Kiitos mukavasta seurasta jälleen kerran. Oli kyllä parempi tälläset koti treffit niin saa vauvat temmeltää lattialla. Voidaan pitää meillä toistekin mut haluisko joku muu pitää seuraavan kerran..?
Minä voisin innostua kutsumaan meille. Oli tuo kahden raahaaminen taas urheilusuoritus. :D Ja kiitos LauraLady emännöinnistä! Plus kiitos kaikille, jotka jaksoitte hoitaa meidän kiljukauloja. :)
Juu, näin minä ajattelin, että meille voisi tulla treffaamaan. Ykkösen bussilla pääsee melkein oven eteen ja autollakin on helppo tulla. Kaikkea löytyy monena kappaleena vauvoille ja minun ei tarvitse kantaa tyttöjä mihinkään. :D Tarpeeksi hyviä puolia..
Meille sopii parhaiten silloin tiistai, mutta maanantai ja keskiviikko käyvät myös (keskiviikko näistä kahdesta paremmin), jos tiistai on ihan mahdoton päivä muille. :)
Iltapäivällä on sopiva myös niin saavat kaikki nukkua päikkärit ihan rauhassa. :)
Niin juu, meillä on kissoja (ja koira, jonka vien hoitoon illaksi). Ei kai kukaan ole pahasti allerginen? Eläimet eivät ihmisistä ja vauvoista ole kiinnostuneita.. :)