Niin ja piti sanoo että mulla tuli eilen sellanen olo että oli pakko laittaa noi mammaksilta tilatut testit jonneki kaapin perukoille, mä en kertakaikkiaan jaksanu ajatella yhtäkään vauva-asiaa, mun pää olis räjähtäny.. onneks se lääkäri tulossa.. harmi että pitää seurata tuleeko toi LH-huippu, muuten en miettis tähän kiertoon yhtäkään lapsiin liittyvää ajatusta (paitsi täällä, mutta siis omaan lastentekoon liittyvää).
Aamulla onnistuin tekemään ovistestin sen kummempia miettimättä, ja katoin vaan että juu ei oo vahvistunu, eikä lähelläkään plussaa. Ja sit jatkoin aamuhommia. Toivottavasti osaisin tehdä tän koko seurannan näin, mä en aio stressata tässä kuussa. Oon loppu
Aamulla onnistuin tekemään ovistestin sen kummempia miettimättä, ja katoin vaan että juu ei oo vahvistunu, eikä lähelläkään plussaa. Ja sit jatkoin aamuhommia. Toivottavasti osaisin tehdä tän koko seurannan näin, mä en aio stressata tässä kuussa. Oon loppu

en edes sitä, pidän hauskaa ja teen asioita mitä raskaana ei voi sit tehdä, käyn juhlimassa yms. :)