Pirkanmaan odottajat

Minä voisin innostua kutsumaan meille. Oli tuo kahden raahaaminen taas urheilusuoritus. :D Ja kiitos LauraLady emännöinnistä! Plus kiitos kaikille, jotka jaksoitte hoitaa meidän kiljukauloja. :)

Kiitos kipa linkistä. :)

Juu, näin minä ajattelin, että meille voisi tulla treffaamaan. Ykkösen bussilla pääsee melkein oven eteen ja autollakin on helppo tulla. Kaikkea löytyy monena kappaleena vauvoille ja minun ei tarvitse kantaa tyttöjä mihinkään. :D Tarpeeksi hyviä puolia..

Sovitaan joku aika vain. :)

Miten olis toi vk47? Torstai ei käy mulle mut muuten sopii, ja klo.15-> mielellään ettei tarvii ottaa esikoista mukaan.

Meille sopii parhaiten silloin tiistai, mutta maanantai ja keskiviikko käyvät myös (keskiviikko näistä kahdesta paremmin), jos tiistai on ihan mahdoton päivä muille. :)

Iltapäivällä on sopiva myös niin saavat kaikki nukkua päikkärit ihan rauhassa. :)

Niin juu, meillä on kissoja (ja koira, jonka vien hoitoon illaksi). Ei kai kukaan ole pahasti allerginen? Eläimet eivät ihmisistä ja vauvoista ole kiinnostuneita.. :)

Ke ois meille kaikkein paras päivä :) ti ei päästä, ma hiukan ?

Toi on hyvä kuvaaja, kuka noita korttikuvia ottaa - meidän hääkuvat otettiin siellä myös, niin voi suositella! Me mennään ti kuvattavaksi :)

Jos sovitaan sitten keskiviikko ja se, jolla on jotain asiaa vastaan, avaa toivottavasti suunsa mahdollisimman pian. :)

Sopii mullekin näillä näkymin :)

Ja kiitti kipa linkistä täältäkin!

Sopiiko tuo 15.30 kaikille vai oliko se 16 hyvä? :) Meille käy ihan miten vain.

Takaisin