Pirkanmaan odottajat

Ehdit ensin, aattelin yöllä et täytyy tulla kyseleen samaa :) meille käy oikeastaan milloin vain parin viikon sisään!

Ehdottasin tota vk 43 sillon ois miehellä loma niin käy mikä päivä vaan. Paitsi ei perjantai :) oisitteko kiinnostunu tuleen tänne meille kangasalle kyläileen? Käy tietty joku kahvilakin. Mietin vaan kun nää pikkuset alkaa jo liikuskeleen niin ois enempi tilaa ja sais vauvat rauhassa temmeltää lattialla. Meille pääsee bussilla 40 tai sit 1:llä tohon prismalle mistä ei oo kovin pitkä kävelymatka.

Meille käy Lauran luona. Meille sopii parhaiten torstai mihin aikaan vain tai keskiviikko iltapäivällä. Muina päivinä emme pääse. :)

Meille sopii esikoisen menojen mukaan ma, ti ja ke aikaisintaan klo 15:30, to (ja pe) muulloinkin iltapäivästä. Ja Kangasala sopii mainiosti.

K:ala sopii meillekin. Vko 43 mulla "ei ole autoa" (mies töissä), mutta saanen sen sovittua. Mulle ei käy torstai 12-16.

Edit: Haha, just ristiin kahden edellisen kanssa :D Tää on niin tätä. Mutta aina ei sovi kaikille, eikä siinä mitään.

Pöh.. meillä on tuolloin perheryhmä klo17 alkaen täällä Ylöjärvellä eikä päästä, mutta pitäkää hauskaa! Seur. kerralla me sit kans :)

Mies on luvannut hoitaa mulle auton. Meillä plikka menee nukkumaan jo 19 aikoihin, joten kotia päi mun täytyy lähteä jo vaille 18.

Kiva juttu. Meillä menee pojat kans jo seiskalta nukkuun mut ehtiihän siinä jutella hyvin. Elikkäs torstaina sit treffit meillä kangasalla klo.16. Laitan yv:nä osoitteen niille jotka on tulossa.

Meillä loppuu muskari 16.15 ja täältä jonkun verran kestää ajella Kangasalle joten ei taideta keritä mukaan. Ens kerralla sitten!

Takaisin