Triana
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Jotenki tällä kertaa nega ei ollukkaa niin paha pettymys ku aiemmin kuvittelin, ootan vissiin niin kovasti letrojen alotusta vaikka mä luultavasti ehkä ovuloinki ilman niitä ovistestien mukaan. Toki ei voi tietää minkä laatuisua munasolut on ollu. Eilinen hoitaja oli väärässä niiden aikojen suhteen, tää mun lääkäri on äitipolin puolella perjantaina, eli se tiistain aika on ainoa vaihtoehto..
Jos menkat ei ala tänään vaan myöhemmin, niin en tiiä antavatko ees polilta lupaa letroihin kun tuo ultra on niin aikasin. Ja en ollu yhtää valmistautunu että Oysiin lähettäs pelkän ultran takia, niin menee seuraava kierto sit vissiin ilman letroja ja en usko enää tärppiin ilman apuja. Turhauttavaa.
Sori nyt on niin kiukku päällä että menee ihan omanapailuksi. Kevyitä menkkajomotteluja tuntunu aamusta asti, aamulla tuli paperiin niin hennon vaaleanruskeeta että hyvä ku silmällä erotti.. Jännä ku sunnuntai-illasta asti ollu näitä jomotuksia, yleensä täti tulee muutaman tunnin päästä niitten alkamisesta. Kp27/23-26 dpo12.
Jos menkat ei ala tänään vaan myöhemmin, niin en tiiä antavatko ees polilta lupaa letroihin kun tuo ultra on niin aikasin. Ja en ollu yhtää valmistautunu että Oysiin lähettäs pelkän ultran takia, niin menee seuraava kierto sit vissiin ilman letroja ja en usko enää tärppiin ilman apuja. Turhauttavaa.Sori nyt on niin kiukku päällä että menee ihan omanapailuksi. Kevyitä menkkajomotteluja tuntunu aamusta asti, aamulla tuli paperiin niin hennon vaaleanruskeeta että hyvä ku silmällä erotti.. Jännä ku sunnuntai-illasta asti ollu näitä jomotuksia, yleensä täti tulee muutaman tunnin päästä niitten alkamisesta. Kp27/23-26 dpo12.
jos ei ole plussa, niin kurvaisipa pian paikalle!

Mäki joka vessakäynnillä oon varma että lorahtaa, vaikka jomotukset loppuki jo. Ja kummallisesti pissattaaki koko ajan, liekö oman pään aiheuttamaa sekin
Miltähän kierronvaihe näyttäisi ultrassa?
Onko kukaan testailemassa tänään tai huomenna? Eltsi, Deb, Triana?