Pistetäänkö äiteet lihat liikkeelle??!!

Hienoa Dessa! Luin tuoreimmat lukemat jostain toisesta ketjusta, ihan mahtavasti olet saanut painoa pudotettua!!

Njoo tuo minun huhtikuinen innostus lopahti ja alkoi uudelleen tuossa ennen jussia ja nyt on -4kg. Ekaa kertaa pariin vuoteen vaaka näytti tänä aamuna alle 80 kiloa!! Mulla vaan taitaa mennä tämä laihdutus överiksi kun en syö oikeastaan mitään, ei ole pitemmän päälle terveellistä. Vaikka toisaalta, olisiko se niin paha jos nopeasti saisi vaikka 10kiloa pois ja sitten keskittyisi ylläpitämään sitä painoa.. Hmmm.. Eipä oikeastaan tee edes ruokaa mieli kun on älytön stressi päällä. Nyt on paha olo kun eilen söin vaan leipää päivällä, hyi :/ Sitä kun ei osaa kohtuutta löytää missään.. Joko mässään hurjana tai sitten pidän nälkäkuuria, mutta ihan sama kunhan paino tippuu.

Jep Madie, nyt saat rauhassa ja syystäkin vähän pyöristyä ;)
 
Kiitos onnitteluista, tai kannustuksesta, tai jostain vastaavasta:) Nyt on vaatekaapista lahjoitettu jätesäkillinen isoja vaatteita uusille käyttäjille ja mun omat vanhat, ennnen kovin pienet, vaatteet on otettu käyttöön. Onhan sitä tietysti paljon tullu uuttakin ostettua, vaikkakin mieli pitäis malttaa shoppailun suhteen, sillä paino tippuu edelleen. (niinku pitääkin...) Mut on se ihanaa kun saa taas pukeutua oikeesti niinku haluaa!!!
 
Takaisin
Top