Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Helinäkeiju toivottavasti kaikki tähdet ja planeetat sattuis kohdilleen ja pääsisitte inseminaatioon :)

Deb kyllä ne viivat jotain tarkottaa, en usko että noin monta testiä vois olla virheellistä. Mielialat menee mullaki ylä- ja alamäkeä ees taas :grin

Alina mä aion odottaa ainaki huomiseen, ehkä jopa ylihuomiseen jos vaan maltan. Sullakin jännät paikat, tuuhan sitten kertomaan tulos!

Tuli muuten mieleen että kuinka pitkällä pidätysajalla teette raskaustestit jos ette ota aamupissasta? Riittääkö pari tuntia?

Siis täällähän on niin jännät paikat monella!! Kuvia kehiin heti kun testaatte! tällä flunssasella munafarmilla ei tod oo muutakaan tekemistä kuin seurata miten täällä piinailijoien oireet etenee:grin hirmusti plussapuhalluksia

Onpas Laran tilanne nyt ärsyttävä.. oot varmaan testin kuitenkin tehnyt? Toivottavasti tiputtelut loppuu pian..

Kiva kuulla Helinä että oli onnistunut lääkärikäynti. Nää voi olla niin ahdistavia juttuja välillä et on tosi tärkeetä et on hyvä lääkäri ja selvät suunnitelmat, mua ainakin se on auttanut.

Bambi Just ostin vielä tuplapakkauksen pc-liuskoja :grin kun oon 10mlu kiinatesteillä tikuttanut viimeksi, olikohan viime viikolla.
Oli nimittäin aamulla vatsa sekaisin ja nyt huono olo, yökkäilinkin. Tuumailin itsekseni jo muutama pv sitten, että jospa ovis olikin myöhemmin kuin luulin ja nää tippasut onkin muuta kuin menkat... :rolleyes: tosin sitten alkoi kp10 taas runsaampi vuoto, mutta ihan minitamponeilla pärjännyt - nekin tuntunut olevan välillä liikaa.

Voi kunpa te kaikki piinailijat (ainakin Deb, Triana, Eltsi ja Alina; oliko vielä muita?) nyt plussaisitte! On kyllä hämäävää, jos on menkkajomoja ja mahdollisesti vielä vertakin tulee vähän mutta ei sit kunnolla kuitenkaan. Kertokaahan sitten, kun ootte viisaampia, että mikä tilanne on. :)

Eltsin kanssa samaa mieltä, että "pelkän" ovuloimattomuuden takia IVF:ään meno kuulostaa liian rankalta. Just jos vaan ovis saatais tulemaan, niin eiköhän raskaus jossain vaiheessa sitten alkaisi. Haluan sit näemmä käyttää kaikki rahani tähän, koska varasin ens viikolle (kp22) gynen, sillä haluan varmistua siitä, että se vasemman puolen kysta, joka eilen lapsettomuuslääkärin mukaan näytti olevan surkastumaan päin, todella surkastuu. En tiedä, voiko sitä nähdä vielä silloin, mutta ajattelin samalla kysyä, voisiko tämä gyne (en oo aiemmin käyny hänellä, sattu vaan olee sopiva ilta-aika) määrätä mulle sen loppukierron progearvoverikokeen. Oon varmaan näiden lääkärien unelma-asiakas, kun koko ajan vaatimassa sitä ja tätä..! :grin:facepalm:

Ja oispa LaraS:n "menkat" jotain ihan muuta! :) Bambille lepoa ja pikaista paranemista! :)

Kiitos taas tsempeistä :Heartpink menkkajomoilu jatkuu, mutta itse vuotoa ei näy mailla eikä halmeilla. Nukuin just vissiin 2-3h päikkärit, ja väsyttää edelleen.

Testejä uskallan tehdä varmaan uudestaan vasta jos ylihuomiseen mennessä ei oo menkat alkaneet vieläkään. Sit teen digin. Raastavaa kun voisin käydä ostamassa sen ja tehdä vaikka tänään, ne on herkkiä niin jos oisin raskaana ni näyttäis kyllä, mutta kalliita niin menis ainakin tältä kierrolta hukkaan jos menkat alkaakin ihan kohtakin.

Triana mä pidättelen yleensä sen 3h verran ja testailen sitte kun päivällä teen. Koitetaan yhessä jaksaa odottaa seuraavan testin tekemistä :D

Niin, tätähän tässä taas kaipaakin, että testitkin temppuilee :banghead: ja mikä todennäköisyys, että sekä lh- että hcg-testi käyttäytyy samoin :bored:
Negojahan nuo kumpikin silti (kai) on.

Liitteet

• IMG_20170221_160951.jpg
    IMG_20170221_160951.jpg
    319.5 KB · Katsottu: 192
Mä laitan kuvia heti jos joskus on jotain muuta ku puhdas nega :p Mulla tosiaan alko nyt vaivaamaan nuo mun "menkkajomotukset", ku vuoto alkaa yleensä muutamia tunteja sen jälkeen ja jomotukset kyllä muuttuu tosi koviksi ennen sitä. Ja sunnuntaina jo oli eka kerran. Ja ne dpo9 olleet kovat vihlaisut kohdussa :nailbiting: Tuun hulluksi ihan just :grin Ja lisää tiedossa, äsken lämmitin eilen tehtyä lasagnea, enkä saanu sitä paljoa syötyä ku haisi ja maistu muka niin oudolle ja eilen se oli ihan hyvää o_O

Deb en tiiä miten jaksan odottaa, haluttas sittenki jo tänään illalla tehä :hilarious:

Lara on kyllä melko epätodennäköstä että molemmat testit kerralla tekee noin :woot:

Triana, mä ajattelin just ihan samaa että tekis mieli käydä ostamassa se digi jo täks illaks :hilarious: munkin ruokahalu juossu karkuun, nälkä olis mut tää jomoilu ei houkuta syömään kun tuntuu että lentäis laatta sen jälkeen..

Huiii kun jännää tosiaan! :) Nyt tämä ketju tyhjäksi nopealla tahdilla! :)

LaraS, outoa kyllä, että noi molemmat testit teki noin. Ei sun hormonitoimita varmasti död oo, kun eikös sulla menkatkin tule ilman Teroja..? :)

Triana teetkö tänään? Mä kipasin lähisiwasta ostamassa 15mIU/ml testin kun mies sano että nyt menet, tossa rahaa :hilarious: teen sen tossa ysin jälkeen :nailbiting: huomenna tarkotus ostaa digi ja teen sen iltapäivällä tai ylihuomenna aamulla.

Menkkoihin viittaavat oireet on nyt hävinny, paineen tunne alamasulla ja nivusiin sattuu! Valkovuotoo tulee aina välillä, muuten kuivaa kun saharassa :happy:

Heips!
Täällä 1v 9kk yritystä takana, hoidot alkamassa jossain vaiheessa ja kaipailen kovasti samassa tilanteessa olevien kokemuksia ja tsemppiä :) Onhan ihanaa että kaveritkin jaksaa sanoa että "kyllä se teillekin vielä oma nyytti tulee", mutta ei se ihan sama ole kun ei heillä ole kokemusta tästä.
Eli itse oon 34, mies 33 ja yritys aloitettiin toukokuussa 2015. Kun plussaa ei kuulunut, soitin kesäkuussa 2016 terveyskeskukseen, josta yllättäen saatiin ihan parin viikon päähän aika. Pakollisten haastattelujen, tutkimusten ja testien jälkeen saatiinkin lähete Tyksin naistenklinikalle marraskuulle. Siellä mulla huomattiin mahdollinen endometrioosi toisessa munasarjassa, joka varmaankin selittää osaltaan tän pitkäksi venähtäneen yrityksen ja mun säännöllisen epäsäännölliset kierrot. Lisää verikokeita ja kuulemma arvot ihan ok ja kunhan paino tippuu vielä kuus kiloa, aloetaan pohtia hoitomuotoja oman vauvan saamiseksi :love017
Toiveena meillä olis mahdollisimmat "luomut" hoidot, mutta jos koeputket tulee tarpeeseen niin sitten mennään niillä! Olis ihana kuulla muiden kokemuksia (jos jollakin samantyyppisiä) miten hoidot aloitettiin ja minkälaisia ne on!

Janni tervetuloa joukkoon! Itselläni 2v miehen kanssa yritystä takana, ollaan ihan luomuna menty ja tällä hetkellä jännäilen josko viimein ois tärpännyt, kun siltä alkaa vähän vaikuttaa. Jos taas ei oo tärppiä tullut, taitaa seuraava etappi olla lapsettomuuskliniikka meilläkin. Ite siis vähän pihalla vielä noista hoidoista (ja tietenkin toivonmukaan nyt ei tarttiskaan sellasia :grin), mutta täällä on monia jotka osaa auttaa ja antaa vertaistukea! :)

Takaisin