Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herukka on se haamu! Dpo voi olla vähemmän kuin luulet:) vahvistumista viivalle!
Mirellan sinun tikussa näkyy haamu myös, tai vikassa kuvassa kyllä jo ihan viiva! Nyt liimaa ja tarrasukkia sinne:)
villisilmä tsemppiä piinailuun:) koska meinaat testata vai odotatko ihan viralliseen testipäivään? Onko vielä mitään tuntemuksia?
Herukka ai okei.. no jos se alkio vaan kiinnitty tavallista myöhemmin!
Herukka pahoittelut että nyt ei sittenkään viimeinen luomukierto päättynyt plussaan mutta tuleva hoito antaa varmasti toivoa mikä hoitokaava sulla on? Mulla aina synarela on hoitokierroissa myöhästyttänyt menkkoja ja sit punktio vaan siirtyy vähän myöhemmäksi. Luulen että ivf kierroissa punktioon aina päästään menkkojen alkupäivästä huolimatta, sen verran voi varmaan lääkkeillä säädellä. Olis aika hurjaa pistää nahkaansa se määrä hormoneja ja rahaa ja sit todettais et ei onnistukaan. Kun eihän sitä varmaan kenelläkään ennen hoidon alkua voi ennustaa kuinka hyvä vaste tulee lääkkeille et punktiopäivän vois päättää etukäteen, sitä varten on sit se seuranta ultra. Mikä sulla nyt on aikataulu piikkien aloituksen suhteen?
Pene tsemppiä vaikeisiin tunteisiin ja oloon
Gadianille isot pahoittelut vielä täälläkin, mua ihan itkettää