Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi osaavat pukeutujat, mistä kannattaisi lähteä etsimään imetysmekkoa häihin? :helpreilu 3vkon päästä..
olis samanapäivänä sukujuhlat ja häät tiedossa, eikä hajuakaan mitä päällensä iskis. mä oo surkea juhlapukeutuja, samoja mekkoja vaan kierättäisin..mutta mikään ei käy imetykseen HELPOSTI. ja kun kokopäivän juhlaa tiedossa, ols varmaan viisasta ihan tarkoituksen,mukainen mekko hommata(mäkun en meinaa piiloon mennä imettämään, eikä huivi-hässäkät oo mun juttu). ja kun ei kiinnosta varsinaisesti paneutua asiaan niin että kirmais kaikki kaupat läpi, olis joku netti-tilaus varmaan se "helpoin"..vaikka mietityttää toki ostaa kokeilematta.

entä onko es h&mllä juhlavaatetta imettäjälle? ruoja kun on surkea näissä jutuissa:angry2
vinkei?? :anyone

Rimpsukka, hyvä idea :) kävin jo etsimässä kertaalleen itiksestä ristiäisiin imetykseen sopivaa mekkoa, eikä yllätys yllätys löytynyt. Pitääpä käydä vielä oma kaappi läpi noiden halterneckien varalta :) netistä en oikein osaa tilata vaatteita. Mulla on ihana mekko, jonka ostin esikoisen ristiäisiin. Sen voisin muuten laittaa, mut näyttäis ehkä hölmöltä kuvia joskus myöhemmin katsellessa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lambi, googlaapa Imetysmekko juhlaan ja ala koluta sivuja läpi! Aika paljon on nyt tarjontaa ja tarjouksia! :) Mun juhlamekko ei tosiaankaan ole mikään imetysmekko ja se pitää riisua yläosa kokonaan että saa tissin paljaaksi. Ei kovin kätevää mutta ei voi mitään... Näillä on mentävä.

Mie aattelin laittaa yhen ihanan mekon kaapista: mut se merkkaa sitä että imetän ennen ristiäisiä ja sit tilaisuuden jälkeen meen piiloon imettämään (jes, ei tarvii nähä sukulaisia! ). Ainoa ongelma tuossa on et sukulaiset vissii haluaa nähdä Tontun! What to do?

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Bebes.fi on ihania mekkoja! Itse ostin jo raskausaikana mekon joka meni silloin mutta on myös 'luukullinen' imetysmekko. Sillä vedetään huomenna pojun nimiäisissä.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

H&M:s oli mun mielestä ihan surkee valikoima mekois. Etsin itse imetysmekkoa ja löytyi yksi meleerattu harmaa ja se oli ihan arkimekko. Mulla kans sama ongelma. Pumppaan yhden pullon maitoa ennakkoon ristiäisiä varten ja sit jos vauvalle tulee nälkä toisen kerran, niin joku saa avittaa ton mekon kanssa ja siirryyn toiseen huoneeseen imettämään.

Mä luulen Muruska, et sukulaiset tosiaankin haluaa nähdä teidän Tontun:), varaudu siihen

tuolta bebesiltä löytyi ihana, ihan itseni näköinen vihreä boobsin tee dress.. mutta EI TIETENKÄÄN VOI OLLA KOKOJA..:angry5. ja samasta mekosta ei mistään löydy kokoja! siis jos tehdään hyvä mekko,niin miks helv** vaan s tai xxl koossa??? kysyn vaan:angry3

etsintä jatkuu..sama huomio vaan muissakin varteenotettavissa mekoissa..koot m ja l loppu..
fiksu olis tietenkin ollut asialla jo talvella..

Hm:ltä oon yrittänyt ettii imetyspaitoja.... Aivan surkee valikoima. Mistähän löytys kivoja?

Mulla ois kaapissa musta me & i:n maximekko. Onkohan se liian arkinen ristiäisiin? Ajattelin neuloa sille kaveriksi lyhythihaisen pitsijakun. Joko valkoisen tai vaaleanpunaisen.

Mulla on huomisissa kaverin häissä vähän kietaisutyyppinen mekko ja sen alla Onlyn tuubitoppi tai öö mikähän toi bandeau on suomeksi. Se tuntuu toimivan ihan hyvin: toppi ylös, mekon kaula-aukko alas, rintsikan kuppi auki. Sieltä välistä nänni pilkottaa siivosti. Eikä tarvinnut erikseen ostaa imetysmekkoa. Bebesillä on kyllä ihan kivoja mekkoja, mutta en oo löytänyt niin hienoa että viitsisin käyttää paljon rahaa. Ja niitä tuubitoppeja sattui olemaan kassan vieressä laarissa, nappasin heräteostoksena.

Ihan törkeen hintaisia muuten imetysmekot kun selailin netin valikoimaa. Jos joku löytää hyvän ja edullisen nettikaupan niin saa vinkata :)

Takaisin