Elisenda
Puuhakas puhuja
Bambi, voi ei
mä oon niin pahoillani! Sitä alkiota ei sitten ollutkaan tarkoitettu kasvamaan lapseksi
Tsemppiä ja voimia
Eltsi, mukavaa ja rentoa välikiertoa! Mihin tarkoitukseen ne primot sulla on?
Deb, jopas on hullunkurinen tilanne noiden ovistestejen kanssa! Mitä lie mahtaa tarkottaa, toivottavasti tietty tarkoittais alkavaa raskautta
Mun päähän kiinniliimautuneet viivalasit näkee kyllä tossa toisessa testissä jonkun hailuran!
Triana, toivottavasti pääsisitte siihen inssiin ens kierrossa! Ellei nyt sattuis niin onnekkaasti ettei ens kiertoa ihan heti tuliskaan
Frozen, hyvä että selvisi asiat! Ja hyvä myös että kystat oli katoamaan päin, vaikkakin monirakkulaisuutta löytyikin. Eli oliko siis niin ettei tässä kierrossa tullut ovulaatiota vai? Mikä lie mulla kun tissikivun jo aloitti noin varhain, ei kuitenkaan voi olla raskaudesta koska ei olis mitenkään ehtinyt kiinnittyä alkio vielä.. Kai mun elimistö vaan tällä erää valmisti jonkun yli-innokkaan keltarauhasen
Niin ja mekään ei varsinaisesti olla hoidoissa (vielä) mutta rahtilanteen takia pakko mennä kunnalliseen..
tiiamariia, ihanaa että masussa on kaikki kunnossa
tsemppiä nt-ultran odotteluun, kyllä se sieltä tulee :)
LaraS, höh negaa
millon sulla pitäis alkaa menkat? muuttuispa se plussaksi vielä!!
Mulla on ihan järkky väsymys, ja perinteinen ovulaation jälkeinen alakulo. Ja tissikipu+feikkisilikonit edelleen
miten niihin voikin kertyä jotain turvotusta noin paljon, pitäis olla kahdenlaisia rintsikoita: alkukiertoon pienemmät ja loppukiertoon isommat! Mä oon henkisesti jo valmistautunut siihen, että multa se endo löytyy ultrassa. Tai jos ei mitään löydy, oon silti varma että endoa on.. Kivut on lähteneet, mutta toi munasarjakutina on jotain ihan järkkyä välillä
kun ei sitä voi edes raapia
onneks myös pahoinvointi näkyy lähteneen!
Ja huvikseen tein ne loput ovistestit tässä kerran pari päivässä, niin hailakkaa viivaa antoi ton maanantain jälkeen.
Elisenda kp 17/27 dpo4

Eltsi, mukavaa ja rentoa välikiertoa! Mihin tarkoitukseen ne primot sulla on?
Deb, jopas on hullunkurinen tilanne noiden ovistestejen kanssa! Mitä lie mahtaa tarkottaa, toivottavasti tietty tarkoittais alkavaa raskautta
Mun päähän kiinniliimautuneet viivalasit näkee kyllä tossa toisessa testissä jonkun hailuran!Triana, toivottavasti pääsisitte siihen inssiin ens kierrossa! Ellei nyt sattuis niin onnekkaasti ettei ens kiertoa ihan heti tuliskaan

Frozen, hyvä että selvisi asiat! Ja hyvä myös että kystat oli katoamaan päin, vaikkakin monirakkulaisuutta löytyikin. Eli oliko siis niin ettei tässä kierrossa tullut ovulaatiota vai? Mikä lie mulla kun tissikivun jo aloitti noin varhain, ei kuitenkaan voi olla raskaudesta koska ei olis mitenkään ehtinyt kiinnittyä alkio vielä.. Kai mun elimistö vaan tällä erää valmisti jonkun yli-innokkaan keltarauhasen
Niin ja mekään ei varsinaisesti olla hoidoissa (vielä) mutta rahtilanteen takia pakko mennä kunnalliseen..
tiiamariia, ihanaa että masussa on kaikki kunnossa
tsemppiä nt-ultran odotteluun, kyllä se sieltä tulee :)LaraS, höh negaa
Mulla on ihan järkky väsymys, ja perinteinen ovulaation jälkeinen alakulo. Ja tissikipu+feikkisilikonit edelleen
Ja huvikseen tein ne loput ovistestit tässä kerran pari päivässä, niin hailakkaa viivaa antoi ton maanantain jälkeen.
Elisenda kp 17/27 dpo4
Muokattu viimeksi:
kuulostaa hassulta! Jaah, jospa siellä onkin jotain tapahtumia meneillään, kun oireilee
tuleehan siinä äkkiä ainakin lääkkeissä sitä rahan menoa. Ens viikolla kuulen, pääsenkö duuniin; taloudellisesti helpottaisi, kun ois kahdet työtulot.