Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
1 tbl kierron 2-6 päivinä. Eli oviksen tueksi. Niinkuin clomifen. Lugeja gyne ei määränny, vaikka 2 kkm takana. Oisko sit niin että ne on enemmän kiinnittymisen tukena ja ihan siinä alkuvaiheessa. Ja mulla menny kesken vähän myöhemmin, syynä luultavasti elinkelvoton alkio, jota ei saa terveeksi millään lääketuilla. Mut tiedä näistä.
 
Jahtu niin se on vaikea tietää, jos keskeytyy myöhemmin. Luultavasti just joku kehittymishäiriö. Eikö ne tehnyt sit geenitestejä?
 
Täällä vähän epäselvät senssit. Olin eilen tuntevinani oviskipuja vasemmalla, mut mun on väliin vaikee erottaa ne suolisto- ja selkäoireista. En siis tiiä, onko tänään dpo1 vai kp12. Jokatapaukses nyt ois vähän vaikee lugen aloittamista arvioida, vaikka se resepti mulle oliskin kirjoitettu. En siis oo vielä soittanut ja tähän kiertoon vaikee olis aloittaakaan - ellei sitten verikokein todettas, onko ovis tapahtunut. Enkä usko, että soiton perusteella määräävät.
Taidan siis mennä ihan näillä, mitä on.
 
Vasta kolmen keskenmenon jälkeen pääsee julkiselle tutkimuksiin. Meidän lapsettomuusgyne sano et kromosomikokeet on aika kalliit ja harvoin sieltä syy selviää, niin ei sitten tehty niitä yksityisellä.

Talletteluja siis vaan kehiin jos mahdollista! On se ovis sitten nyt tai myöhemmin.
 
Jahtu Okei, siis itsekö ne olis pitänyt maksaa :eek: toivottavasti sitä kolmatta km ei tule :happy:

Niin tässä onneksi on lempeilty jo hyvissä ajoin; ei ainakaan siitä jää kiinni, jos onkin aiempi ovis kuin olin kuvitellu :shy: tuli vaan oltua tapanina otilla, kun ovis ennusteissa vasta kp16 eli nyt sunnuntaille. Mutta joo, mistäpä nää varmaksi tietää, kun kroppa ei toimi normaalisti muutenkaan. Pitää vaan toivoa, että tähdet osuu linjaan ja tärppää :rolleyes:
 
Elisenda, meillä siis minulta tutkittiin kaikki verikokeet ennen miehen simppatestejä julkisella, mutta mitään hoitoja ei aloitettu ennenkuin simpatki tsekattu.
Täällä kp 6 meneillään, täti on onneksi jo saatu kopisteltua jouluvierailultaan muille maille. Kituuttelua, kun ei voi kun odotella ensi maanantaita ja lääkärin soittoaikaa, jotta voisi vaatia niitä letroja oviksille tueksi, tai jotain muuta konkreettista apua. Tähän kiertoon ajattelin pitkästä aikaa koittaa itsekin tikutella ovista, katsotaan ilmaantuuko kahdesti peräkkäin...
 
Toivon kyllä niin kaikille tsemppiä kierron vaiheisiin!!

Tää on yhtä tuskaa kun vasta kp17. Nyt ei ole enää niin minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan, eli veikkaan että ovulaatio oli eilen tai edellispäivä. Tallettelut saatiin eilen ja joulupäivänä. Sitä ennenkin kyllä muutamia kertoja. Ja nyt piinailua.
 
Kyllä se taisi eilen ovis olla :) vielä viimeiset uimarit saatettiin matkaan ja siinä tuoksinnassa tuntui vasemmalla vihlaisuja. Niitä tuntuu vähän edelleen.
Sanoin miehelle, että eikö olisikin ihanaa, että tää olisi se kierto ja saataisiin syysvauva :love017 on kamalan positiivinen fiilis, toivottavasti sit on tuloskin sen mukainen :shy:
 
Hei! Tulen kanssa tälle puolelle kirjoittelemaan, kunhan seuraava kierto alkaa. Eli yritystä takana 2v ja 3kk. Ei plussan plussaa tänä aikana. Naistenklinikalla ollaan viime keväästä asti käyty. Aukkari tehty, simpat priimaa ja clomit kokeiltu. Mulla on pco-tyyppiset munasarjat ja luomusti en ovuloi. Ongelmana on myös munasolun irtoamattomuus vaikka johtofollikkeli saataisiinkin aikaan. Syksyllä oli tarkoitus piikkien jälkeen tehdä inseminaatio, mutta yllätyksenä olikin 4 cm kysta munasarjoissa.

Primoluteilla käynnistän seuraavan kierron, kuten aina, ja toivon että 0-ultrassa oisi kysta hävinnyt ja päästäisiin tositoimiin :) lääkkeinä olisikin sitten ensi kierrossa gonal-f, ovitrelle ja luget. Toivottavasti ensi vuonna olisi meidän vuoro!

Plussatuulia kaikille!
 
Kiitos LaraS! Toivotaan parasta. Yleensähän tuon kokoiset kystat häviää itsestään. Peukut pystyyn!
 
Mäkin tuun tänne kirjottelemaan! Yritystä 7/2015 lähtien eli 1,5 vuotta suunnilleen ja ikää molemmilla 33v. Yksi kohdun ulkoinen raskaus joka hoitui itsestään eli meni kesken 5+6 viikolla. Käynti nyt marraskuussa ekaa kertaa lapsettomuuslääkärillä, ja suunnitelmana jatkaa luomusti vielä muutama kuukausi alkuvuodesta ja keväällä sit tarvittaessa lähdetään hoitoihin.

Kiva kun on tällainen ensikertalaisten ketju, on sit kaikille samalla tavalla uutta ja ainutkertaista kun ajallaan kaikki plussataan eiks niin!

Mulla tänään kp 13 ja ovis iltapäivällä bongattu ja samantien hyödynnetty :wink ainakin Lara ja Tiiamariia siis piinailukavereina, samoissa mennään!
 
Bambi Tervetuloa, kiva että tulit tänne myös :)
Onkin mukavasti piinailukavereita, samoissa mennään :happy:
Heti kysymään, että milloin meinaatte testata? :rolleyes: jos mulle tulee samallailla pahoinvoinnit kuin viime kierrossa, niin mulla varmaan testaus jo aika varhain (15mlu herkkä). Eipä se tosin välttämättä vielä näy :shy: mut malttamaton oon :hilarious:
 
No oli Lara pakko nyt kattoo kalenterista ja laskee päiviä, mulla osuis testaus perjantai 13.1.! Mä en haluu testata ennen ku menkat on myöhässä, ja toiki pvm on aika aikanen (kp 29 ja mulla kierrot heittelee 23-29). Milloinka sä testaat? Nyt pakko mennä nukkuu et jaksaa vielä aamulla talletella ennen työpäivää
 
Mä testaan varmaan samoilla päivillä ellei menkat ala aiemmin, en myöskään halua testata ennen ku menkat on myöhässä :)
 
Mulla vois olla myös tuo 13.1, jos vaan maltan sinne saakka :shy: olisi kp28/28, tosin viime kierto oli terojen ansiosta 27pv.
 
Takaisin
Top