Pk-seudun esikoiset

Hellou! Tuusulalainen ilmoittautuu myös mukaan, kyllähän mä taidan vielä pk-seutulaisesta mennä :D

Kiva kun löytyy tällainen, mulla onneksi valtaosalla duunikavereista lapsia niin on ollut vertaistukea. Labrassa kun on töissä niin raskaustesti tehtiin töissä niin sai duunikaverit tietää samalla, nyt jo siis 15+4. Ja onni on et työkaverit ovat tienneet, jäätävä pahoinvointi kesti 1,5 kk joten oli aika tuskaa olla töissä, työkaveritkin sai valitettavasti osansa kärttyisyydestä mutta onneksi on niin hyvä porukka että ovat kestäneet mun olotilat :D
 
Tällaista ryhmää oonkin odottanut! Täällä esikoista odottava 26-vuotias tuleva äiti Helsingistä. Rv 24+6 on tänään menossa eli la on 26.2.2017. :)
 
Onko tääl muuten mietitty jotain tapaamista esim. alkuvuoteen? :) En ainakaan pikasella selailulla nähnyt, mutta musta ainakin ois kiva tavata ihan livenä muita odottajia kun ei oo lähipiirissä oikein ketään jolla lapsii ois
 
Tajusin vasta nyt, että tällainen ketju on olemassa ja päätin nostella, josko saataisiin elvytettyä keskustelua :)

Meillä la huhtikuun lopussa, joten vielä jaksaa jonnin verran liikkua ja treffailla, jos muutkin innostuvat?
 
Moi! Vähän myöhässä liityn mukaan, mutta toivottavasti porukkaan mahtuu vielä. Itsellä laskettu 23.3. ja olo vielä loistava, eli mielellään tulisin tapaamiseen mukaan, jos sellainen saadaan aikaan :) Asustelen Nurmijärvellä, mutta onneks autolla ja julkisillakin pääsee kauemmaskin.
 
Miten ois ens keskiviikkona 1.3. klo 12 jälkeen? Voin tulla keskustaan jos löytyy edes yksi kiinnostunut!
 
Mulle ainakin käy tuo keskiviikko, mutta tietysti, kun äippälomaa jo viettelen niin muutkin ajat käy tarvittaessa :)
 
Hei, kiva! Jos lyödään tuo nyt lukkoon yhdeksi tapaamiseksi niin ne tulee ketkä pääsee? Nähtäiskö vaikka Forumin Espresso Housen edessä 12:30? Mulla on khakinvihreä äitiystakki ja musta Kånken-reppu :)
 
Ää unohdin kokonaan, että mulla onkin neuvola juuri silloin. Tänään vasta muistui mieleen, kun oli käyntiä äitipolilla. Sopisiko joku muu aika ensi viikolla? :) Tiistai on mulle huono, mutta muut pitäisi sopia.
 
Mulle sopii tuo keskiviikko, jos saa änkeä mukaan :) Muinakin päivinä varmaan jonkin sortin menoa keskustaan/ lähialueille.
 
Kyfi, käykö keskiviikkona joku muu aika vai siirretäänkö kokonaan eri päivälle? :) Mulle käy ke lisäksi perjantai
 
Tottakai Tuulia mukaan vaan :) kiva jos löytyy enemmänkin tulijoita. Voisin lähteä suoraan neuvolasta niin olisin Forumilla n. 14.30. Käviskö teille?
 
Joo käy :) Eli ke 1.3. klo 14:30 Forumin Espresso Housen edessä, saa tosiaan tulla ihan vapaasti kuka vaan mukaan!
 
Takaisin
Top