Pirkanmaan maaliskuiset

Mä kans voin osallistua kahvitteluun jos vaan pääsen :) tammikuu menee vielä töissä ja kotona on esikoinen 2,5v ja muutto 1.2 joten kiirettä pitää :nailbiting: mut kiva ois päästä!
 
Miten tilanne nyt alkaa olemaan? :) Voisko vähän suunitella jo tapamista, nyt aikaa jotenkin menee niin nopeasti että kohta alkaa jo vauvoja syntymään :D Pitäis ehkä selvittää mitkä päivämäärät vois sopia?
 
Hyvä idea! Aika menee niin valtavaa vauhtia. Miltä teidän muiden kalenterit näyttää? Mie oon töissä 25.1 saakka, mutta pääsen töiden jälkeen/esim. lounasaikaan kyllä mukaan.

Missä päin kukin asustelee? Onko esim. keskusta hyvä paikka kaikille? Itse oon töissä keskustassa ja Pirkkalan puolella asustelen.
 
Mulla myös melko aina lounasajaksi vapaa (lääkarin ja muut käynnit yleensä aamuisin). Itse olen multisillalla mutta pääsen hyvin keskustaan jos siellä olis tapaaminen :)
 
Moikka moi!!Täällä Pirkanmaalainen tarkemmin sanottuna Sastamalassa asustellaan.. :)
Itse oon 35-vuotta, mies 40-vuotta ja esikoista odotellaan syntyväksi 19.03’19 :Heartred
Tänään tuli puoliväli raskautta täyteen... :love7
 
Takaisin
Top