Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Herukka ja Mirellan oijoi, nyt toivottavasti plussia enteilee teillä testit! :nailbiting:

Villisilmä ihanaa, nyt sitkeä sissi syliin saakka :Heartpink

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :smiley-angelic003
 
Herukka on se haamu! Dpo voi olla vähemmän kuin luulet:) vahvistumista viivalle!

Mirellan sinun tikussa näkyy haamu myös, tai vikassa kuvassa kyllä jo ihan viiva! Nyt liimaa ja tarrasukkia sinne:)

villisilmä tsemppiä piinailuun:) koska meinaat testata vai odotatko ihan viralliseen testipäivään? Onko vielä mitään tuntemuksia?
 
Herukka on se haamu! Dpo voi olla vähemmän kuin luulet:) vahvistumista viivalle!

Mirellan sinun tikussa näkyy haamu myös, tai vikassa kuvassa kyllä jo ihan viiva! Nyt liimaa ja tarrasukkia sinne:)

villisilmä tsemppiä piinailuun:) koska meinaat testata vai odotatko ihan viralliseen testipäivään? Onko vielä mitään tuntemuksia?

Joo siinä oli väriä vielä viivassa vaikka ohut onkin. Toivottavasti pysyy matkassa :Heartred. Virallinen testipäivä vasta lauantai
 
Haamuille vahvistumisia!

Bambi, yritän odottaa siihen testipäivään ja testata sitten. Sehän on jo viikon päästä, että luulis että jaksais sen verran odotella :grin Mitään kummempia oireita ei ole, vähän välillä jomottelee tuolta alavasemmalta, mutta nehän voi olla vielä raskaanpuoleiset munasarjatkin siellä mitkä monottelee. Jotenkin rauhallinen fiilis, tuntuu että ei mitään kiirettä mihinkään. Ehkä se on hyvä merkki, toivotaan niin :shy:
 
Haamuille vahvistumisia! :Heartred toivoisin niin, että saisitte muutkin niitä plussia, pikkusia jotka pysyis loppuun asti mukana :) ootte kaikki sen ansainnu!

Ite vielä vähän vaikee tajuta tätä, vaikka 2vk ollu polttamatta nyt (pääsipähän siitäki eroon) ja tuntemuksia jos jonkinlaisia tuolla alavatsalla. Päätin että ennen ku ultrassa vahvistuu (kunhan nyt sais sen ajan sinne ensin) viikot, niin lasken kuukautisista, eli nyt olis rv6+6 :)
 
Heippa typyt! :) ihanaa kun on plussia ja haamulaisia tullut, tässähän on oikeen kunnon plussapuhuri tullut. Mahtavaa :)
Minä täällä vaan taustailen, joka päivä luen pariin kertaan kyllä ja peukuttelen. Itellä on vaan ihan järkyttävä olo ollut :sad001 ei meinaa pää kestää kun aamusta iltaan oksettaa! Väsymys on kova, eikä meinaa töiden jälkeen mitään enää jaksaa. Väsymys pahentaa vielä huonoa oloa. Olin hetken pois töistä mutta tuli niin huono omatunto, että palasin kärvistelemään töihin. :D Toivottavasti kohta helpottais.
Neuvolan ensikäyntikin oli ja meni mukavasti. Ens viikolla ekat labrat, ja tässä samalla odottelen postia ultra ajoista.
Tttii ja "peruna" 9+4
(Ps : lempinimi vaan synty kun varhaisultran kuvassa meijän mielestä se näytti perunalta :D )
 
8e64ab9923e6d96785bdf02f08f545fa
 
Hei onnea Mirellan plussasta!

Tttii, kiva kuulla sustakin! Toivotaan ettei pahoinvointi kestäis enää kauheen kauaa ja pääsisit nauttimaan loppuraskaudesta :) ite vasta oottelen aikaa varhaisultraan, ei näy vielä.

Villisilmä, millon sulla olikaan se testipäivä?

Herukka, odottelen sun uutta testiä! :p voi se kai olla kiinnittyny myöhemmin, tai sit sulla vaan nousee hcg hitaammin? Mulla näky tosi myöhään (kp32/27) ensimmäinen plussa.

ON: mulla ei oo oikein mitään oireita ollu sen kummemmin, nälkää, kauheeta väsymystä päivittäin ja hengästyn helposti. Piti jo vaihtaa talvikengät korollisista lattapohjasiks, kun alko olemaan raskasta kävellä niillä, kun verta on enemmän kehossa niin hengästyykin helpommin :hilarious: Turvotus pysyny hyvin kuosissa, ei oo enää ikävää tunnetta sen takia kun vatsa näyttää lähes normaalilta. Näyttäispä tältä (tai vaikka ihan vähän kiinteemmältäkin) vielä siihenki asti, kunnes alkaa vauvamaha kasvaa :hilarious:

Deb rv6+6
 
Onnea Mirellan! :Heartpink Ja ihanaa kuulla myös Debin ja ttiin kuulumisia :love017

Herukka, onpas inhottavan epäselvä tilanne o_O Soititko jo klinikalle ja kysyit sieltä neuvoa?

Deb, meillä on virallinen testipäivä viikon päästä torstaina :) Yritän sinne asti odotella, mieluummin testaan selvän plussan tai selvän negan/menkat kuin alkaa arpomaan noita haamulaisia :shy:
 
Paljon onnea Mirellan! Ja tsemppiä Herukka, toivottavasti tilanne ratkeaa pian!

Mulla on tosi väsynyt ja turhautunut olo. En jaksa luomuplussaan uskoa enää ollenkaan ja hoitojonot on helvetin pitkät, varsinkin kun todennäköisesti siirrytään hoitoihin Helsinkiin omalta paikkakunnalta. Ja siihen jonoon päästään ehkä kesäkuun alussa. Oon tosi harvoin kateellinen tai katkera, mutta kyllä nyt alkaa nekin tunteet nostaa päätään.
 
Pene, varmasti turhauttavaa odottaa ja toi katkeruuden ja kateuden tunne on kamala. Muista ettet oo yksin!

Mäkin palailen tänne katkeroitumaan toisen keskenmenon jälkeen (oli muuten aika hiihtolomareissu from hell). Aika vähissä on tällä hetkellä usko että meille vielä lapsi tulis.
 
Mulla vaihtui yöllä kp 1, vihdoin!!!

Onko tietoa miten näissä myöhästyneissä menkka -tilanteissa hoidot menevät? Vähän jännittää siirtyykö punktio tämän takia kuukaudella eteenpäin.
 
Pene: täällä viimeinen luomu plussa mahdollisuus päättyi juuri. Ymmärrän tunteesi :sad001 :Heartred

Naikkarilleko tekin hoitoon menette, jos Helsinkiin? Missä te asuittekaan? Ja miksi kesäkuussa vasta jonoon? :sad001

Tsemppiä myös gadian :Heartred
 
Herukka pahoittelut että nyt ei sittenkään viimeinen luomukierto päättynyt plussaan:sad001 mutta tuleva hoito antaa varmasti toivoa:Heartred mikä hoitokaava sulla on? Mulla aina synarela on hoitokierroissa myöhästyttänyt menkkoja ja sit punktio vaan siirtyy vähän myöhemmäksi. Luulen että ivf kierroissa punktioon aina päästään menkkojen alkupäivästä huolimatta, sen verran voi varmaan lääkkeillä säädellä. Olis aika hurjaa pistää nahkaansa se määrä hormoneja ja rahaa ja sit todettais et ei onnistukaan. Kun eihän sitä varmaan kenelläkään ennen hoidon alkua voi ennustaa kuinka hyvä vaste tulee lääkkeille et punktiopäivän vois päättää etukäteen, sitä varten on sit se seuranta ultra. Mikä sulla nyt on aikataulu piikkien aloituksen suhteen?

Pene tsemppiä vaikeisiin tunteisiin ja oloon:Heartred

Gadianille isot pahoittelut vielä täälläkin, mua ihan itkettää:sad001
 
Herukka pahoittelut että nyt ei sittenkään viimeinen luomukierto päättynyt plussaan:sad001 mutta tuleva hoito antaa varmasti toivoa:Heartred mikä hoitokaava sulla on? Mulla aina synarela on hoitokierroissa myöhästyttänyt menkkoja ja sit punktio vaan siirtyy vähän myöhemmäksi. Luulen että ivf kierroissa punktioon aina päästään menkkojen alkupäivästä huolimatta, sen verran voi varmaan lääkkeillä säädellä. Olis aika hurjaa pistää nahkaansa se määrä hormoneja ja rahaa ja sit todettais et ei onnistukaan. Kun eihän sitä varmaan kenelläkään ennen hoidon alkua voi ennustaa kuinka hyvä vaste tulee lääkkeille et punktiopäivän vois päättää etukäteen, sitä varten on sit se seuranta ultra. Mikä sulla nyt on aikataulu piikkien aloituksen suhteen?

Pene tsemppiä vaikeisiin tunteisiin ja oloon:Heartred

Gadianille isot pahoittelut vielä täälläkin, mua ihan itkettää:sad001

Juu tää oli ihan tiedossa, ettei onnistu. Pitkällä kaavalla mennään. Alkuperäinen suunnitelma oli että sumut olisi aloitettu nyt 16.3 ja punktio olisi alkajaksi päätetty huhtikuun alkuviikoille. Nyt siis 7 päivää myöhemmin sumujen aloitus ainenkin. Soitan maanantaina klinikalle ja kysyn mitä tehdään.

Luulin, että pitkä hoitokaava on pidempi? Laskeskelin, että tuon mukaan olisi hoidon pituudeksi tullut n. 5 viikkoa. Mulle määrättiin 10 päivää sumuja 1 sumu per sierain x2. Ja siitä sitten sen jälkeen 1 sumu per sierain aamulla ja gonal-f 150IU sinne punktioon asti + ovitrelle.

Ainut asia on tosiaan vain se, että alkuperäinen suunnitelma vitkastui noiden menkkojen takia, mutta olisi huippua jos punktio osuisi huhtikuulle vielä :)

Kuinka pitkiä hoitoja muilla on ollut pitkällä kaavalla?
 
Takaisin
Top