Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Deb, kyllähän siinä viiva (tai siis kaksi) näkyy!! :) Ja vielä jos on laimeesta pissasta tehty!

Deb kyllä mäki nään helposti toisenki viivan, toivottavasti on pysyvä ja vahvistuu! Aiotko tehä aamulla testin myös?

Nyt mä sitte aloin miettii, että jos itekki illalla testais että saa sen tädin houkuteltua paikalle :hilarious:

Triana joo, teen aamupissasta vielä kun ei oo yhtä laimee pissa kun nyt oli :hilarious: toivottavasti sullakin muuttuis yhtäkkiä plussaks niinku mullakin teki :angelic:

Kyllähän se odotetusti ihan puhdas nega oli vaikka kuinka käänteli ja väänteli :shifty: Sais nyt vauhdilla tulla täti. Harmittaa ku joudun varmaan perumaan sen tiistaille varatun seurantaultran ku taitaa kp8 olla liian aikaista ku letrot otetaan kp3-7, mitä ootte mieltä? Toki soitan polille ku menkat alkaa, mutta mietin soittasinko omaan terveyskeskukseen heti aamusta ja siirtäsin sen ultran perjantaille, ku sinne ainaki tänään aamupäivästä oli vielä muutamia aikoja jäljellä :nailbiting: Pitkästä aikaa tuli kunnon päänsärky tästä kaikesta miettimisestä ja stressaamisesta :sad001

Triana voi, kurja nega :sad001 jäin valvomaan ja oottamaan, toivoin kovasti plussauutisia. Pahoittelut :sorry:
Letroista ei kokemusta niin en osaa tuossa pulmassa auttaa :confused:

Triana, voi ei :( pahoittelut negasta! Mä niin toivoin että olis plussaa tullut sinne!

Triana, voi ei, minäkin niin toivoin plussaa teille. ♡ Mua lapsettomuuslääkäri tosiaan ohjeisti varaamaan ultran kp8, tosin mä syön Letroja sitten ens kierrossa kp2-5 eli hieman eri päivinä kuin sinä... Mutta luulis, että sullakin kp8 jo näkyis, onko vastetta. Oiskohan sun mahdollista saada ton ens tiistain lisäksi ultra-aika sinne perjantaille? Jos sen vois perua sitten, jos tuo tiistain ultra antaakin jo tarvittavan infon. :)

Triana, mulla muistaakseni ultrattiin kp10-13, pillerit 3-7. Toki ovis tulee myöhemmin kuin kp14, jos on tullakseen :)

Frozen, toivotaan että letroista on teille apua niinkuin oli meille :)

Deb, aamun testiä odotellessa, kyllä siellä jotain näkyy! <3

Yksi tuttu on saanut vauvan... Ihminen, josta en pidä ja jolla ennestään on jo lapsia... Parisuhdekin niillä rakoilee - liekö vauva laastari parisuhteen kasassa pitämiseen. En tiiä oliko suunniteltu vai ei. Kuulin tästä vasta jokin aika sitten, olisiko ollut jouluna, ja nyt se on syntynyt. Mun perhe keskustelee, ihastelee... Musta tuntuu, että itku tulee. Niin epäreilua!! :sad010
Miksi se sattuu vielä enemmän, kun vauva tulee ihmiselle, jota ei voi sietää :oops: kateus, vissiin...
Huoh. Kyllä se taas tästä.

Triana, pahoitelut negasta :( Mulla letrot nyt kp3-7 ja se ultra kp8. Mulla tosin sit 9 ja 10 saattuu viikonloppuun, joten ei oikein muuta vaihtoehtoakaan. Mulla aukkari tulossa samalla käynnillä, nii sitä ei enää myöhemmällä voi tehdä. Ja kyllä varmaan sit tarvittaessa saa folliultralle uuden ajan, jos mitään ei vielä kp 8 pysty sanomaan! Lääkäri ei kyllä ainakaan ääneen epäillyt tota ajankohtaa, joten luottavaisin mielin.

Frozen, onpa kyllä jännittäviä mietintöjä ollut tolla lääkärillä. Mutta mulla se eka lääkäri, joka meitä julkisella (tk) tutki, oli kans sitä mieltä, että ivf ois suoraan se seuraava vaihtoehto. Inssissä ei hänen mukaansa onnistumisprosentit ole niin paljoa suuremmat kuin normitilanteen luomuyrityksessäkään. Tämä siis varmaan on lääkärikohtaista. Kuitenkin aika monesti täällä foorumillakin kuullut, että inssiä kokeillaan eka.

Itse jotenkin olen kyllä siinä mielessä omalla kohdalla samaa mieltä, että jos ei näillä letroilla tuloksia tuu, nii ivf:n "prosentit" otan seuraavaksi mieluumin suoraan kokeiluun! :oops: Mutta toki, se ei oo mikään "helppo pikapäätös"...

Deb, teitkö aamutestiä? :rolleyes:

LaraS, mä ymmärrän ton tunteen paremmin kun hyvin.. toinen on se että miten teinit tulee jatkuvasti vahingossa raskaaks ja ite ei tuu millään? Ei tullu edes sillon kun oli ehkäsyn jättäny pois eikä vielä yrittämällä yrittäny.

Mä vetäsin aamupissasta vitivalkosen, tyylipuhtaan negan. En tiedä mikä se eilinen viiva oli. Tänään alkaa luultavasti menkatkin, siihen malliin vähän kramppailee masua..

Mä en tiedä mitä mä nyt tekisin, mä haluisin lakata hetkeks yrittämästä kun se ottaa niin koville aina loppukierrosta ja sit oon välillä hetkellisesti ihan rikki kun en taas ollutkaan raskaana. En tiedä. Just nyt oon vaan ihan väsy, en jaksa olla edes pettyny. Jotenki tiesin tän jossain takaraivossa kuitenki.

Muokattu viimeksi:
Toisaalta ei ne menkat oo vielä tullu, kp 26/26-28. En toivo enää liikoja, en usko olevani raskaana, mutta ihmettelen eilistä haaleeta plussaa. Miten sellanen ilmestyis tikkuun jos ei kehossa oo hcg-hormonia?

Deb Voihan se hcg olla vielä niin matala ja vaihdella virtsan vahvuus, ettei joka tikkuun jää... Olispa näin :smiley-angelic001

Pahoittelut Deb epäselvästä tilanteesta:confused: mutta niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa!

Lara niin tiedän ton tunteen. Mulla yks kaveri on loppumetreillä raskaana ja on jo vuosia puhunut ettei koskaan edes halua lapsia.

Onhan se totta että ivf onnistumisprosentit on kovemmat kuin inssin. Ja jos siihen päätökseen henkisesti valmistautuu jo nyt niin sitten sen lopullisen päätöksen voi varmaan tehdä aika pikanakin:) kyllähän mekin itse asiassa saatiin lopullinen tuomio et ivf edessä jos lapsia halutaan yks torstai iltapäivä tammikuussa, ni seuraavana maanantaina varasin suunnittelukäynnin joka oli kaks päivää myöhemmin! Et ei siinä loppupeleissä kyllä kauaa menny ajatukseen tottuessa kun oli kuitenkinjo hetken aikaa ainakin alitajuisesti asiaa miettinyt edeltävästi. Musta ivfssa ehkä tylsintä on et joutuu sumplimaan niin paljon töiden kaa! Et ei siis ollenkaan kauheeta:grin

Toivotaan :) ihanaa kun ootte näin tsemppaavia! <3

Mä oon vähän pahoillani siitä etten osaa vastailla tähän ketjuun muille oikein mitään, kun en tiedä noista lapsettomuushoidoista juuri ollenkaan, ollaan ite menty luomuna nyt 2v ja haluisin vielä kokeilla näin, muuttaa elämäntavat ensin vähän terveemmiks ja ottaa kaikki ravintolisät mukaan.. hävettää melkein valittaa etten oo raskautunu kun en syö edes foolihappoo :facepalm::sorry:

Puhvis, kiitos tsemppaamisesta! :) En muistanutkaan, että teillä Letrot toimi, joten kiva kuulla siitä positiivisia kokemuksia. :)

LaraS, myös täältä tulee ymmärrystä. ♡ Toi on vaan niin epäreilua! Mäki oon taas parin viikon sisään kuullu vähintään 10 vauvauutista (osa kaverin kavereita, mutta silti).

Kissankulta, jep, ilmeisesti riippuu lääkäristä tosi paljon... Käyhän toi IVF sinänsä järkeen, että on oikea "täsmähoito", mutta en ole ainakaan vielä henkisesti valmis siihen. Toivottavasti meillä molemmilla nyt Letrot toimis! :)

Deb, tosiaan jos se HCG:n määrä vaihtelee..? Väärää positiivistahan kun ei testillä voi saada... :)

Bambi, toi töiden kanssa sumpliminen muakin siinä ehkä eniten kauhistuttaa (lisäks se kalleus, koska hoitojen lisäks joutuisin ottaa hirveesti palkatonta). Ootko kertonu töissä asiasta? Otettiinko teiltä molemmilta ne infektionäytteet sillon suunnittelukerralla? Mietityttää myös se, miten mun miehen onnistuu saada töistä vapaata, koska tiedän ettei se oo helppoa... Ja palkattomaks menee virka-aikaan sitten myös sillä.

Deb, ei haittaa, ettet osaa kommentoida näihin hoitojuttuihin; eipä oikein voikaan, jos ei ole itsellä kokemusta. :) Tsemppiä sinne ja tosiaan niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy! :)

Deb ei haittaa, kivahan se on jos ei oo hoitoa, ei sitä varmaan kukaan toivo! Sit jos se päivä koittaa ni opit ne jutut sitten kyllä.. mut toivotaan ettei tarvii:happy: ootteko te käyny missään vaiheessa lääkärillä juttelemassa kun kuitenkin kaks vuotta on mennyt? Foolihappo kannattaa ottaa käyttöön kun se ehkäisee hermoston epämuodostumia! Vaikka mua ärsyttää kun kohta kaks vuotta oon sitä jo popsinut "turhaan"..

Frozen joo mäkin ahdistun tosta töistä poissa olemisesta. Mies saa onneksi helposti vapaata, eikä sen nyt niin paljon niitä vapaita tarviikaan pyytää (ensikäynti, alkuselvitysten tulosten läpikäyntikerta, ivf suunnittelukäynti ja punktiopäivä) verrattuna tähän jatkuvaan ultrassa ravaamiseen. Mä sanoin töissä et mulla on tällä viikolla pieni toimenpide ja ennen sitä joudun käymään tutkimuksissa useampana päivänä ja tää selitys hyväksyttiin ilman lisäkysymyksiä. Mulla on tää viikko talvilomaa ja olin tosi iloinen että punktio osuu just tälle viikolle. Nyt kyllä iski flunssa et ei kovin hehkee loma:depressed: toivottavasti se ei vaikuta munafarmiin.. ivfn vaatimat infektionäytteet otettiin molemmilta silloin suunnittelukäynnillä.

Deb, pahoittelut negasta! Mä en itseasiassa eilen sun testissä mitään nähnyt. Oon ennenkin sanonut, ettei mulla ole viivalaseja lainkaan! Mutta sulla varmasti jotain yritti tapahtua, ku oli niin hyviä oireitakin!

Trianallekin pahoittelut! Eiköhän se tätikin nyt pian sinne eksy tän houkuttelun myötä.

Lara, tsemppiä! Elämä on epäreilua :/

Puhetta olly inssin onnistumisprosenteista ja eihän ne kummoset ole. Jos siittiöissä ei oo vikaa, niin kyl mä ainakin mieluusti sen kokeilen ennen rankkoja ivf-hoitoja. Tottakai, voi olla turhaa ajanhaaskuuta.. eihän sitä ikinä tiedä!

Takaisin