LaraS, voihan kuumetauti, toivotaan että menis pian ohi!
Bambi, mä sain siis perus gynelle ajan parin kk päähän. Sinne meen nyt seuraavaks, ja kysyn sieltä jos se tekis lähetteen jonnekki, ellei ite ala sit tekee tarkempia testejä. Se on kylläkin sama gyne kun sillon syksyllä, joka tyyliin kysyi että tiedätkö että jos haluaa lapsia niin pitää harrastaa seksiä
Mulla ei oo vielä tutkittu juuri mitään perusverenkuvaa kummempaa, vaik tiputteluja oli monta kuukautta loppukierrosta. Niin ja sama gyne sanoi, että ku oon 28v niin ei oo mitää kiirettä lasten hankkimiselle..
Kiitos tiedoista ton ovistutkimuksen suhteen. Eli se proge vissiin käytännössä kertoo toimiiko keltarauhanen?
Ens viikon lopulle ois täällä ovista luvassa. :) en aatellu tikuttaa, kun meinaan muutenkin unohtaa sen sit jossain vaiheessa. ja mulla on mennyt niin monta kuukautta samalla kaavalla ovikset, tikutinpa tai en. Mietin vaan missähän kohdin alottais tallettelut, kun mies on vielä vähä flunssassa.. ja toisaalta ei oo kovin kovat toiveet tähänkää kiertoon, kun se oli kuumeessa ja söi buranaa, tuskin on yhtää uimaria elossa
Tosta r-testailusta, mä oon viime huhtikuussa pettynyt niin pahasti, kun olin ihan varma että oon raskaana ku menkatki oli myöhässä ja tallettelut osu just nappiin, niin kävin ostaan cb:n digitaalitestin viikkonäytöllä, ja se tunne kun siihen tuli sitten että "ei raskaana".. putosin jonnekin niin alas että inhoan r-testejä nykyään
ja sit vielä mun pms vaihtelee vähä joka kuukausi, ja oireiltaan on ihan samat kun alkuraskauden oireet, joten oon päättäny että ostan seuraavan raskaustestin kun menkat on ainaki viikon myöhässä
tavallaan ois hauska tikuttaa ja jännittää, mut mä vaan en kestä sitä että en tuu raskaaksi. Sit kun ne menkat alkaa, voi koittaa vaan selvitä siitä, valehdella itselleen et oli taukokierto, tai miettiä että uus kierto uus mahdollisuus..
Tsemppiä piinailuun Bambi