Pirkanmaan odottajat

Käytiin pojan kans pyynikin näkötornilla kahvilla ja tokasin pojalle et tullaan kuukauden päästä uudestaan juokseen rappusia ylös josko saatas veikka ulos masusta :) outo ajatus et kuukausi ja sit vauva laskettais jo täysaikaseksi.

Oi karmee, milloin sulla olikaan la et milliin vauva on täysiaikainen? Itsellä la 8.6. eli koska meidän jäpikkä on täysiaikainen?! :-)

Varmistan vielä eli tapaaminen olisi siis ens viikon maanantaina 20.4 klo.12.30 sokoksen yläkerran kahvilassa? Kuinka moni pääsee paikalle?

Ois kyllä kiva tulla, mutta oon arkipäivisin töissä ja maanantaina vielä taitaa olla koulutusta, ettei pääse lähtemään aiemmin.. Ensi kerralla sitten :)

Meille tuo aika on kyllä huonoin mahdollinen päikkäreiden takia, niin meiltä varmaan jää väliin :( pitäisi nukkumaan päästä yhdeltä viimestään, eikä kerkiä herätä niin että ehdittäs perästä tulla. seuraavaan tapaamiseen sitten. Tullaan maanantaina jos sattus jostain syystä nukkumaan aamulla tosi pitkään, mutta todennäköisesti siis ei päästä.

Voi eii.. Mymmeliiii ja unihelmi.. saatte vaikka seuraavaksi te ehdottaa sopivaa aikaa tapaamiseen! Mun mielestä senkin jo voisi sopia niin ehditään mahdollisimman moni paikan päälle :)

Höh, minulle tuli myös menoa siten, että joudun skippaamaan. :( Menee niin hankalaksi, jos yritän mukaan ehtiä, että pakko jättää väliin.

Nähdäänkö me sit menni ja kipa huomenna klo.12.30 ja sovitaan uusi tapaaminen ilta aikaan toukokuulle. Esim. Vk 19 kävis ilta ajat mulle.

Voi höh elaffy! Nähdään me LauraLady ja kipa maanantaina sitten! Ilman muuta vkolla 19 taas! Mulla on itsellä siinä menoa ti-to, jos nyt päästään sinne päivä Tukholmassa risteilylle :-) Muutoin ns. vapaa :-)

Hui menni, mä en uskalla enää liikkua mihkään kovin pitkälle. Sen verran alkanu alapää jomotteleen, vaikka tiedostankin et tuskin tää tulee täältä ulos kovin pian :) tuntomerkkinä huomiselle mulla on tummat hiukset, silmälasit ja hei iso maha ;)

Yritän päästä seuraavaan mukaan, jos ilmoittelette täällä siitä. Ellen ole sitten sänkypotilaana.. :)

Huomenna klo 12.30 :) jos tavataan siinä yläkerran kahvion edessä siis. Mulla on vaalea tukka ja todennäköisesti punainen takki päällä!

Moi! Mulla on laskettu aika jo toukokuussa, mutta saako liittyä seuraan? Live-tapaaminen olisi tosi mukava nyt, kun ajatukset alkavat aikalailla pyöriä vauva-asioissa. Toukokuun pirkanmaalaiset eivät ole aktivoituneet paikallistoimintaan... Toista lasta siis odotan ja jotenkin äitiyslomaan asti työ ja esikoinen pitivät sen verran kiireisinä, että nyt sitten kaikkia vauvavalmisteluita saa hoitaa urakalla. Eilen saatiin pinnis koottua...

Mun mielestä ilman muuta mukn vaan! Mulla ei oo ketään ihmistä lähellä tai kaukana, joka ois samassa tilanteessa kuin mitä minä. Kaipaan tosi paljon kyllä vertaistukea muilta raskaana olevilta :-)

Takaisin