Pistetäänkö äiteet lihat liikkeelle??!!

Noh yhen suklaalevyn nyt vielä vkl vetäsin nassuuni. Mut huomisesta alkaa kova kuri. Nyt se on sit pakko alkaa. Enään ei voi huijata itseään enempää.

Tuossa kun verhoja vihdoin ikkunaan laitoin ja mittanauhan kanssa leikin nii tuli samalla mitattua ympäryksiäkin. Jospa niitä nyt sitten mittais vaikka viikon - kahen välein ja kattois onko tullu tulosta. Tosin numeroita en laittanu ylös. Ulkomuistista pitäs ottaa.

Lähtöä tähän touhuun vaan vaikeuttaa edelleen tuo pirunmoinen niska kipu. Sitä kestänyt jo yhteensä 4 vk. Mulla ei ikin äole olu tällä lailla niska kipee. Siis on ollu mut ei ikinä näin paljon ja näin kauan. Tää on ihan helvettiä suoraan sanottuna. Aamusin silmistä vuotaa vesi et pääsee sängystä ylös ku nii paljo sattuu. Selkä ollu muutenki koko ajan muualtakin kipee. Samoin nyt myös oik. ranne. Tää kirjottaminenkaan ei oikein onnistu. Sedällä olen käyny laitattamas paikkoja suoraan mut ku ne menee jatkuvasti uudelleen vinksalleen. Tänään taas kävin ja nyt taas toivotaan et pysyis.

Mut liikettä, voimia ja notkeutta tuo selkä kaipaa et se alkais pysymään kondikses. Siinä kans yks motivaattori.
 
Noh yhen suklaalevyn nyt vielä vkl vetäsin nassuuni. Mut huomisesta alkaa kova kuri. Nyt se on sit pakko alkaa. Enään ei voi huijata itseään enempää.

Tuossa kun verhoja vihdoin ikkunaan laitoin ja mittanauhan kanssa leikin nii tuli samalla mitattua ympäryksiäkin. Jospa niitä nyt sitten mittais vaikka viikon - kahen välein ja kattois onko tullu tulosta. Tosin numeroita en laittanu ylös. Ulkomuistista pitäs ottaa.

Lähtöä tähän touhuun vaan vaikeuttaa edelleen tuo pirunmoinen niska kipu. Sitä kestänyt jo yhteensä 4 vk. Mulla ei ikin äole olu tällä lailla niska kipee. Siis on ollu mut ei ikinä näin paljon ja näin kauan. Tää on ihan helvettiä suoraan sanottuna. Aamusin silmistä vuotaa vesi et pääsee sängystä ylös ku nii paljo sattuu. Selkä ollu muutenki koko ajan muualtakin kipee. Samoin nyt myös oik. ranne. Tää kirjottaminenkaan ei oikein onnistu. Sedällä olen käyny laitattamas paikkoja suoraan mut ku ne menee jatkuvasti uudelleen vinksalleen. Tänään taas kävin ja nyt taas toivotaan et pysyis.

Mut liikettä, voimia ja notkeutta tuo selkä kaipaa et se alkais pysymään kondikses. Siinä kans yks motivaattori.
 
Noh yhen suklaalevyn nyt vielä vkl vetäsin nassuuni. Mut huomisesta alkaa kova kuri. Nyt se on sit pakko alkaa. Enään ei voi huijata itseään enempää.

Tuossa kun verhoja vihdoin ikkunaan laitoin ja mittanauhan kanssa leikin nii tuli samalla mitattua ympäryksiäkin. Jospa niitä nyt sitten mittais vaikka viikon - kahen välein ja kattois onko tullu tulosta. Tosin numeroita en laittanu ylös. Ulkomuistista pitäs ottaa.

Lähtöä tähän touhuun vaan vaikeuttaa edelleen tuo pirunmoinen niska kipu. Sitä kestänyt jo yhteensä 4 vk. Mulla ei ikin äole olu tällä lailla niska kipee. Siis on ollu mut ei ikinä näin paljon ja näin kauan. Tää on ihan helvettiä suoraan sanottuna. Aamusin silmistä vuotaa vesi et pääsee sängystä ylös ku nii paljo sattuu. Selkä ollu muutenki koko ajan muualtakin kipee. Samoin nyt myös oik. ranne. Tää kirjottaminenkaan ei oikein onnistu. Sedällä olen käyny laitattamas paikkoja suoraan mut ku ne menee jatkuvasti uudelleen vinksalleen. Tänään taas kävin ja nyt taas toivotaan et pysyis.

Mut liikettä, voimia ja notkeutta tuo selkä kaipaa et se alkais pysymään kondikses. Siinä kans yks motivaattori.
 
Noh yhen suklaalevyn nyt vielä vkl vetäsin nassuuni. Mut huomisesta alkaa kova kuri. Nyt se on sit pakko alkaa. Enään ei voi huijata itseään enempää.

Tuossa kun verhoja vihdoin ikkunaan laitoin ja mittanauhan kanssa leikin nii tuli samalla mitattua ympäryksiäkin. Jospa niitä nyt sitten mittais vaikka viikon - kahen välein ja kattois onko tullu tulosta. Tosin numeroita en laittanu ylös. Ulkomuistista pitäs ottaa.

Lähtöä tähän touhuun vaan vaikeuttaa edelleen tuo pirunmoinen niska kipu. Sitä kestänyt jo yhteensä 4 vk. Mulla ei ikin äole olu tällä lailla niska kipee. Siis on ollu mut ei ikinä näin paljon ja näin kauan. Tää on ihan helvettiä suoraan sanottuna. Aamusin silmistä vuotaa vesi et pääsee sängystä ylös ku nii paljo sattuu. Selkä ollu muutenki koko ajan muualtakin kipee. Samoin nyt myös oik. ranne. Tää kirjottaminenkaan ei oikein onnistu. Sedällä olen käyny laitattamas paikkoja suoraan mut ku ne menee jatkuvasti uudelleen vinksalleen. Tänään taas kävin ja nyt taas toivotaan et pysyis.

Mut liikettä, voimia ja notkeutta tuo selkä kaipaa et se alkais pysymään kondikses. Siinä kans yks motivaattori.
 
Noh yhen suklaalevyn nyt vielä vkl vetäsin nassuuni. Mut huomisesta alkaa kova kuri. Nyt se on sit pakko alkaa. Enään ei voi huijata itseään enempää.

Tuossa kun verhoja vihdoin ikkunaan laitoin ja mittanauhan kanssa leikin nii tuli samalla mitattua ympäryksiäkin. Jospa niitä nyt sitten mittais vaikka viikon - kahen välein ja kattois onko tullu tulosta. Tosin numeroita en laittanu ylös. Ulkomuistista pitäs ottaa.

Lähtöä tähän touhuun vaan vaikeuttaa edelleen tuo pirunmoinen niska kipu. Sitä kestänyt jo yhteensä 4 vk. Mulla ei ikin äole olu tällä lailla niska kipee. Siis on ollu mut ei ikinä näin paljon ja näin kauan. Tää on ihan helvettiä suoraan sanottuna. Aamusin silmistä vuotaa vesi et pääsee sängystä ylös ku nii paljo sattuu. Selkä ollu muutenki koko ajan muualtakin kipee. Samoin nyt myös oik. ranne. Tää kirjottaminenkaan ei oikein onnistu. Sedällä olen käyny laitattamas paikkoja suoraan mut ku ne menee jatkuvasti uudelleen vinksalleen. Tänään taas kävin ja nyt taas toivotaan et pysyis.

Mut liikettä, voimia ja notkeutta tuo selkä kaipaa et se alkais pysymään kondikses. Siinä kans yks motivaattori.
 
Noh yhen suklaalevyn nyt vielä vkl vetäsin nassuuni. Mut huomisesta alkaa kova kuri. Nyt se on sit pakko alkaa. Enään ei voi huijata itseään enempää.

Tuossa kun verhoja vihdoin ikkunaan laitoin ja mittanauhan kanssa leikin nii tuli samalla mitattua ympäryksiäkin. Jospa niitä nyt sitten mittais vaikka viikon - kahen välein ja kattois onko tullu tulosta. Tosin numeroita en laittanu ylös. Ulkomuistista pitäs ottaa.

Lähtöä tähän touhuun vaan vaikeuttaa edelleen tuo pirunmoinen niska kipu. Sitä kestänyt jo yhteensä 4 vk. Mulla ei ikin äole olu tällä lailla niska kipee. Siis on ollu mut ei ikinä näin paljon ja näin kauan. Tää on ihan helvettiä suoraan sanottuna. Aamusin silmistä vuotaa vesi et pääsee sängystä ylös ku nii paljo sattuu. Selkä ollu muutenki koko ajan muualtakin kipee. Samoin nyt myös oik. ranne. Tää kirjottaminenkaan ei oikein onnistu. Sedällä olen käyny laitattamas paikkoja suoraan mut ku ne menee jatkuvasti uudelleen vinksalleen. Tänään taas kävin ja nyt taas toivotaan et pysyis.

Mut liikettä, voimia ja notkeutta tuo selkä kaipaa et se alkais pysymään kondikses. Siinä kans yks motivaattori.
 
Täällä on kans yks, joka ilmoittautuu mukaan tähän rinkiin! Jottain pitäis tehdä ja pikaseen. Sen verran nyt nää kilot jo ärsyttää että oon ajatellu liittyä siihen extravaganzaan. Saa aluks nopeesti kilot tippumaan ja sit opetellaan että mites sitä oikein pitikään syödä... Hirvittää vaan niitten ihme soppien syöminen, etoo jo ajatuskin. Mut oon päättäny sen kestää! Liikkumista mulle tulee päivittäin koiralenkin verran. Se vaihtelee 20 minuutista tuntiin. Ja vauhti menee aina fiiliksen mukaan. Miehen åitkien työpäivien takia on liikkuminen muuten aika hankalaa. Tosin, odotan kesää ja kauniita iltoja, jolloin haaveilen pääseväni pyörälenkeille.
 
no niin nyt on tiistai,kuinkas moni aloitti eilen? ;)
Mä oon ollu älytön läskiperse taas koko viikonlopun ja eilen myös. Naamaan on menny mäkkäriruokaa, karkkia, jätskiä, juustonaksuja, limsaa... No kai se on sentään hyvä, että nuo kaks lämmintä ateriaa on pysyny. Vois silti yrittää rajottaa tuota herkuttelua, mutta se on miehen vika! Se taas suututti mut ja toi lepyttelyksi kaiken maailman herkkuja. Pitäs varmaan puhua, että ei saa.
On kyllä kiva, että lumet on alkanut sulaa niin kiinnostaa vaunuilukin paljon enemmän. Tänään taas kävin kunnon lenkillä. Voi kumpa tulis tehtyä niitä useammin kun sen kerran viikossa...
 
Joo alotin eilen. Sain oikein jumpattuakin eilen aamusella sen jälkeen ku vihdoin tuo niskasärky ja jäykkyys vähä helpotti. Mut tänään oli vieraita ja pitihän sitä jotain hyväskää tarjota. Menihän siinä yks munkki ja kaks suklaakeksiä.

Meinasin et nyt ku vieraat lähti niin menen vähä ulos mut en jaksa. On niin väsy ja selkää särkee....
 
Hah, minulla siirtyi taas seuraavaan maanantaihin :D Sunnuntaina tehtiin pitsaa ja maanantaina vetelin sitä ihan huomaamattani aamupalaksi. Tosi terveellistä joo ja tuumasin että tämmöisellä aloituksella koko viikko menee persiilleen. En muuten koskaan ole tehnyt yhtä hyvää täytekakkua kuin viime vkl, nam! ;D Tällä viikolla olen siis vedellyt pitsaa, kakkua, puolitoista keksipakettia, kääretorttua, donitsin, 1,5 viineriä, lukemattoman määrän pieniä suklaamunia, pintin kaljaa saunassa sekä eilen karkkipussin miehen kanssa puoliksi. (Hyi kamala, tällee listatessa syömisiä tajuan että tuo herkkumäärä on ihan älytön!)

Siippa on muuten osasyy tähän herkutteluun. Eilen illalla minun piti jättää Emmerdale kesken ja lähteä ostamaan rahkaa, jäätelöä ja hedelmiä semmoiseen jäädykkeeseen kun ukolle iski makean himo. Ovelta vielä huikkasi että tuo karkkia kans. Siis tuolla miehellä on pahempia mielitekoja kuin minulla raskausaikana! Äääh.. Katellaanpa ens maanantaina tai ensi kesän keskiviikkona uudestaan...
 
Noh ihan ok syömiset pitäny. Mut liikkuminen jääny erittäin vähälle. maanantaina onnistui vielä kevyt kotijumppa huolimatta niskakivusta. Vaikka yöt menneet tosi heikosti päivisin vähä suttaantunu paremmin. Mut ku otti käsi ja varaski sellaset turvotukset ja kivut että ens yönä nukutaan panacodin ja Diapamin voimin nii ei ole ihan tullu tosiaan urheiltua.

Mut jatkossa tietty lähetään siitä et jumpalla nääki vaivat pitäs parantua. Paitti Toi kävi tarttee lepoa. Eikä ite asias tiedä vielä mikä siin varpaas on.

Fysioterapeutille käymään hakemaan hyvät ohjeet ja jos vaikka pääsisi hierontaan tai jotain. Mut pakkohan näiden kilojen on pikkuhiljaa alettava karisemaan.

Tänään oli herkkupäivä. Söin kokonaisen suklaalevyn emoticon . En kerralla mut kahdella emoticon . Ja nyt tippuu pari olutta saunan yhteydes. Sit pitää ehkä pitää tunti pari taukoa, jotta uskaltaa lääkitykseen kajota.
 
Nonnii, nyt alko!! Olen pysynyt ainakin toistaiseksi tämän päivän erossa napostelusta ja ruualla otin vain järkevän annoksen enkä santsannut :P Aamulla kokeilin motivaation tarpeessa joitakin farkkuja jalkaan.. Voi apua tätä minun mahaa!! Pitäisiköhän alkaa sovittamaan joka aamu liian tiukkoja vaatteita.. Päivällä haaveilin että kävisin tänään vaunulenkillä, mutta enpäs näköjään ehdikään. Noh, huomenna sitten. Pakko saada jotenkin liikuntaa lisättyä ja herätellä aineenvaihduntaa, muuten ei kilot karise millään vaikka aloittaisin syömälakon.
 
Hyvä hyvä Emilia! Tsemppiä ja motivaatioo vaan.

Mun pitää saada itteni ensin terveeksi ennekö mä voin tähän alkaa kunnolla taas paneutumaan.
 
Miula hyyty tää varsinainen painon putoaminen kun sairastuin keuhkoputkentulehdukseen :/..ei oikein oo happi kulkenu, on lenkkeilyt jääny tosi vähiin. Pihaa tosin oon kuumeessakin käyny haravoimassa.. ;). lähinnä siks että Eetu on päässy ulos. Tänään sit kävin sairastelun ja lääkekuurin jälkeen ekaa kertaa vaunuilemassa, pienen, tunnin lenkin kiersin, ja hyvin jo keuhkot toimii.
Mutta 3 viikkoo oon nyt tainnu "laihiksella" olla, ja painoo pudonnu vain 2,5 kiloa. Matkaa ois tavoitteeseen vielä, mutta siitä oon ylpee että uudet farkut, jotka ei mahtunu aluks kunnolla perseen (ja mahan) kohalta jalkaan, menee nyt ihan normisti jalkaan :)..tästä sit uuteen intoon ni saan tuota läskiä vähemmäks.
 
Oon yrittäny vähentää hiilareita ja mies osti jotain proteiinijauhoa jolla vois korvata yksi - kolme ruokaa päivässä. Maistuu vaan nii älyttömän pahalle ettei pysty ilman kaakaojauhetta sitä juomaan. Ei olla keretty käydä ollenkaan kuntoilemassa kohta puoleentoista viikkoon ku käyty aika paljo kavereitten luona.

Viime viikolla yks kaveri tuli käymään oli ostanut kaksi viineriä kummallekki :D ja mie olin vielä pakastimesta sulattanu pullaa jota kyllä hän ei halunnut edes sitte maistaakkaan.. Söin itse ne kaikki... Pari viikkoa sitten täällä oli markkinat ja ostin ison pussillisen lakritsia. Kävelemässä oon käyny ku on ollu hyvät ilmat.

Kaippa oon vähän laihtunut ainaki mahasta ku mahtuu taas farkut jalkaan eikä purista edes. Verkkaritki pitää laittaa tiukemmalle ettei tipaha alas. Jos sitä tänään kerkäis käydä uimassa iltasella.

Saamme kaksi vaatekaappia lisää makuuhuoneeseen. Kuukausi sitten saimme vaatehuoneeseen lisää kaappitilaa. Alkaa tämä hävityksen kauhistus näyttää pikkuhiljaa kodilta. (oomme kohta neljä vuotta tässä asunut vuokralla ja liikaa kerääntynyt tavaraa)

Jos jaksaa käydä tänään kaupassa nii vois ostaa noita riisikakkuja. ne on terveellisiä (maistuu enimmäkseen pahville)
 
Kiitos Eemi tsempityksestä :) Toivottavasti sinulla helpottaisi ne kivut, kurjaahan tuommoinen on :((

Grenie, meilläkin on jotain jauheita jotka mieheltä jäi käyttämättä. Kiinnostaisi kyllä kokeilla laihduttaa niillä, mutta tosiaan maistuu niin älyttömän pahalta että oksu meinaa lentää. Jotenkin siihen juomaan jää paakkuja, yäk. Tsemppiä sinullekin :) Minä tykkään niin paljon leivästä ja perunasta ettei hiilareiden vähentäminen tulisi kysymykseenkään :DD

HP86, nuo sairastelut on kyllä pyllystä.. Hieno homma että olet jo parantunut :) Elähän hirveesti kuitenkaan riehu sairastelun jälkeen..

Jotenkin ihan meikäläisen tuuria, että nyt kun kerrankin olisi intoa lenkkeillä, on satanut vettä. Blaaah... Syömiset on onneksi pysyneet kurissa :) Ihanaa kun pääsiäiseksi on luvattu hyviä ilmoja, kunpa piha vaan ehtisi kuivua niin pääsisi haravoimaan. Niin joo ja tuo jumi lapojen välistä voisi hellittää, kiertoliike ei tunnu yhtään hyvältä. Joku hermo kai siellä on tiukilla.. Ihan kuin iskiaskipu selässä.

 
Nyt oon sit viikon syöny laihdutuskeittoja ja tänää oli eka punnitus. Viikon saldo oli miinus kuus kiloo!!!! Tavoite on 30kg eli mun kropassa on sitä mitä laihduttaa, mut onhan tuo silti hienoo ja tosi motivoivaa. Tosin ainoostaan kilo siinä oli rasvaa, mut nyt ketoosivaiheessa pitäis lähtee pari kiloo viikossa.oikeeta ruokaa on kyllä ikävä ja sitä osaan arvostaa nyt tosi hyvin. Vielä 9vko jäljellä pelkkää keittokuuria ja sit saa alottaa pikku hiljaa jo tavallisen ruoan syömisenkin;) Eli loppukesästä ollaan ainaki jonkinlaisessa bikinikunnossa!
 
Tällä saralla näköjään jatkan yksinpuhelua:) Mites muiden laihdutus tai liikkuminen sujuu? Mulla on takana neljä viikkoa soppakuuria ja saldona 12 kiloa kevyempi kroppa! Ja tällä viikolla on tuntunu et vaatteet alkaa jo mukavasti oleen väljiäkin, ei vaan viitti ostaa vielä uusiakaan. Viis viikkoo jäljellä, sit saa alkaa maistelemaan raejuustoo;) ja toivottavasti sit vaatteet on jo niin väljiä, et joutuu jo jotain ostamaankin. Tosin, kaapissa odottaa kasa pienikokoisempia vaatteita...
 
Dessa, vautsi! emoticon Varmasti mahtava fiilis, kun oot saanut painoa noin paljon alaspäin :-)

Täällä junnaa paikallaan, vaikka ei sen puoleen, ei mulla edes ollut tavoitteena pudottaa painoa. Nyt kun on ollut aurinkoisempaa ja lämpimämpää, niin on tullut tehtyä vähän pidempiä vaunulenkkejä, tosin eivät ne edelleen ole mitään päivittäisiä. Nykyään kun osa ulkoiluista on tuossa viereisellä leikkipaikalla keinumista ja hiekassa möyrimistä.

Karkin syöntiä kun saisi rajoitettua.. Tosin nyt olen pyrkinyt syömään herkkuja vain, kun tyttö ei näe, vaikka hän ei niistä vielä mitään ymmärräkään :-D Aika monta tuntia vähemmän päivässä herkkujensyöntimahdollisuuksia siis.
 

Vau Dessa, onnittelut hienosta saavutuksesta! :)

Täällä ei oo tehty mitään tän eteen... Syön vaan hirveesti herkkuja ja turpoon vaan. (omasta mielestäni ainakin) Mutta meillä kun on se vauvanyritys, niin ihan typerästi oon vaan aatellu, ettei oo mitään järkeä tehdä mitään oman kropan eteen, kun se on kohta taas samanlainen. Mutta entä jos ei tärppääkään ja lihoon vaan.. Täytyis kyllä vähän alkaa herkuttelua vähentää, kun Niklaskin on alkanut vaatia osansa. En siis mitään karkkia sille anna, mutta hirvee on kattoa kun toinen itkee vieressä. Eli hyvä syy ottaa itsekkäältä äidiltä karkit pois :D

 
Takaisin
Top