Pirkanmaan odottajat

Samaa mieltä mennin kanssa! :) ja mitä vkoon 19 tulee, se on mun vika työviikko eli arkipäivisin pääsisin iltapäivällä/illalla mukaan :)

Viikko 19 viimeinen työviikko täällä, joten arkisin klo 16-> sopisi tänne.

Just kun ajattelin bussissa et onpa ollu hyvä vointi tänään. Pääsin kotiin niin auts mun selkä ja nivuset tulessa :( Oli se sen arvosta :) Loppupäivä vaakatasossa!

Puhuttiin tossa kahvittelussa et oisko kahdet treffit toukokuulle. Oisko se seuraava sit tollon vk 19 ja toinen sit loppukuusta..? Mikä päivä teille sopii vk 19 et mahdollisimman moni pääsis paikalle? Mulle käy mikä päivä vaan illasta.

Kiitos vielä kaikille hyvästä seurasta ja keskusteluista! Mulla tosiaan on LA viikolla 19, joten en välttämättä pääse mukaan seuraavaan tapaamiseen... Tietysti jos mennään komeasti yliajalle ja pystyn vielä keskustaan taapertamaan, saatan yrittääkin tulla.

Sympatiat LauraLadylle! Täällä myös illalla kyllä huomaa, jos on päivällä ottanut yhtään ylimääräisiä askeleita.

Mulla tosiaan kans vika työviikko tuolloin vkolla 19, joten arkipäivisin kolmesta/neljästä eteenpäin sopisi.

Mulle sopii myös ainakin se tiistai-iltapäivä/ilta, niin pitäskö sopia se kun näyttäs käyvän kaikille? :) eli 5.5.

Minulla alkaa silloin äitiysloma, joten sitä sopii tulla juhlistamaan. :)

Nähkää vain silloin! Mä en pääse, kun ollaan jo siellä Tukholman risteilyllä, mutta sovitaan pian sitten vielä uusi miitinki, ennen kuin mä poksahdan :D

Mulle sopii 5.5 Menni tais olla sillon siellä risteilyllä mut jos suurin osa pääsis 5.5 niin mun puolesta voidaan sopia se päivä.

Meillä on viimeinen perhevalmennus ti 5.5.jos tapaaminen on klo 16 jälkeen,niin en pääse paikalle. Mutta toki kaikki ei aina pääse mukaan..

Takaisin