Pk-seudun esikoiset

yassu89

Oman äänensä löytänyt
Moikka, oon uusi täällä ja yritin selailla keskusteluja mutta en löytänyt tämän tyyppistä keskustelua.

Eli kuinka moni meistä täällä on pk-seudulta, joiden LA on huhtikuussa ja olisiko tälläisessä ns.omassa keskustelussa mitään ideaa? Kaveri jolla oli viime vuonna LA, niin kertoi, että he keräsivät n. 20 hlön äiti-ryhmän ja juttelivat siellä asioistaan sekä järjestivät myöhemmin yhteistapaamisia vauvojen kera ja aiemminkin. Heistä on muodostunut tiivis porukka. Olisi kiva jos vähän saman tyyppiseen ajaudutaan tässä ajan myötä :) vertaistukea ei koskaan ole liikaa :wink
 
Meillä muodostui viime vuonna täällä foorumilla (LA:t pääasiassa 01-03/16) ja edelleen melkein viikottain kokoonnutaan jonkun luokse ja on se vaan ollut tosi kova juttu vauva-arjessa :)
 
Menninkäinen27 hei tosi kiva kuulla, juuri tota samaa kuulin kaverilta :) musta olis kiva jos meistäkin tässä ajan saatossa muodostuis just tällänen porukka, jotka näkis sillon tällön ja vois just jakaa sitä arkea jonkun kanssa joka on samassa tilanteessa ☺️☺️ miten te piditte sitten yhteyttä? Pelkästään täällä foorumilla vai :) ?
 
Foorumilla höpistään kaikkea mahdollista, mutta tapaamiset sovitaan yleensä puhelimitse yhteisessä ketjussa, kun oli vähän joustavampaa ja kaikki ei kuitenkaan käy täällä päivittäin. :)
 
yassy89, miten olit ajatellut että pistettäisiin ryhmä kasaan? :)
 
Muokattu viimeksi:
No mä en viel oikein tiedä. onko ajatuksia? Toiveita?

Ylläpito on muokannut tätä viestiä.
 
Last edited by a moderator:
Ylläpito on muokannut tämän viestin.
 
Last edited by a moderator:
Mä lisäilen sut kohta puoliin :)
Pistin itsekin merkille ettei meitä kauheasti ole, mut niin kuin sanoit niin onhan tässä aikaa vielä.. :)
 
Minä myös. Mulla LA tammikuussa, mutta siellä ei ole tällaista. Niinpä ajattelin tunkea tänne, jos huolitte :) (Tai oli siellä "nuorille" pk-seudun ensiäideille, enkä ole enää niin nuori ;P)
 
Muokattu viimeksi:
Moikka! Täällä kans pk-seudulla esikoista odottava. Mulla laskettuaika on maaliskuussa, mutta vertaistuki ja juttu seura ois kiva! Ite ku vois hehkuttaa vaikka kokoajan mut tuntuu, että lähipiirii alkaa kohta kyllästyä mun ainaisii vauva hehkutuksiin..
 
Takaisin
Top