Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

se ainoo mikä oli ja hukku, oli kainalomittari ja sillonki ku tiesin varmaks että mulla oli 38 astetta, se näytti 36,3.
Mut tosiaan eihän tuo mittailu ole kaikille edes mahdollista. Kaikilla ei edes nouse lämpö oviksen jälkeen. Ite oon seuraillu nyt jo varmaan melkein vuoden verran, niin tiiän jo vähän miten oma kroppa reagoi mihinki hormoneihin
Ja siis oon mittaillu ihan tavallisella kahen desimaalin kuumemittarilla kainalosta, mut jos aina tekee samaan kellonaikaan samasta paikasta, ni kai se jo on ihan vertailukelpoista
Bambille ainaki tsemppiä uuden ivf-kierroksen suunnitteluun!
Niin ja voimia kotipuoleen!
yritä tulla toimeen, kun ei ilmankaan osaa elää
toivottavasti tämä on teille se kierto :) 

toivottavasti läheisesi selviää, ja tsemppiä rankkaan viikkoon. Jospa ultrassa olis vastapainoksi hyviä uutisia!
menkkatuntemukset on helpottaneet, tänään ollut jotain tosi lievää. Pakko mennä vielä hetkeks makoilee et jaksaa lähtee töihin 

Jospa ne tällä kertaa tosiaan on kiinnittymisestä johtuvia. Minäkin uskon, että ne viimeisimmät o+ viivat oli sulla ne oikeet. Sulla se piina vaan jatkuu ja jatkuu