Pk-Seudun helmivauvat 2016

Jes! Sainpas uuden ketjun luotua. Itse olen tällä foorumilla hyvinkin uusi niin ei ollut ihan täyttä varmuutta mahtaako onnistua, mutta onnistuin!

Itsellä laskettu aika 7.2.2016 eli tänään 12+4 ja ensimmäinen lapsi tuloillaan.
Alla keskenmeno 7/2014 .
Olen 26-vuotias ja asun Espoossa.

Tässä raskaudessa np-ultrassa käyty 12+2 ja vauva vastasi kokoaan ja oli erittäin aktiivinen.
Toivotaan että tällä kertaa tämä raskaus onnistuisi loppuun saakka :)
Rakenneultra sitten 25.9..
 
Ehkä bertanette nähdään synnärillä, olen länsi-Vantaalta joten valitsin Jorvin :)

la on 6.2. 12+5 menossa ja ensimmäinen lapsi tulossa. Itse 31 ja mies 29 :)
 
Täällä on meneillään viikko 9+6 ja la olis 27.2. Ensimmäistä lasta odotetaan, takana yksi keskeytynyt raskaus. Olen 26-vuotias ja Helsingissä asun.
 
Täällä myös ensimmäinen tulossa, pitkän yrityksen jälkeen. Olen Espoosta, 33 ja la 18.2. NT-ultra on torstaina ja jännittää niin pirusti. Kerran olemme jo pikkuista päässeet katsomaan 7+1 Naistenklinikalla. Joko teillä masut pömpöttää?
 
ensimmäinen lapsi tulossa,yksi keskeytynyt raskaus ja pari varhaista km jospa nyt sit olis loppuun asti. helsingistä 23v ja mies 24v la olis 15.2. ellei sit keskiviikkona muutu nt ultrassa. mielummin muuttuis la aika kun se että olis taas keskeytynyt :s
 
Ihana kauhea väsymys.. eilen nukahdin ennen kymmentä (tosin olisin voinut nukahtaa jo huomattavasti aiemmin ) ja hyvin maistui uni aamu ysiin saakka.. tosin piti sitä yöllä käydä veskissä..
Maha pömpöttää järkkynä illalla mutta aamulla on taas ns.normaali :)
Nyt viikkoja 12+6..

jannah: Toivotaan parasta ja iloisia uutisia ultrasta keskiviikkona!
 
Tänne Vantaalle olis kans esikoinen tulossa. Nyt menossa 12+2. Ollaan mä 30 ja mies 38.
 
Täällä odotellaan Espooseen esikoista saapuvaksi (la 19.2) ja Jorviin ollaan myöskin menossa. Joten ehkä osutaan Dragonan ja muiden kanssa samaan aikaan synnärille :) Ikää mulla 29 ja miehellä 30v.

Me käytiin kanssa malttamattomina 7+1 viikolla kurkkaamassa masuun ja siellä se pieni köllötteli. Nyt menossa rv 11+2 ja kovasti odotellaan seuraavaa ultraa!
 
Bertanette, sun kertomushan on kuin kopio omastani :D

Täällä 28 vuotias esikoisen odottaja Espoosta. Taustalla keskeytynyt keskenmeno viime syksynä. Tällä kerralla onni on ollut matkassa ja tähän asti kaikki on mennyt hyvin :) Laskettu aika Runebergin päivänä 5.2. Tänään menossa rv 13+4 ja sydänäänet kuului vahvoina viimeksi eilen kotidopplerilla :Heartred

Ja tosiaan Jorviin ollaan menossa synnyttämään eli siellä ehkä törmätään :D
 
Helsinkiin odotellaan esikoista 20.2. Ensi viikolla ensimmäinen ultra Pahoinvointi ollut välillä ylitsepääsemätöntä, mutta nyt hieman tuntuu että helpottaisi Itse olen 30 ja mies 37.v
 
Enpäs ollut tätä ryhmää huomannutkaan :)

Eli olen Espoosta, 29v ja ensimmäistä odotellaan miehen kanssa. LA 21.2, eli meitä on monta muutaman päivän sisään sitten :) Jorviin olisi tarkoitus mennä synnyttämään, käytiin siellä viikko sitten nt-ultrassakin, jossa oli kaikki hyvin!
 
Täällä myös esikoista odotetaan, viikko 13 menossa. Kaikki on uutta ja jännittävää! Viikko sitten käytiin Naistenklinikalla ultrassa, LA on karkauspäivänä. :D

Asumme Helsingissä, minä 35 ja mies 33.
 
Kuinkas pk-sektorilla on voitu? Joko mammavaatteita on hankittu.

Täällä masu pompsahti ulos ja totesin ettei muu auta kuin suunnata kaupoille. Ihanaa, mutta tavallaan on kyllä hiukan hankala sulattaa sitä että meidän oma salaisuus alkaa nyt näkyä kaikille vastaantulijoille.
 
Meilläkin esikoinen tulossa.. LA 21.02. Ja asutaan vantaalla joten kättärille oltas menossa.. oon 34 ja mies 35 :)
 
Mä oon just tänään menossa etsimään mammahousuja kun siirryn huomisesta eteenpäin istumatöihin, eikä tuo pitempi aikainen istuskelu tavallisilla housuilla tunnu kovin mukavalta. Eilen lähti käyntii rv17
 
Takaisin
Top