Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Mievaan, hyvä, että sait lähetteen progearvotestiä varten! Millon meet? Ja noin varmaan itsekin toimisin ton irrotuspiikin suhteen. :)

Hei taas kaikki!

Täällä palattu talvilomalta takaisin arkeen ja foorumille. Kamalan paljon tekstiä ootte tuottaneet, enkä enää muista puoliakaan...

Mievaan, tervetuloa ja toivottavasti letrot tuo teille nyt tulosta, kun vastettakin on niillä löytynyt! Todella hieno painonpudotus sinulla! Minäkin tulkitsisin tuon lääkärin kommentin samoin kuin Frozen, että kuluvan lisäksi kaksi seuraavaa, mutta ei todella aivan yksiselitteisesti ole tuota ilmaistu.

Frozen, jopas on sulla ollut melkoinen piinailu menkkojen alkamattomuuden ja niitten alkamisen kanssa!! Onneksi sait nuo letrot kumminkin nyt syödä ja toivotaan ettei aivan harakoille menisi kierto.

Bambi, isot pahoittelut, riipaisi täälläkin kuulla negastasi :( ♡ tsemppiä ja voimia uuden hoitokierroksen aloitteluun.

Debillä siellä kans jännää. Kysyn samaa kuin joku muu aiemmin noista sun ovistikuista, että onko ne minkä herkkyyksisiä? (Sori jos jo vastasit ja multa meni se ohi)Ehkä tulos olisi selkeämpi jos olisi vähemmän herkkiä? Tosin tuo myöhäisempi vahva ovistestiplussa tosi jännä, jos ovis on ollut jo tuossa aiemmin :bored: toivotaan kumminkin tietysti sitä parasta lopputulosta!

Muillekin plussatuulia, toivottavasti ovikset on onnistuneita ja siimahännät löytäneet paikalle! En millään muista pitikö jotain vielä kommentoida...

ON: eletään siis ekan letro+pregnyl+luge -kierron piinaisimpia päiviä, menossa kp 25/n. 29, perjantaina virallinen testipäivä, joka täytyy lugejen jatkon takia pitää. Luget siis torstaihin saakka vähintään. Aika oireetonta on ollut, joskaan en myöskään ole lomalla hirvittävästi ehtinyt oireita kuuntelemaan, vaan aika onnistuneesti olen pitänyt taka-alalla nämä asiat. Tänään ollut illasta vähän huonoa oloa ja sellaista hiukan menkkoja enteilevää tunnetta alavatsassa. Voi olla että teen testin jo ennen perjantaitakin, jollei maltti sinne asti riitä... katsotaan saako sillä sitten houkuteltua menkat alkamaan vai mitä se kertoo :nailbiting: aika fifty-fifty menee fiilikset onnistumisen ja perinteisen epäonnistumisen odottamisen suhteen....

Mä en oo varma kuinka herkkiä ne ovistestit on, mammaksin liuskoja. Ja nyt mulla on raskauskeijulta tilattuja one stepin liuskoja.

Jospa sulla, Deb, on vaan nii vahvat hormoonit itsellä, että siksi on noin selkeitä viivoja useana päivänä! Jännää kyllä... mutta tosiaan toivotaan niitä yhtä vahvoja viivoja sinne r-testiinkin pian :cat:

Kissankulta, kiva kuulla pienen tauon jälkeen susta! :) Hui, piinapäivät parhaimmillaan (tai pahimmillaan, miten sen nyt ottaa) tosiaan siellä menossa! Oliko sulla kokeiltu Clomeja tai jotain muuta aiemmin vai onko tää ihan eka OI-kierto? Oot varmasti kertonu tuolla aiemmin, mutta en jaksa selata. :D Jospa noi menkkamaiset tuntemukset meinaisikin kiinnittymistä! Hieman kyllä pelottaa, että mulla eka Letro-kokeilu menee pieleen, kun täti nyt sitten pamahtikin paikalle, mutta pidetään peukut pystyssä, että meillä molemmilla eka Letro-kierto tuo plussan! :)

Deb, lisää testikuvia vaan! :) Toivottavasti viiva alkaa vahvistua!

Bambi, pahoittelut negasta ja kp1! :( tuleeko nyt välikierto?

Mievaan, tervetuloa mukaan. Toivottavasti visiittisi tällä puolen on lyhyt! Ja kyllä, kaksi seuraavaa kiertoa minäkin sanoisin :)

Frozen, toivotaan et tämä kierto onnistuisi kuitenkin hyvin! Eihän sitä koskaan tiedä ;)

Mä oon taas sokea, en nää Debin r-testeissä mitään.. :S en vaan osaa etsiä ja löytää..

Kissankulta, tsemppiä piinailun loppuhetkiin!

Alinalla tulossa ihana loma! Eihän 10 päivää edes minireissu ole. Kunnon loma! Nauttikaa!

Apteekkiin oli tullut uusia Vauvan odotus -oppaita. Nappasin yhden mukaan. Tämä onkin sitten jo kolmas opas yöpöydän laatikossa. Samat jutut joka vuosi. Pääsisiköhän tätä opasta oikeasti hyödyntämään ja käyttämään?

Eltsi, ♡! Tuo on varmasti tosi turhauttavaa. Mä oon monta kertaa miettiny, että "kyllähän mä nyt sillon ja sillon oon viimeistään raskaana", mutta kuukaudet (kuukauden päästä vuosi täynnä, eli toki vähemmän kuin monilla muilla täällä) vaan vaihtuu eikä edes ovista ole mahtunut tähän aikaan, joten pitäis vaan lopettaa tollaset ajattelut. Joo, ehkä mulla tässä kierrossa on kuitenkin vähän enemmän toivoa kuin edellisessä välikierrossa... Jatkuuko teillä hoidot heti sitten kun palaatte reissulta? :)

Anteeks etten oo ehtiny lukee näitä hirveesti, huomenna varmasti ehdin perehtymään teidän tilanteisiin myös :) tein vielä yhden testin tässä illalla kun musta tuli malttamaton, onko tossa toisessa viivassa väriä vai onko se vaan viivanpaikka?

IMG_20170313_224750.jpg

Bambi: voi itku,pahoittelut tädistä,niin olisin sen plussan teille halunnut!!! isot halaukset ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!!!
Deb: en osaasanoa varmaksi onko tuossa väriä vielä,itse sain samanlaisia viimekierrossa useampaan testiin ja olin jo ihan täpinöissäni mut meni sit usko koko testeihin kun eihän se mitään ollut, ja täti kurvasi. En halua masentaa ja toivon todella että sinulla viiva lähtee vahvistumaan!!!!! lisää vaan testikuvia :)
Kissankulta: voi vitsit,seillä on kunnon piinapäivät menossa,plussapuhallus ja iso sellainen!!!
Alina: oi ihanaa mikä loma tulossa,huippua!! saat ajatuksia ihan muualle ja pääset rentoutumaan, ihanaa lomaa!!
Frozen: Voi jospa tämä letrokierto ei menisi hukkaan vaan kasvattais nyt kuminkin kunnon follin, uskon että siihen on kuitenkin mahiksia kun minulle gyne sanoi että rakkulat lähtee kasvamaan ja valikoitumaan jo ennen menkkoja seuraavaan kiertoon, niin jospa nää letrot nyt buustais kunnolla sitä kasvua.
Eltsi: voi niin tiedän ton tunteen, itse en oo antanut lupaa haaveilla yhtään vielä vauvajutuista,mut viikonloppuna sorruin pinterestissä ja kokosin vauvanhuone kansiota..huoh.. ja näin sitten unta toissayöntä ekaa kertaa omasta ihanastap oenestä,kunnes mies kolisteli keittiössä ja heräsin, olisin niin halunnut elää hetken kauemmin siinä tunteessa kun nostin pientä aarretta vauvuista syliin.
Mievaan: Tosi hienoa että sait lähettee,nini ei tarvitse arpoa onko progearvoissa häikkää,pidän peukkuja ettei ole.

Plussatuulia ihanat

-Helinä dpo.4

Frozen, samaa ajatusmallia harrastan. "Silloin oon viimeistään raskaana", ja joka kerta se päivä on tullut ilman raskautta. Ja joka kerta sen päivämäärän siirtää kauemmaksi ja kauemmaksi.. hoitojen on tarkoitus jatkua heti huhtikuun alussa. :) Nyt loppuviikosta lähdetään reissuun ja primolutit aloitan niin, että uusi kierto alkaa heti pari päivää reissun jälkeen. Näin pitäisi heti päästä jatkamaan hoitoja :)

Helinäkeiju, mä en ookkaan tuollaista unta nähnyt. Mutta oon kyllä vauvan huoneen sisustanut monta kertaa :D valinnut huonekaluja jne.. mies ei kyllä tästä mitään tiedä :D

Deb, mä oon edelleen näkevinäni jotain hailuraa tuossa. :)

Helinäkeiju, kiitos tiedosta, että seuraavan kierron munarakkula lähtee valikoitumaan jo ennen edelliskierron menkkoja, tuo tieto piristi. :) Sano klinikan kätilökin eilen toisaalta, että Letrothan lähes aina aloitetaan kuukautisten vielä ollessa päällä. Mietin vaan, toimiiko mun hormonit nyt eri aikaan kuin pitäisi, vaikka toisaalta mun oma hormonitoiminta ei kyllä pelitä muutenkaan, eli ehkä nää lääkkeet saa hormonit kuitenkin toimimaan paremmin kuin mulla normaalisti toimisi. :D Toivotaan, että sekä sulle että mulle nuo Letrot sen plussan toisi! :) Kunpa sun uni meinais, että nyt on tärpännyt!! :)

Eltsi, niinpä, koko ajan sitä päivämäärää vaan joutuu lykkäämään... Mä en oo miettiny mitään vauvanvaatteita tai -tarvikkeita, mutta silloin kun näen niitä esim. kaupassa, tulee paha mieli, vaikka tottakai niitä saa ja pitääkin olla siellä. Kyllä nää omat ajatukset on välillä ihan hölmöjä... Hyvä, että pääsette sitten heti reissun jälkeen taas tositoimiin. Voiko olla mitenkään mahdollista, että ovuloisit luomusti nyt välikierrossa? :)

ON: Nyt on Letroja syöty 4 päivän kuuri. Parina yönä hikoilin ja ehkä hieman on ollu päänsärkyä, mutta toisaalta mulla on niskat ihan jumissa että voi johtua siitäkin. Ja tää vuoto on kyllä varmastikin kuukautisvuotoa, ei Letrojen sivuoire, tai ainakin on ihan kuukautisten tapaista. Ei oo ollu mitään "follinkasvutuntemuksia", eli hieman epäilyttää, tapahtuuko siellä mitään. Ylihuomenna folliultra.

Eltsi, Tarkoitin siis 10 päivän päästä :grin Tänään enää 9 päivää jäljellä reissuun. Ollaan reissussa kolme yötä :) Mä nappasin viime raskaudessa kans mukaani sen apteekin ilmaisen odotus-oppaan, mutta keskenmenon jälkeen piilotin sen visusti työpöydänlaatikkoon. Toivottavasti sen pääsen sieltä vielä joskus kaivelemaan esiin :p

Kissankulta, Siellä on kyllä jännät paikat :wideyed: Mulla ainakin oireettomuus on ollut aiemmissa raskauksissa vaan hyvä merkki :pAinoa oire tais olla turvonneet ja kipeät rinnat. Muuten oli ihan normaali olo.

Deb, Kyllä siinä vieläkin joku viiva näkyy, mutta olisko se sit viivanpaikka, kun ei väriä vielä erotu? Mikä dpo sulla nyt olis, jos siitä ekasta o-plussasta lasketaan? Voisit kokeilla myös vaikka jotain erilaista puikkotestiä tjms, jos tuo pc aiheuttaa viivanpaikkoja. Jos sun elämäntilanteessa on mahdollista, niin suosittelen myös aamulämpöjen seurailua vaikka parin kierron verran. Toki jos on vuorotyö, niin se ei sillon yleensä onnistu kovin hyvin, kun pitäis aina mitata samaan aikaan heti herättyä. Ite oon koukuttunut tuohon lämpöjen mittailuun ja luotan oviksen tapahtuneen vasta sitten kun lämmötkin on nousseet ylös :grin Mul on aina näitä varmistuksen varmistuksia :hilarious:

ON, Eilen ei vieläkään tullut ovisplussaa. Jos ei parin päivän sisällä ilmesty, niin taitaa olla pitkästä aikaa taas ennätyspitkä kierto. Saattaa olla myös ovuloimaton kierto :gen026. Oon jo kovasti alkanut miettimään tulevaa taistelusuunnitelmaa poliklinikalle siirtymisen suhteen :think005 Kevät menee nyt taukoillessa, mutta alkukesästä vois pistää taas pyörät pyörimään.

Frozen, eka OI-kierto siis täysin, ei oo clomeja ollut eikä muutakaan. Mullakaan ei ekojen letrojen aikaan ollu mitään kasvufiiliksiä, mut ekat päiväthän se lääke nimenomaan estää estrogeeniä, jotta elimistö lähtis tuottamaan sitä sit lisää. Ja mulla kans pientä päänsärkyä oli letrojen ajan...

Helinä, ihana uni!

Täällä kans yksi joka sortuu aina ajattelemaan, että kyllä mä nyt sillon ja sillon oon jo raskaana. Monta sellaista etappia on jo ohitettu. Bongasin itsekin tuon Eltsin mainitseman oppaan, mutta jätin vielä hyllyyn, kun tuntuu, että tovin saa vielä odottamista odottaa :sorry:

Minäkin apteekkireissuilla kaihoten oon niitä ilmaisoppaita katsellut, mut en oo vielä ottanut... Sitten kun se tuhti plussa pärähtää, niin kenties (aika varmasti) sentään omani hakemaan :shy:

Alinalle o+ puhallukset :wideyed: ja hauskaa reissua! :happy:

Frozen ultraan toivon hyvät vasteet!! Ja luulen, että hyvä juttu kun tuli menkat kuitenkin ja valuu entiset limikset pois, niin on hyvät kasvualustat :wink

Eltsi hyvää reissua sinne! Ja hienoa, että saat primoilla aikataulutettua :)

Helinä Ihana uni :love017 olisipa enne :smiley-angelic001

Kissankulta oijoi, jännät paikat!! :excited001 plussa myös sinne!! :smiley-angelic001

Deb sinä se osaat meitä pitää jännityksessä! Ensin o-tikut ja nyt nämä :happy: tulispa yhtä vahvat tuplaviivat nyttenkin, ja pysyvästi! :smiley-angelic001

Kissankulta Kiitos ja täällä on välillä todella toiveikas olo, ja välillä todella epätoivoinen olo. Painoa on nyt tosiaan lähtenyt 16kg, kun vaa'alla vasta kävin. Pidän peukkuja sinne kanssa, toivottavasti plussaa tulee :alien Täälläkään ei oikein mitään oireita vielä ole bongattu, mutta huomenna vasta mulla luultavasti kiinnitysmispäivä.

Frozen Mulla ei tullut mun mielestä Letroista mitään muuta kuin tyyliin päänsärkyä ja kuumia aaltoja, ei ollut masussa mitään tuntemuksia. Toivottavasti on siellä follit kasvaneet :hello2

Deb Mie en noissa nää mitään :sad001 Toivottavasti pärähtäisi kunnolla viivat :)

ON Huomenna aamusta aika labraan. Pitäkäähän peukkuja :wink Ensimmäiset raskaustestit aion tehdä lauantaina ja sunnuntaina, mulla on 2kpl noita herkkistestejä. Jos niissä ei mitään niin sit vasta keskiviikkona, jos ei menkat ala. Mulla on niin epätoivoinen olo. Oon laittanut rahaa palamaan nettikauppoihin, että olis jotain muutakin odotettavaa kuin testipäivä/menkat :whacky011

Plussatuulia kaikille :wav

Helinäkeiju: joo mäkin uskon mahdolliseen raskauteen vasta kun nään selkeen viivan ja digi sanoo raskaana. Testailen kun oireita löytyy:

-Jos en nuku, voisin syödä kokoajan (nälkä!)
- Alavatsalla kolmatta päivää painontunne, tätä ollu viimeks sillon kun olin raskaana, mutta meni kesken.
- Runsas, vähän tahmee valkovuoto, yleensä tässä vaiheessa kiertoo on tosi kuivaa.
- Nännejä aristaa, eilen sattu toisen tissin toiselle puolelle.
- Nenä tukossa, kuumeinen olo aamusin
- Nivusiin särkee, ja alaselkää juilii välillä.

Siinä pieni pläjäys oireista, välillä taas ei oo mitään ja ajattelenki kauheen skeptisesti että en mä nyt oo raskaana ku en oo aiemminkaan ollu :D

Frozen, tsemppiä sinne ultraan, toivotaan nyt että siellä folli kasvais!

Alina, ovisplussatuulia sinne! Ja mulla olis nyt dpo10 tänään siitä mistä alunperin oli lähes tasavahvat viivat ovistestissä. Nyt näyttää jotain viivanpaikkaa/hailuraa, joten voisin kuvitella että juuri silloin ovis olis tapahtunukin! Ja joo ajattelin käydä apteekissa tänään tai huomenna, lastata sen digin myös mukaan ni ei jää tulkinnanvaraa :hilarious:

LaraS, toivon kans tietenkin että pärähtäis vahvaa r-plussaa testiin, mutta en jaksa uskoo siihen kauheesti (oireista huolimatta, listasin ne ylemmäs tähän viestiin). Noh, ihan muutama päivä enää ni eiköhän sit saa tietää viimestään.

Dep, kp21/26, dpo10.

Mievaan täällä peukut pystyssä :thumleft hieno painon pudotus sulla jo takana! Tsemppiä jatkon kanssa :)
täälläkin siis ylipainoa (pco) ja painon pudotus (vähän nihkeä kylläkin; ruokavalio lipsuu). Metformiini ja nyt tuo thyroxin toivottavasti auttaa mulla painon hallintaa.

Deb messevät oireet :eek:

Jännät paikat debillä ;) pidetään peukkuja <3
Täällä taitaa alkaa kp1... Vielä ei vuotoa mutta illan päälle varmasti hanat aukeaa...

Täällä siis tylsä vaihe. Tänään viimeinen terolut 10pv kuurista ja testit negoja. Oottelen menkkoja saapuvaksi tän viikon lopulla (pe pitäisi alkaa). Sitten saisi alkuviikosta käydä alkukierron kokeissa :)
Miestä oonkin patistellut myös verikokeisiin, että sais viedä simot syyniin kanssa. Tuskin on käynyt tänäänkään :angry9 pitäisiköhän hakee putket ja ottaa ite :laughing002

LaraS kp25/28-30? (dpo16??)

Ai niin, ja lämpöjä mun on turha mittailla koska mun keho on pienestä asti kuittaillu mulle niiden suhteen, saattaa helposti heittää päivässä 36,5-37,5 välillä miten sattuu..

Takaisin