tuntuu, että hirvee kiire töiden ja opiskelujen kanssa ollut viimeaikoina niin, että viikot menee ihan hurjaa vauhtia!
 
Takaisin
Top