Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Elisenda Joo, mulle annettiin terolut sen jälkeen, kun oli lähete käynyt tk: sta lapsettomuuspolilla ja tullut bumerangina takas. Gyne oli sitä suositellut. Jotain lugen tyyppistä tukihoitoa olisin kysynyt puolilta, oviksen jälkeen aloitettavaksi. Lyhyet ja kovasti vaihtelevat luteaalivaiheet antaa ymmärtää, että keltarauhashormonit ei mulla välttämättä riitä raskauden alkuaikoina. Ei oo verikokeita otettu, mutta bongaan ilmeisesti aika hyvin oviksen kivuista ja niistä laskettuna menkat alkaa toisinaan jo muutaman päivän kuluttua.
 
Huh nyt on sellaiset ovislimat että ei ole mulla ikinä ollut!! Johtuukohan aloittamastani maca jauheen käytöstä :D
 
tiiamariia ootko pitkään tuota macaa käyttänyt? Ootko muita luonnontuotteita kokeillut?
Mulla oli kokeilussa yhdessä (viime) kierrossa gelee royale ja ubikinonit. Ainakin ovis tuli kp15 (mulle suht aikainen), muutoin en huomannut limoissa tms. hyötyjä.
Tässä kierrossa kokeilen pelkät vitskut + terolut kp15-24.
 
Oon nyt vasta parisen viikkoa käyttänyt :) macaa en ollu kokeillu aikaisemmin :D gelee royalea en o uskaltanut kokeilla kun ainakin bee pollen ravintolisästä mulle tuli ihan siitepölyoireet. Greippimehua kokeilin mutta en kokenut mitään hyötyä.
 
Millaista se maca on käyttää? Siis lisätäänkö se ruokaan / juomaan, vai tehdäänkö siitä joku oma liemi? :grin
Mulla ei geleestä tullut allergiaoireita, vaiks oon siitepölyallergikko. Onko tuo bee pollen vastaavanlainen valmiste?
Greippimehusta (verigreippi) en minäkään hyötyjä saanut. Hyvää se tosin on juoda muutenkin, nam :p
 
Mä en o ihan varma miten ne eroaa toisistaan :D maca on siis jauhe, ja ite teen joka aamu smoothien ja laitan sinne joukkoon niin ei sitä edes huomaa siellä. Ei siis oo ilmeisesti mikään miellyttävän makuinen paljaaltaan ja purkin kyljessä (puhdistamon maca jauhe) lukeekin että kannattaa sekoittaa puuroon, smoothieen tm. Ja käyttää nimenomaan aamulla kun saattaa myös virkistää mikä on myös plussa :)
 
Niin pollen on siis suomeksi siitepöly, niin mietin vaan et onko ne samaa vai aivan eri "tuotetta"... Tietääköhän joku täällä??

Hmmm, ehkä tuo maca voisi tulla jossain vaiheessa kokeiluun myös täällä :rolleyes:
 
Huutelen taustalta että tuo maca on ihan kaamean makuista. :wtf: en löytänyt mitään yhdistelmää johon sekoittaisi ilman että se pilaa kaiken maun (erehdyin kokeilemaan kahvin kanssa, en voinut enää juoda kahvia pariin päivään. :smiley-bounce022 päädyin sitten sekoittamaan suoraan veteen reilun teelusikallisen ja nenästä kiinni pitäen nopeasti alas, perään greippimehua. Mausta tulee mielikuva lämpimän lammen kalanpaskainen pohjamuta. Eli näillä puheilla kokeiluun vaan! mulla tuli rplussa tästä kierrosta, tosin terolutit myös mukana. Ovisoireet oli myös kyllä selkeät ovislimoineen.
 
Hahaha :D smoothien joukossa ei kyllä itellä maistu oikeen paljoa :D mutta ihana kuulla että tuli plussa!
 
Se bee pollen on ihan siitepölypalloja, jos on samaa mitä minä aikoinaan käytin. Mutta ymmärtääkseni sillä gelee royalella ei suoraan oo mitään tekemistä siitepölyn kanssa, vaan se on sitä ravintoo mitä vissiin toukat syö, ja kuningatar koko elämänsä. Mä olen luullut että se on jotain hunajan tapaista. Mä oon siitepölyallergikko, mutta molempia oon pystyny käyttää. En tosin oo käyttänyt vuosiin...
 
Elisenda niin minäkin oon ymmärtänyt, että gelee ei oo siitepölyä eikä allergisoi sen tavoin. Toi toinen ei oo mulle tuttu ollenkaan.
 
Nyt kaikki naiset gynelle letroja hakemaan! Mulla tärppäsi nyt toisen kerran toisesta letrokierrosta!! Vielä kun sais tämän raskauden vietyä loppuun asti, eikä vaan 6-9 viikoille. Ja kaikki macat ja vähnänalkioöljyt ja muut taikatemput käyttöön myös mitä vaan keksitte.
tiiamariialla ainakin todella hyvänkuuloinen ovistilanne siellä. Kahden viikon päästä sitten plussa testiin!
 
En tiedä ehdoista. Mä sain ihan vaan ovista tukemaan, vaikka siis tutkimuksissa todettiin että normaalisti ovuloin ja ovisplussan oon saanu aina ajallaan testiin. Mutta selkeesti iso apu on mulle niistä. Ja käsittääkseni hyvin vähän sivuvaikutuksia. Mulle ei niistä oo tullu mitään. Paitsi ehkä enemmän menkkajuilintaa niissä kierroissa missä en oo raskautunu. Mulla ei ilman lääkkeitä oo mitään vatsatuntemuksia ennen menkkoja eikä niiden aikana.
 
Mulla olis ohjelmassa letrojen vonkaus, jahka saan lääkärin luurin päähän :grin mies oli onneksi halukas jo talletteluille hyvissä ajoin eilen ja jo tänään aamulla :wideyed::love017 tään viikon oon kertonut hedelmälliseks, niin muisti heti :happy093
Myös pari extravapaata, niin varmaan jaksamistakin on :joyful:
 
Takaisin
Top