Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Joo ei noin korkeaa kuumetta kannata kärsiä kun lääkkeillä saa alas. Toki panadol hottikin voi auttaa :) mulla se auttaa kun on pakko, kun muuta ei saa käyttää :D

LaraS pikaista paranemista

Itse koitan olla testaamatta raskautta liian aikaisin, koska en halua pettyä negaan vaan petyn mielummin menkkoihin. Ei tipu sitten niin korkealta.

Meillä miehelle nousee helposti korkea kuumu, mutta itselleni ei sitten millään. Toisinaan sitä oikeasti tahtoisi, että nousisi kunnon kuume.

Elisenda mee takasin sinne terkkariin ja pyydä uudestaan aikaa. Teillä on vuosi täynnä yritystä vaikka syksyllä olis ollut taukoakin, ei se ole mikään este tutkimusten aloittamiselle. Joka paikassa sanotaan että mieluummin aiemmin kun myöhään, varsinkin jos on jo vähän enemmän ikää tai oireita esim endosta tai pcosta. En nyt muista mikä sun tilanne näiden suhteen oli.. mut kysyt vaan sitä aikaa uudestaan!

Mulla ovis kartotettiin silleen että kp 12 oli ultra jossa näky toisessa muniksessa johtofolli. Sit tikutin cb digillä ja ovisplussasta n. viikon päästä mitattiin verestä progesteroni. Ei kai millään voi mitata ihan satavarmasti irtoaako munasolu mutta ainakin kaikki edellytykset sille voidaan todeta hyviksi/huonoiksi.

Niin ja täällä yksi piinailija, testata ajattelin vasta ens pe!

LaraS, voihan kuumetauti, toivotaan että menis pian ohi! :Heartred

Bambi, mä sain siis perus gynelle ajan parin kk päähän. Sinne meen nyt seuraavaks, ja kysyn sieltä jos se tekis lähetteen jonnekki, ellei ite ala sit tekee tarkempia testejä. Se on kylläkin sama gyne kun sillon syksyllä, joka tyyliin kysyi että tiedätkö että jos haluaa lapsia niin pitää harrastaa seksiä :meh: Mulla ei oo vielä tutkittu juuri mitään perusverenkuvaa kummempaa, vaik tiputteluja oli monta kuukautta loppukierrosta. Niin ja sama gyne sanoi, että ku oon 28v niin ei oo mitää kiirettä lasten hankkimiselle..

Kiitos tiedoista ton ovistutkimuksen suhteen. Eli se proge vissiin käytännössä kertoo toimiiko keltarauhanen?

Ens viikon lopulle ois täällä ovista luvassa. :) en aatellu tikuttaa, kun meinaan muutenkin unohtaa sen sit jossain vaiheessa. ja mulla on mennyt niin monta kuukautta samalla kaavalla ovikset, tikutinpa tai en. Mietin vaan missähän kohdin alottais tallettelut, kun mies on vielä vähä flunssassa.. ja toisaalta ei oo kovin kovat toiveet tähänkää kiertoon, kun se oli kuumeessa ja söi buranaa, tuskin on yhtää uimaria elossa :shifty:

Tosta r-testailusta, mä oon viime huhtikuussa pettynyt niin pahasti, kun olin ihan varma että oon raskaana ku menkatki oli myöhässä ja tallettelut osu just nappiin, niin kävin ostaan cb:n digitaalitestin viikkonäytöllä, ja se tunne kun siihen tuli sitten että "ei raskaana".. putosin jonnekin niin alas että inhoan r-testejä nykyään :dead: ja sit vielä mun pms vaihtelee vähä joka kuukausi, ja oireiltaan on ihan samat kun alkuraskauden oireet, joten oon päättäny että ostan seuraavan raskaustestin kun menkat on ainaki viikon myöhässä :grin tavallaan ois hauska tikuttaa ja jännittää, mut mä vaan en kestä sitä että en tuu raskaaksi. Sit kun ne menkat alkaa, voi koittaa vaan selvitä siitä, valehdella itselleen et oli taukokierto, tai miettiä että uus kierto uus mahdollisuus..

Tsemppiä piinailuun Bambi :wav

Elisenda, siemenneste on ulostullessa 3kk vanhaa että kyllä se vielä kelpaa hyvin ;)

Bambi, jos vaan mitenkään pystyn ni testaan kanssa vasta pe, ni saa jännätä yhdessä :)

Täällä oli testaamisesta puhe. Mä testaan tosi harvoin. Ehtii r-testit mennä välillä jopa vanhoiksi xD en oo koskaan edes haamu saanut, joten turha testailla..

Tosi monella on piinapäivät menossa!! Tsemppiä kaikille :) ne kyllä on nimensä veroisia päiviä.

Laralle paranemisia!

Eltsi kp 24/25.

Joo elisenda simpat pärjää kyllä, nää nykyset on valmistunu jo useampi kk sitten:) harmi jos gyne sanoo ettei oo kiire kun oot vasta 28, ei se oo sen asia päättää mikä on sulle sopiva ikä! Toivotaan luomuplussaylläriä ennen sitä käyntiä<3

Ihanaa puhvis ja tiiamariia että on piinailukaverit, pelottaa et menkat alkaa jo paljon ennen ens pe mutta niin kauan kun ei ala niin toivoa on:)

Paranemisia laralle, ootko muuten nyt tehnyt testiä? Jos siellä on hedelmöittynyt munasolu joka on kiinnittyäkseen ni en usko että kovempikaan flunssa sitä estää! Ainakin ihann kovasti toivon niin<3

Kp 24 dpo 10

Mua kanssa pelottaa et menkat alkaa ihan pian mut pidetään lippu korkeella ennen kun alkaa :)

Lippu ei kaua pysyny korkeella ku ny täällä itken ku haluis olla raskaana :(

Voi ei tiiamariia:'( mut ehkä sä oot! Onks mitään oireita? Niin kauan kun ei näy tätiä niin on toivoa<3

No ei pahemmin oo, oireet sopii niin tuleviin menkkoihin kuin alkuraskauteenkin :( yritän olla positiivinen. Nyt kp28/? Maksimi kierrot on ollu 32pv luokkaa.

Kiitos vain kaikille, täällä pikkuhiljaa toipumassa :) oli pari päivää lähes 39° kuume, niin en oo jaksanut tänne päivittää tilannetta.
Tein eilen testin ja negaksi jäi :oops: pakko oli, että uskalsin ottaa buranaa - kun ei pelkkä parasetamoli kuumetta alentanut riittävästi. Ajattelin, että niin korkea kuume ei tee hyvää, jos siellä alkio kuitenkin on.. :bag:
Eli ens to (kp27) pitäis menkkojen aloitella, jos käy samoin kuin viimeksikin tero-kierrossa. Testiä kehiin pe/la jos ei näy.

LaraS dpo12/kp23/27?

Tsemppiä kaikille piinailijoille ♡.

Eilen oltiin miehen kanssa kävelyllä, kun ihan selkeet ovis nippailut alkoi. Sain vielä houkuteltua miehen sänkyyn. Tänä aamuna sain vihdoinkin ovistestin hymyilemään [emoji173]
Tosin hiukan myöhään tuli tämä ovis, kun nyt on kp16 (taitaa tulla vähän pidempi kierto)

Jännityksellä mentiin loppiaisena, kun tilaamani ovistestit ei ehtineetkään vielä tulemaan postissa ja jäljellä oli enää yksi liuska ja yksi digitesti. Noh yllätyksekseni sieltä tulikin aikainen(mulla normaalisti ovis vasta noin kp 22) plussa jo kp 18 :grin Viikonloppu menikin sitten talletellessa.

Vaikka tän pitikin olla taukokierto, niin pikkasen toi kyllä toivoa se, että ovis tuli jo ennen kp 20, koska mulla on nuo edelliset raskaudet alkanut aina just niissä kierroissa, missä ovis on tullut ajoissa :happy:

Nyt sitten taas piinaillaan, mutta jos nyt ei tärppiä näy, niin sitten vaan uudella toivolla kohti clomikiertoa :)

P.S. Sori törkee omanapailu :oops:

Muokattu viimeksi:
Tiiamariia, voi ei :(

LaraS, millainen olo siellä on? ;)

On. Tänään käyty antaa prog-arvo ja toivottavasti se on riittävä :) letrot siis ekaa kiertoa, clomeilla ei toiminut kroppa. Jos toimii nyt, mennään näillä toistaiseksi joka toinen kierto, jos ei, niin uutta suunnitelmaa kehiin :)

Puhvis kp24/27-34 dpo7

puhvis Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :)
Mulla tänään, kun ei oo ollut enää kuumetta, alkoi taas "oireet" nostaa päätään :rolleyes: :hilarious: Närästys ja pahoinvointi, näin alkajaisiksi. Tänään oli terolut-kuurin vika nappi. Malttaakohan loppuviikkoon ootella testien kanssa :facepalm: :bag:

tiiamariia joko sulla alkoi vuoto vai onko muuten menkkaolo?

Takaisin