Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Deb juu mä taustailen täällä, kun siirrettiin ivf-hoitoa toukokuun alkuun. En kuitenkaan malta välillä olla kurkkimatta, onko tänne tullu plussia. Ja voi että mikä plussa-aalto olikaan vastassa! Oikein paljo onnea sulle ja muille plussanneille! :love017
 
Deb, onnea plussasta!

Tttii & Bambi, onnea hyvistä ultra kuulumisista!

Villisilmä, hienosti munikset kasvanut!

Muillekkin tsemppiä omiin tilanteisiin.

On: Täällä testattu negaa. Virallinen testi päivä tiistaina, mutta ei se tulos varmasti muuksi muutu. Haluaisin vain itkeä peiton alla. Pakko kuitenkin vetää tekohymy kasvoille ja jaksaa käydä töissä. On tämä vaan niin h*lvetin rankkaa.
 
Ronya älä heitä vielä kirvestä kaivoon, mullakin tuli tosi nopeesti puhtaasta negasta haaleseen haamuun ja edelleen taas vahvempaan plussaan :) ihan parin päivän erolla tämä!

Triana, niinhän se olikin! Joo, varsinainen hyökyaalto plussia täällä! :)
 
Voi Herukka :sad001 :Heartred mä tiedän tunteen, mulla oli viikko sitte vielä ihan samanlainen.. mut mäkin sain vielä kolmen vuoden yrittämisen jälkeen (luomu)plussan, mikä oli kyllä tosi iso yllätys! Toivottavasti se antaa toivoo teille muillekin :Heartred
 
Ronya älä vielä luovuta, mulla tosi haalea haamu jonka eka katoin negaksi kaks päivää ennen virallista testipäivää. Sullahan oli pas? Luin että pas alkiot kiinnittyy joskus vähän tavallista myöhemmin.

Deb ei hätää! Ihmeissäni oon minäkin:)
 
Tänään ovistesti näytti plussaa, onnistuneet ajoitukset myös pupuilulle. :)

Miten te muuten nukutte? Itsellä oma uni on parantunut ihan huomattavasti viime kuukausina. Syytä en sen kummemmin tiedä. Toki olis kiva jos ei kuorsaus häiritsisi tuota parempaa puoliskoa mut kuulemma vierasmakkarissa voi sitten loppuyön hyvin viettää jos liian kovaksi kuorsaus käy.
 
Ronya, tsemppiä fiiliksiin mutta toivoa on vielä!

Herukka tsemppiä sinnekin!

Villisilmä, toivottavasti ei mee kovin epämukavaks olot ja munikset kasvaa hyvin, hyvältä kuulostaa!

Deb, mulla alko pahoinvointi viime viikolla ja tällä viikolla vaan pahentunu. En oo edelleenkää saanu mitää ylös asti mut yritys on kova. Nyt eilen ja tänään ollu vähä helpompi olo. Paino on tippunu puolitoista kiloa.
 
Gadian: kiitos :)

Deb: ei tässä auta muuta kun odottaa. En osannut ikinä ajatella aikaisemmin että tämä osuu meidän kohdalle :sad001
 
Hei, ihan mahtavia uutisia täällä! Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja plussanneille myös! :Heartpink (en oo vielä lukenut kaikkia viestejä, niin tälleen yhdessä jokaiselle tasapuolisesti!)

Pikaisesti oma tilanne, että nyt taukokiertoa menossa. Tässä tuli vähän muuttujia matkaan, niin taustailen tässä ainakin jonkin aikaa, ja tsemppaan teitä muita plussaamaan! :smiley-bounce016
 
Saanko liittyä seuraan? Olen jo jonkin aikaa käynyt kurkkimassa täällä ryhmässä ja meinasin liittyä tammikuussa, kun yritystä tuli vuosi täyteen, mutta sainkin sitten plussan tikkuun. Noh, viime pe todettiin km ar-ultrassa, viikkoja olisi pitänyt olla 7+0. Tänään alkoi vuoto ja kivut. Kolmas km yritysaikana. Sikäli olen eri tilanteessa kuin moni muu täällä, kun ilmeisesti minulla ovulaatio ym toimii, mutta selkeästi vikaa on jossain muualla... :sorry: Huomenna soitto tk:seen, ehkäpä minut terveydenhuollossakin vihdoin otetaan vakavasti...

Se täytyy sanoa, että ihanaa, kun täälläkin on monta plussannutta! Luo toivoa onnistumiseen joskus.
 
Mangusti, voimia sulle! Oon kans tuolla lokakuisissa 3v yrittämisen jälkeen, täällä olin tosi pitkään kun ei meinannu napata ollenkaan ja ne mitkä nappas, meni kesken sit (2km). Ihan ilman mitään hoitoja kanssa, eikä oo ollu ovuloinnin kanssakaan ongelmia, selittämätön lapsettomuus diagnoosina.

Nyt koitan pitää mielen korkeella ja peukut pystyssä, että tää pysyis loppuun asti mukana.
 
Mangusti, pahoittelut keskenmenosta ja tsemppiä jatkoon, ainakin pääset nyt tutkimuksiin keskenmenojen syystä. Peukut pystyyn että syy löytyy ja on hoidettavissa! Suosittelen myös lämpimästi liittymään tuonne keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään, se on ollu mulle ainakin tärkee henkireikä keskenmenon jälkeen ja siellä on muitakin jotka on sinun kanssa samassa tilanteessa.
 
Mangusti, tervetuloa ryhmään :) pahoittelut keskenmenosta, mutta haluaisin sanoa, että toivoa vielä on. Meillä oli samanlainen tilanne. Syytä lapsettomuudelle ei ole löytynyt ja ovuloin normaalisti(kierto vain vähän normaalia pidempi). Ensimmäiseen tärppiin meni noin 1,5 vuotta, mutta päättyi valitettavasti keskenmenoon. Keskenmenoja ehti kertyä vuoden aikana sen kolme kpl ja saatiin lähete hormonipolille tutkimuksiin. Lopulta kävi kuitenkin niin onnellisesti, että tuo polikäynti vaihtui ar-ultraksi, jossa löytyi pikkuisen syke ja nyt ollaan ekaa kertaa jo niin pitkällä, että laskettuun aikaan ei ole enää kuin muutama viikko :) voimia toipumiseen ja toivottavasti teilläkin seuraava plussa tuo pikkuisen syliin asti :Heartpink
 
Kiitos sympatioista, olette ihanaa porukkaa. :Heartred Deb, toivon niin, että sinulla tällä kertaa onnistuu pitkän yrityksen jälkeen. Ja tietysti muilla plussanneilla kanssa! Tiedän niin, miten on peloissaan ja varpaillaan plussan jälkeen ja koittaa elää päivä kerrallaan, ehkä se jonkin verran helpottaa, kun on nähnyt sykkeen ultrassa?

Gadian, tuolla keskenmenon kokeneiden puolella itse asiassa kävin ekan km:n jälkeen, silloin se jostain syystä jäi ja minut poistettiin vähäisen aktiivisuuden vuoksi. Nyt kyllä saattaisi sinnekin olla enemmän asiaa, saatan ehkä liittyä uudestaan.

Alina, tarinasi on ihanan lohdullinen. :Heartred Ehkäpä minäkin vielä joku päivä... Tsempit synnytykseen valmistautumiseen!
 
Mangusti pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa joukkoon. Mulla myös 3 vuoteen mahtunut 2 kkm, kohdunulkoinen ja yksi mistä ei tiedetä oliko km vai ku. Tutkimukset tehtiin eikä vikaa ollut, taas raskaana ja ens maanantaina selvii miten tällä kertaa käy.

Ronya ootko testannu uudelleen?

Välillä tullut ihan varma olo siitä että raskaus on mennyt kesken, välillä taas tuntuu siltä että kaikki on hyvin. Tissien arkuus on vähentynyt mutta edelleen arat on. Samoin pahoinvointi oli viikonloppuna helpompaa, voiskos johtuu vaan siitä kun sai levättyä kunnolla.. tänään taas ollu ihan tarpeeks huono olo. Ei auta kun piinailla tämä viikko ja toivoa parasta.
 
Hattivatti, oireiden aaltoilu on normaalia, kun kroppa ehtii hetkeksi tottumaan hormoneihin. Lepokin yleensä auttaa oireisiin. Seuraavana päivänä voi olla taas ihan eri meininki :D tsemppiä alkuraskauteen!
 
Alina näinhän se on, mutta kyllä sitä vaan on ihan hysteerinen pienestäkin muutoksesta :joyful: sulla taitaa kohta synnytys lähestyä, äkkiä se aika vaan on menny. Oon jännäilly alusta asti sun raskauden etenemistä :happy:
 
Takaisin
Top