Ihana oli lukea noita teidän tarinoita! Ja hei, mäkin käyn Kauksulla ;D Tällä hetkellä rv 13+5
Mulla on tällä viikolla tulossa huikeen jännittävä päivä, aion kertoa mun opiskelijakavereille raskaudestani. Oon saanut tällä viikolla ja aiemminkin arvaavia katseita ja ajattelin, että nyt on aika kertoa totuus, kun kaikki oli ultrassakin hyvin ja ollaan luokan kanssa viettämässä yhteistä illanviettoa tällä viikolla. Siellä alkaa muuten juorut leviämään kun huomaavat etten juo ;D
Kävin tänään muuten kaikki Tampereen lastentarvikeliikkeet läpi (Muksutalli, Lastentarvike, Johannan Vauvatalo ja Baby Style). Olen ensikertalainen ja vaadin todellakin sitä palvelua. Joissain paikoissa tuntu olevan vähän sellainen asenne, et mun pitäis tietää mitä haluan, valita hyllystä itse ja ostaa, eikä katsella, kysellä ja miettiä. Mistä ihmeestä voin tietää mitä oikein haluan, kun ei ole sitä kokemustakaan. Tämä yksi paikka ei edes antanut mulle mukaan esitettä, vaan sano, että "Kato netistä".. Okei.... Se vähän särähti korvaan, mutta tosin saatoin sen ottaa erilailla kuin normaalisti näissä hormonihöyryissäni, heh. Tässä ja toisessa paikassa vähän nihkeesti yrittivät myydä mulle mitään, olisin toivonut ylistyspuheita, miksi valita kyseinen merkki ja miksi tämä malli eikä näitä muita, mutta eii... tuntu että mun olisi pitänyt jo tosiaan tietää, vaikka mainitsin, että olen ensikertaa tutustumassa vaunutarjontaan ja niiden ominaisuuksiin. Johannan Vauvatalossa taas vaunuesittelyn jälkeen myyjä esitteli mulle vielä heidän tarvikehyllynsä ja olin ihan haltioissani kaikesta mitä kaikkea mun tulee sitten hankkia ja huomioida. Se myyjä oli kyllä ihana, kun jaksoi kertoa ja jakoi kokemuksiaan. Tarvikkeet näissä kaikissa liikkeissä tuntu olevan samaa hintatasoa. Itse olin vähän järkyttynyt vaunujen hinnoista, täytyy pyytää synttärilahjaksi sitten avustuksia
Sugarplum, I feel you! Mun alkuraskaus tähän viikkoon asti on ollut ihan kamalaa. Oon ollut niin väsynyt välillä, että se on vaikuttanut yleiseen mielialaan. Väsymys kun voi johtua kaikesta muustakin, mut tässä tapauksessa se johtuu täysin pikkuisesta, mitä on ollut vaikea käsittää, koska en tunne pikkuista vielä mitenkään kehossani :/. Pitää varmaan hankkia se doppler, niin voin aina laittaa kuulokkeet korville, kun ihmettelen, miksi sitä onkaan taas näin väsynyt. Poikaystäväkin on tällä hetkellä vaihdossa ja tuntuu välillä hankalalta välittää hänelle tuntemuksiani, koska hän ei näe sitä, miten tällä hetkellä elän arkeani. Nyt onneksi tuntuu (ehkä :D), että väsymys ei ole niin hurjaa ja ajattelin alkaa taas lenkkeileen ja jos oikein hurja oon niin salikortinkin hankkisin, sellaisen 10-kerran, niin ei tulisi painetta käydä tiuhaa jos on maksanut kovat rahat kk-kortista. Toivottavasti olisin pian oma itseni. Yleisesti kun puhutaan et keskivaiheilla on levollista ja oireetonta...... Saa nähdä...
Koskas teillä on seuraavan kerran neuvolaa ja ultraa?