Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Niin ja piti sanoo että mulla tuli eilen sellanen olo että oli pakko laittaa noi mammaksilta tilatut testit jonneki kaapin perukoille, mä en kertakaikkiaan jaksanu ajatella yhtäkään vauva-asiaa, mun pää olis räjähtäny.. onneks se lääkäri tulossa.. harmi että pitää seurata tuleeko toi LH-huippu, muuten en miettis tähän kiertoon yhtäkään lapsiin liittyvää ajatusta (paitsi täällä, mutta siis omaan lastentekoon liittyvää).

Aamulla onnistuin tekemään ovistestin sen kummempia miettimättä, ja katoin vaan että juu ei oo vahvistunu, eikä lähelläkään plussaa. Ja sit jatkoin aamuhommia. Toivottavasti osaisin tehdä tän koko seurannan näin, mä en aio stressata tässä kuussa. Oon loppu :sorry:

Voi Deb! Tsemppiä <3 kurjaa, jos ei oo ottanut tosissaan hoitaja puhelimessa. :sad001

Triana, mulla oli kans letrojen aikaan kevyttä päänsärky. Ja mullaki oli kp8 se ultra ja sillä tiedolla mennään kierto. Toki mulla sit se piikki vielä tulossa, mutta sen ajankohta laskettiin sen perusteella että minkä kokoinen johtofolli oli sillon viime pe ja minkä verran se kasvaa per päivä keskimäärin. Näin lääkärin laskutoimituksia sivusta seuranneena tulkitsin! :grin Toivotaan että sinullakin selvästi sieltä johtofolli erottuu jo kp9.

Bambin kyytiläiselle kaikenlaiset kiinnikkeet matkaan!! Toivon kovasti, että tämä on nyt teidän kierto ja kyytiläinen tulee syliin saakka!

Jahtu, kiva kuulla kuulumisia ja ihanaa, että kaikki siellä hyvin! :happy:

Deb no onpa ihmeellinen suhtautuminen ollut :confused: ymmärrän, ettei lääkäriaikoja ole, mut hoitajakin pystyy sen hcg-verikokeen lähetteen laittamaan. Voisi vaikka uudestaan kontrolloida, jos eka arvo on koholla eli jotain ois tapahtunut. Liekö tosiaan sitten kkm sulla, kun tikuissa vieläkin menkkojen jälkeen hailakkaa viivaa näkyy :sorry:
Ei ihme, että oot väsynyt tähän kaikkeen, kun ei saa apua hoitohenkilökunnalta :sad001

Voi Deb! Selvyyttä tilanteeseen saisi varmasti juurikin tuolla verikokeella. Tsemppiä oviksen testailuun, yritä olla liikaa miettimättä. Vaikka hyvin tiedän että vaikeeta se on.. tällä hetkellä en itse mieti mitään muuta kun näitä raskautumisjuttuja!

Triana virallinen testipäivä olisi 12.3. mutta se on sunnuntai joten käyn verikokeessa ma 13.3. Tulokset saan vasta seuraavana päivänä koska ehdin labraan vasta illalla töiden jälkeen. Itse ajattelin kyllä pissiä tikkuun varmaan silloin la 11.3., jos ei täti sitä ennen tule kylään. Haluan saada tulokset kotona rauhassa enkä puhelimessa joltain vieraalta ihmiseltä. Ja ei kai kukaan oikeesti malta odottaa noihin klinikan antamiin testauspäiviin saakka?!?

Kissankulta: kiva tietää että siitä tiedosta kp. 8 on laskettu ja itse pistät piikin,pitää itsekin sitä pyytää josko suostuisivat antamaan ja jospa kp.12 näkyis vastetta niin ei tarttis ravata siellä.
Jahtu: ihana kuulla letro-plussista!!! käytitkö mitään loppukierron tukea?
Bambi: täältä kans terkkuja pienelle että tarraa tosi kovaa kiinni :Heartpink
Deb: isot tsempit,tosi ärsyttävä shtautuminen hoitajalla!!! syvältä tollanen!!! ja kun tietäävät että stressi ei oo hyvästä yritysajalla ni voisivat jo sen perusteella voineet auttaa!!!! verikoe ois minustakin ollut hyvä ottaa,ihme touhua.

LaraS joo ei ihan motivoi tsemppaamaan itteensä kun saa hoitajalta tollasen vastaanoton.

Bambi ymmärrän hyvin että siellä mietitään lapsiasioita kun alkio on sisällä ja TOIVOTTAVASTI hyvien tarrasukkien kanssa!

Ovisviiva vahvistuu tasaisesti just niinku pitäisikin, luultavasti ei mee kauaa kun on huipussaan :) oon nyt tehny 2 pvässä ku eka kerta kun testailen ovista, nyt pidän taukoo ja ylihuomenna testaan uudelleen taas, jos vahvistunu tarpeeks ni sit päivä päivältä katon. Sit ku se LH-huippu tullu, testaan vielä päivän ja sit lopetan enkä laske mitään, muuta kun korkeintaan päiviä siihen lääkäriaikaan :hilarious: en edes sitä, pidän hauskaa ja teen asioita mitä raskaana ei voi sit tehdä, käyn juhlimassa yms. :)

Oliko täällä kellä kokemusta ivf-hoidosta? Kuulisin mielelläni niistä lisää. Meillä ei inseminaatio tuottanut toivottua tulosta joten eiköhän me seuraavaksi ivf kokeilla.

Babe, oliksä jo kelannut tuon IVF/ICSI kokemuksia -ketjun?
Sinne tulee taajaan uutta porukkaa ja perustietoa ja kokemuksia käsitellään monelta kantilta.
Katjusha, pitkän kaavan IVF:läinen

Bambi, täältäkin käskyjä kyytiläiselle pysyä tiukasti matkassa! ♡ Joo ei niitä virallisia testipäiviä varmaan kukaan jaksa odottaa. :grin

Deb, onpa ikävää suhtautumista tk:ssa! Tsemppiä muiden juttujen ajatteluun! ♡

Jahtu, mukava kuulla hyvä Letro-kokemus. :) Minäkin meen ens kierron niillä (kahden Clomi-kierron ja sen jälkeisen yhden vain Tero-avusteisen kierron jälkeen).

Kissankulta, minkäkokoinen folli sulla oli sillon ultrassa? :)

Babe, oliksä jo kelannut tuon IVF/ICSI kokemuksia -ketjun?
Sinne tulee taajaan uutta porukkaa ja perustietoa ja kokemuksia käsitellään monelta kantilta.
Katjusha, pitkän kaavan IVF:läinen

En olekaan vielä ees huomannut koko ketjua. Täytyypä etsiä se. Kiitti vinkistä :)

Babe, pahoittelut täältäkin, ettei inssi tuottanut tulosta! Täällä ketjussa ainakin Bambilla menossa ivf-hoito myös, mutta tuolla omassa ketjussaan ainakin laajasti tietoa.

Frozen, mulla oli johtofolli silloin kp8 10mm. Lääkäri tuntui laskevan 2 mm kasvua per vuorokausi, jonka mukaan eilen piikitettäessä ois pitänyt olla 18 mm.

Eilen tosiaan illalla pistetty Pregnyl, ja tehty tallettelut. Tänään illasta kans mies pitää vielä kellistää, jotta maksimoidaan mahdollisuudet :hilarious: toivottavasti Letrot ois nyt aikaansaaneet tosi hyvälaatuisen muniksen ja nyt tuo Pregnyl kehittelis sen oviksen oikein ja kuut ja tähdet ois oikeilla paikoillaan :rolleyes:

Babe, harmi ettei inssi oo tuottanut tulosta. Toivottavasti sitten IVF jos siihen päädytte :)

Kissakulta, paljon onnea matkaan sinne jotta tärppäis noilla eväillä!

Mä näin viimeyönä unta että makasin sairaalasängyssä just synnyttäneenä, ja mulla oli sylissä sulonen tyttövauva, mies istu sängyn reunalla ja ihmetteli sen vauvan pikkusia sormia ja varpaita <3 Hassua mutta toi uni teki mut onnelliseks, vaikka yleensä vaan itken että niin se oli vaan unta, jos nään vauvaunia :hilarious:

Täällä välipäivä oviksen tikuttamisesta, huomenna sit taas. Kp8 menossa (piti oikein kalenterista tarkistaa!!)

Kissankulta, sujuiko pistos hyvin? Tsemppiä talletteluihin ;)

Mulla ei oo mitään hajua mun kp:stä. Välikierron luksusta, kun luomukierroissa onnistumisen mahdollisuus aika nolla. Muistaakseni vaan Debin kanssa samoissa mennään, et nähtävästi kp 8. :D

Eltsi selasin vähän taaksepäin, ja joo kyllä meillä menee tällä hetkellä kierto käsi kädessä :D

Eltsi, pistos onnistui ihan hyvin. Jännitti kyllä pistää ja jotenkin ne lasiampullien aukikatkomiset oli melkoista sohellusta :grin mutta hyvin onnistui liuottelut ja pistäminen itsessään ei sattunut. Lääkeaineen työntäminen sitten nipisti vähän.

Tekee varmasti ihan hyvää välillä Eltsi ja Deb tuo, ettei pysy kiertopäivissä mukana! :)

Kissakulta hyvä että meni hyvin, nyt vaan talletteluja ja pidetään peukkuja :)

Ja tekee joo hyvää ettei oo perillä kiertopäivistä, huomattavasti vähemmän stressiä jo alkukiertoon. Täällä alkaa tulla jo eggwhitea ni täytyy kuitenki varmaan tikuttaa ovista tänäänkin. Eipä siinä, tokikin talletteluja tehdään mutta niinku aiemmin sanoin ni en seuraile kalenteria sen kummemmin :)

Tein ton alimman just, aika lähellä plussaa jo? Ei vielä ihan, sen tiedän, mut lähellä?

IMG_20170301_152236~2.jpg

Deb hyvinkin voi olla lähipäivinä. Ellei ala sitten ailahtelemaan viivat, mikä on tosi ärsyttävää :confused:
Peittoihon varuksi liikettä lähipäivinä, jos ei muuten ni huvin vuoksi! :hilarious:

Deb kohta varmaan plussa, tikuttelet nyt päivittäin:)

Kiva kuulla Kissankulta että pistäminen onnistui. Nyt jatkatte harjoituksia makuuhuoneen puolella;)

Babe minä tosiaan läpikäyn ekaa ivf hoitoa. Mulla oli pitkä hoitokaava eli nenäsumut lamaamaan omaa hormonitoimintaa ja sit piikit kasvattamaan folleja. Punktio tehtiin viime perjantaina ja alkio siirrettiin nyt maanantaina. Lääkkeistä ei mulle oo tullut haittoja eikä punktiokaan ollu kivulias kun sai hyvät lääkkeet. Hankalaa on kun on niin paljon käyntejä lääkärillä et töiden kannalta haaste. Ja sit tietty se pelko et jos tää ei onnistukaan. Me saatiin lopulta vain yksi alkio joka on siis nyt kyydissä:)

Ajoittain menkkamaisia tuntemuksia, haluisin ajatella et siellä se pallero kaivautuu kohtuun kiinni, mut on kyl toisaalta sama tunne kun yleensä luomukierroissakin tässä vaiheessa kiertoa. Ei auta kun odottaa..

Takaisin