Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Niksu, voih, paljon voimia teille molemmille, ja jaksamista :Heartred Kumpa saisitte viimeistään syksyllä lahjasiittiöitä, olis kyllä hienoa jos julkinenkin pystyis tarjoamaan!

Kissankulta mahtavaa että teilläki lähti hommat etenemään nopeasti :) Ja kiva ku lääkäri on kertonu sulle miksi letrot ja mitä epäilee, mulle ei perusteltu mitään. Ja saat alottaakki ne jo aukkarikiertoon, ei mee hukkaan.

Frozen toivottavasti labrassa käynti onnistuu huomenna ja arvot ois ok!

Matkalla polille, huh näitä aikasia herätyksiä :eek: Jännittää ihan mahottomasti, tästä riippuu minun silmissä koko tulevaisuus!

Triana, tsemppiä!! Kerro sitten, miten meni. :) Aikaisin oot tosiaan lähteny liikkeelle! Toivottavasti noita matkoja ei nyt ihan hirveästi kerry.

Joo, eiköhän toi labra onnistu tänään. :) Pieniä tuntemuksia oli eilen illalla alavatsalla, mutta varmasti kuviteltua... Vti ohi, tosin pelottaa että menikö ne oireet nyt sit kuitenkaan lopullisesti...

Kissankulta ihanaa, että asiat etenee nyt taas nopeammin :) antaa uutta potkua yritykseen, kun saa apuja. Toivottavasti tehoaa hyvin :) miten muuten olo, joko flunssa helpottaa? Pikaista toipumista!

Triana
tsemppiä!

Frozen hyvä että vti helpotti :) toivottavasti seuraavat oireet on raskauteen liittyviä :happy:

Hengissä selvitty :grin Ei vaan kyllähän se inhottavalta tuntu, mutta mulla on välillä menkkakivut potenssiin sata verrattuna tuohon kipuun ja muutenki koen että on korkea kipukynnys. Hoitaja ja lääkäriki ihmetteli kuin oon niin rauhallinen. Ja tosiaan johtimet on auki! :happy: Oikean puoleista johdinta ja munasarjaa ei täysin saatu näkyviin, mutta hyvältä näytti sen mitä näki kuulemma. Eli ens kierrossa saadaan alottaa letrot ja seurantaultran yritän saada omaan tk:een, inssiä ei luultavasti ens kiertoon voida tehä ku ovis kai osuu viikonlopulle. Nyt näky vasemmalla 10mm (jos muistan oikein) folli ja limakalvo oli 8mm, en tiiä yhtää mitä noiden kuulus olla näinä kierronpäivinä :wideyed: Kp8 siis nyt. Sori varmaan tosi sekava kirjotus ku oon niin innoissani :grin

Upeaa Triana!!! :) Hyvin tuosta ymmärsi. Syystäkin oot innoissas. Eiköhän Letrot tuo teille kaivatun avun. :)

Triana, hyvältä kuulostaa!! Jee!

Frozen, eihän sitä ikinä tiedä jos juuri tällä kertaa kuvitellut nippailut onkin oikeita oireita! Peukut pystyyn.

Katsoin kalenteria ja viime kuussa mulla oli 6 päivää, jolloin en mitään hormonilääkkeitä ottanut! Ihan hullua!!!

Triana, hienoa! Pääsette tekin eteenpäin :happy:

Eltsi, huh! Melkoinen hormoonitankkaus sulla takana!!

LaraS, kiitos kysymästä, flunssakin pikkuhiljaa alkaa olla parempaan päin. Antibioottikuurin sain poskiontelotulehdukseen. Tsemppiä sulle alakuloon, josta olit tonne toiseen ketjuun kirjoittanut <3

Pariin päivään en oo ehtiny työkiireiltä lukemaan ja täällähän on edistytty! Kissankulta hyvältä kuulostaa teidän ensikäynti, eikö ookin kiva kun on nyt joku konkreettinen suunnitelma ja mahis raskautumiseen parempi? Ja trianalle onnea avoimista putkista! Jännäsin tossa lukiessa kauheesti et miten käy:D

Sininen kirahvi tervetuloa :)

Niksulle halauksia<3

Täällä kp 23 dpo 8. Mulla tais kiertokavereina olla ainakin Tiiamariia. Ja Larakin oli ainakin viime kierrossa samoihin aikoihin jännäämässä? Ja Frozen? Mullahan siis alko se sumutus mutta periaatteessa on mahis plussatakin (siis jos joku ihme käy, ei oo käyny viimeseen puoleentoista vuoteen:/ ) mut siis periaatteessa on mahis. Et mäki nyt vähän piinailen. Mut en paljon:) vähän vaan. ihan hullulta kuulostaa mut jotenkin jo odotan meidän ivf:aa, se olis kuun lopussa jos kaikki menee hyvin!

Bambi oi teilläki niin lähellä hoidot jo! Toivotaan toki että sieltä vielä luomuyllätys tulisi :rolleyes:

On kyllä niin paljo helpompi olla ku tietää, että on vielä mahdollisuus ennen rankempia hoitoja :shy: Olin niin varma että johtimissa on jotain häikkää. Ja tosiaan paljo luin keskusteluita tästä vielä tänäänki, niin tosi moni on raskautunu aukkarikierrossa tai seuraavassa, olihan tästä jo puhetta mutta yllätyin ihan että kuinka monelle käy niin :eek: Kovin paljo en uskalla toivoa kuitenkaa, mut ovista aion tikutella ja eihän ne oikean aikaset tallettelutkaan pahasta varmaan oo :grin

Tämän aamun r-testejä tiirailin juuri. Onkohan mulla pahat viivalasit :rolleyes: vai onko noissa negatiivikuvissa jotain hentoa haamua :eek:
(Ai, minäkö epätoivoinen...:shy: :hilarious:)

Liitteet

• IMG_20170202_075704.jpg
    IMG_20170202_075704.jpg
    390.3 KB · Katsottu: 166
  • IMG_20170202_075606~2.jpg
    IMG_20170202_075606~2.jpg
    225.8 KB · Katsottu: 178
Kiitos vielä muillekin tervetulotoivotuksista:)

Frozen, jotain häikkää mulla ovulaatiossa on. Eka kierto meni täysin 'reisille', kierto venyi lähes 50 päivään ja ovista ei tullut. Toinen kierto meni taas tosi hyvin, sain myös Ovitrellen varuiksi ja ovis tapahtui. Kolmannella letrokierrolla ei oikein johtofollia tahtonut löytyä ja oviskin sitten venyi tosi myöhäisille päiville. Mulla on tosi itsepäisiä rakkuloita:/

Niksulle oikein paljon tsemppiä ja jaksamista!

Kissankulta, mahtavaa että pääset heti tositoimiin. nuo letrot toimii monella , joten hyvin voi teilläkin toimia:)

Hienoa Triana että tuubat oli auki. Kuulostaa myös hyviltä johtofollin koko ja limiksen paksuus aukkarin tekopäiville:)

Toivottavasti Bambi tulisikin plussa, vaikka ymmärrän että ajatukset ovat jo ivf:ssä. Tsemppiä piinailuun

Laita vaan Lara lisää testejä arvioitavaksi:). Mulla on kyllä maailman huonoimmat viivalasit enkä näe ikinä missään mitään

Triana, voi kunpa te olisitte yksi niistä monista pareista joilla tärppää heti aukkarin jälkeisessä kierrossa! :)

Sininen kirahvi, pöh, onpa joo itsepäisiä rakkuloita. Oon ite miettiny, että mulla on saattanu johtua Clomien hyvä vaste siitäkin, että oon onnistunu laihduttaa jonkin verran. Tosin eipä se vielä oo plussaa tuottanu... Toivottavasti sulla nyt rakkulat alkais "totella"! :)

LaraS, jep, kaikkialla on raskaana olevia naisia... Viimeks eilen kuulin raskausuutisen. Kyseessä on mieheni kaveri ja hänen tyttöystävänsä, ja tyttöystävä on ainakin 10 kg painavampi kuin minä (pituus meillä about sama). Tää on tosi katkeraa vuodatusta, tiedän, mutta jotenkin tuntuu niin väärältä, että tosi monet muut ylipainoiset onnistuu helposti ja minulla, jolla ei ole IHAN hirveesti ylimääräistä kuitenkaan (nyt n. 7 kg), ei tunnu onnistuvan millään. Niin ja laita ihmeessä lisää testikuvia, minullakin huonot viivalasit.

Bambi, joo piinailukavereita ollaan. :) Täällä kp 20/27 ja dpo7. Tänään on ollu vähän nippailuja vasemmalla, mikä ei nostata kyllä toiveita, koska johtofolli oli oikealla, eli ihan jotain muita nippailuja varmasti kyseessä... Tulispa teille nyt ylläriluomuplussa! :)

Triana, tarkoitan siis tietysti jo heti tätä meneillään olevaa aukkarikiertoa, eli toivottavasti plussa pärähtää jo tässä! :) Tähän ketjuun olis kiva saada plussia, ei oo hetkeen tainnu tullakaan...

Sininen kirahvi Onpas tosiaan vaihteleva vaste :confused: Onko sulle lääkäri kertonut, mistä nuo ongelmat voi johtua? Onko lääkitys vääränlainen tai tehoamaton? Toivottavasti saat jatkossa just sulle passelin kombon, niin tehoaakin varmasti paremmin :happy:

Frozen Mulla on painoa enemmän kuin tuo 7kg yli, se on projekti joka on ollut jo vuoden käynnissä ja nyt metformiinin tuella toivottavasti onnistuu karistaa ainakin enimmät liikakilot pois. Ymmärrän kyllä nuo tuntemukset; mulla ne liittyy moniin muihin asioihin ja onpa vielä muakin ylipainoisemmat raskautuneet ja saaneet lapsia, mikä mustakin tuntuu epäreilulta. Kun tästä painostakin aina sanotaan, että on riski ja vähentää mahdollisuuksia raskautua jne., niin silti joillain se käy helposti.
Nää on vaan näitä ikäviä ajatuksia, jotka on hyväksyttävä ja kestettävä. Toki jokainen vauva on aarre ja arvokas :happy:

Dpo10 ja nega testi :sorry: Ei kyllä yhtään tunnukaan miltään. Vielä on terolutia su saakka ja sit oottamaan menkkoja. Alkuviikosta soittelen lapsettomuuspolille jatkoista. Ainakin terolutit pitäis vielä saada, jos maaliskuussa vasta päästään polille. Huoh, jos vielä kuukausi pitää odotella :hungover:

Kyllähän nuo tunteet "kuuluu asiaan" :oops: varmasti jokainen meistä jossain vaiheessa vertaa itseään johonki toiseen ja miettii, että miksi ei meilläkin... itselle on muutamien uusien tuttavuuksien suhteen päässyt nyt käymään niin, että olen ollut todella häpeissänikin niistä tunteista kun onkin myöhemmin paljastunut, että taustalla onkin ollut keskenmenoja tai hedelmöityshoitoja :sorry: Toki jos tiedän että raskaus on todella alkanut vahingossa tai helposti, niin sallin itseni hetken aikaa olla katkera akka :grin Näin siis vaan omalla kohdalla, en tuomitse kenenkään meistä tunteita asian suhteen!

Paino on toinen arka paikka.. mulla on ollut pahimmillaan bmi siellä 35:ssä, ja painonpudotus on aina ollut aika hankalaa. Olen saanut jo aiemmin pienissä erissä tiputettua painoa niin, että bmi oli elokuussa 32 kun aloitettiin tutkimukset lapsettomuusasiassa. Nyt olen päässyt jo bmi30 ja olen huikean tyytyväinen itse saavutukseeni ja siihen mille näytän ja mille musta tuntuu. Tuolla ensikäynnillä tietty lääkäri taas kysyi painoa ja bmi:tä ja vaikka koitin korostaa että alaspäin on tultu, niin patisti jatkamaan samalla tiellä. Ei se vaan helppoa ole! Tsemppiä siis kaikille joilla tähän projektiin kuuluu vielä sekin puoli, oli sitten kyse kahdesta tai kahdestakymmestä kilosta!

Tsemppiä myös kaikille muille ja tosiaankin plussais nyt joku, kun ei oo plussia täällä hetkeen nähty... :rolleyes:

Ylipainosta on täällä ollut paljon puhetta, mutta onko kellään ollut ongelma alipaino?

Kävin eilen siellä vasteultrassa, eikä tupla-annoksella clomeja tullut vieläkään yhtään vastetta. Gyne totesi, että hoikilla naisilla tuo clomifen ei yleensä tuota vastetta kovin helpolla. Hän määräsikin meikäläisen nyt verikokeisiin ja katsotaan perus hemoglobiini ja mahdollinen imeytymishäiriö. Oonki joskus lukenu et keliaakikoilla olis taipumusta keskenmenoihin, mut vielä en tiedä onko mulla tuota ongelmaa. Vitsi miten voikaan olla vaikiaa olla nainen :arghh:

Sori taas törkeä omanapailu. Seurailen teidän hoitoja suurella mielenkiinnolla, mutta en osaa oikein kommentoida mitään, kun ei olla itse vielä niin pitkällä. Vaikka toki yritystä onkin jo reilu kaks vuotta takana :sorry:

Alina kp 14/32-34

Takaisin