Meillä on tässä lähellä pari kirppistä, mut niissä en oo mamma-/vauvatarvikkeisiin juuri törmännyt, vähän vanhempien lasten tavaraa sitten on. Mutta isommissa kirppiksissä niitä sitten tietysti on enemmän, tulisi vaan lähdettyä tuonne kauemmaksi. Meillä ei oo autoa, niin kuljen bussilla, kävellen tai pyörällä. Toi Kangasalan kirppis on siinä mielessä hankala, että joutus maksaan bussista aika reippaasti (normisti meen Treen sisällä opiskelijan kk-kortilla). Pyörällä sinne vois polkea, mutta matka on just sen verran pitkä, että takaisintulon aikaan vois olla jo aika poikki. Etenkin tässä vaiheessa alkuraskautta, kun kaikki pikkunenki liikunta väsyttää. Mutta ehkä mä ootan jotain superenergistä hetkeä ja suhailen sinne.
Nettikauppojakin oon katsellut, lähinnä kun oon niin lyhyt, että tilaan housut ym. ulkomailta, niin saa sopivan lahjepituuden ja istuvuuden.
Sukulaisella on kohta LA, mietin tässä, että mikähän olisi kiva (pienehkön budjetin) lahja... Jotain Tampereen erikoisuuksia, mitä ei muualta saa?
Niin joo, mäkin oon 26 v. Ehkä jotenkin tuntuu, että tän ikäsenä on vaikeampi tutustua uusiin ihmisiin, kun kaikilla on yleensä työ-/opiskelu-/harrastusporukat aika kiinteästi, niin vaikea tavata sitten porukkaa, joitten kanssa pitäis vielä olla jotain yhteistäkin!