Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi iiks, ihanuus. Röppöllä on pöllöjä pipossa, niin tykkään kanssa pöllöistä ja iloisen värisistä vaatteista. Eläinkuosit on ihan mahtavia!

Meillä parhaiten pysyy ruskovillan silkkimyssy. Vielä on aavistuksen iso, mut oon sitonut ylimääräisen langalla sinne päänpäälle sellaiseksi söpöksi palloksi :) myös yksi polarn o pyretin pipo näyttää pysyvän ihan ok paitsi sillon ku uni tulee ja pää venkoilee sinne sun tänne.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Huihuihui kiitos! Niin mustakin :) Se on tuliainen Hollannista mun siskolta... Ei mulla olis itelläni moisiin varaa!

Nyt kun meidän vauva painaa n. Kuusi kiloa,niin tuo babybjörn alkaa olla epämukava käyttää. Liina on parempi. Oon täs tuuminut, et sijoittaisiko tulaan tms, missä olis isompaa helpompi kantaa selässä. Liinasidonta selkään ei onnistu multa yksin, pitäs jaksaa harjotella. Mut toisaalta sitä pärjää ilmankin, niin päätä tässä sitten..

Me saatiin semmonen babybjörn, mikä säädetään vauvan koon mukaan. Mietin vaan et eihän siitä rintarepust voi olla haittaa sektiohaavalle..

Tilata päräytin pojalle Pingu-vaunulelun, lelukaaren (raukka öhistelee nyt lattialla ilman mitään virikkeitä) ja heräteostoksena purulelun. Kohta on mitä ihastella!

Ai juu, piti kysyä et ootteko te pesseet leikkimaton? Oiskohan se parempi pestä neljässäkympissä, et sais tehdasjäämät pois??

Meiän leikkimatossa lukee ettei muka sais pestä... Arvaa pesenkö? :D 40 pitäis olla riittävä.

Lähdin ostamaan tuleviin häihin joissa olen kaasona, niin hartiahuivia... Palasin kotiin 3 kassillisen ALE-vaatteita kanssa :D jopa jotain itsellekin mutta pääasiassa vauvalle! Ja esikoiselle kans jotain... Miehelle ostin vaan makkaraa :D hups!

Muoks* ostin myös sen huivin. Oli vielä 50% tarjouksessa. Onneks en ostanut sitä aiemmin ;)

Mä kävin kanssa tarjoushaukkana sunnuntaina alemyynneillä. Harmi vaan, että kaikki löytöni oli normaali hintaista. Niin pitikin kiittää tuhinamurmelia siitä Lindexin body vinkistä! Näillä näkyminen se on kanssa meidän pojalla ristiäisasuna :)

Ootko Lälly ostanut jo sen bodyn? Jos et niin meilt olis mahollista saada semmonen. Ei oo viel jäänyt pieneks vaiks on 56 senttinen, mutta meil ei oo sille käyttöä enää

Muokattu viimeksi:
Mikäs body se olikaan? Voisin olla kiinnostunut.. ;) vaikka Lindexin 56cm on kyllä aika pieni jo... :(

Tää mamma on tuhlannu kaikki rahansa (siis oikeesti kaikki, tämä ei ole mitään liioittelua...) alennusmyynteihin. Mä oon ihan heikkona Lindexin vauvanvaatteisiin muutenkin ja nyt siellä oli ihan sikamonta sellasta vaatetta alessa mitä oon jo aikaa kuolannu. Tuli sitten ostettua. Nyt meillä alkaa olla aika kiitettävästi 68- senttisiäkin, niihin kun ei ole niin pitkä matka ku vois kuvitella... :)
Ristiäisvaatteista en oo vieläkään satavarma, paitsi melko varma että ne pitää löytää tuolta pojan kaapista eikä kaupasta :D. Ajattelin et jos on viilee, laitan farkut ja jonkun kivan bodyn ja jos lämpimämpi niin sellaset ohuet lappuhaalarit ja lyhythihasen bodyn. Mutta huonolta näyttää ainakin nyt kelin puolesta, sunnuntaina on bileet.

Mä ostin sen bodyn siis jo, mutta kiitos tarjouksesta! :) Ja piti ottaa 62 koska kuukaden päästä tuskin 56 enää menee.

Takaisin