Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo maitoo tulee paljon, 5 minuutin pumppauksella 70-80 ml yleensä. Toi pumppu on kyllä mun mielestä helppo käyttää ja pumppaaminen ei tunnu yhtään kipeeltä!

Pitäisköhän mun vaan tilata toi käsipumppu? Oon varma, että heti kun hoidan asian, jostain törmää joku tuttu joka tarjoaa samaa vempelettä ilmaiseksi.

Mie en oo tosiaan myöskään hankkinu sitä, mut ajattelin pistää miehen asialle kun näyttää siltä. Oon kans kattellu tota aventin manuaalista, vaikuttaa hyvältä.

Sain vihdoin tilattua sen Stokken ammeen. Löyty pikkuhurmurista halvimmalla, tarjouksessa 29,90 ja otin samalla siihen sen kylveltystuen. En malta odottaa, että se saapuu :dance008

Mulla kanssa toi aventin käsikäyttönen, toivottavasti on hyvä:)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on se Medelan käsikäyttöinen. Ei oo vielä kokeiltu, mut pitääkö kokeilla, jos sillä sais synnytyksen käyntiin?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hyviä ja järkeenkäypiä ostoksia, eli hyvällä omallatunnolla voit HKI olla, jos vielä satut hairahtumaan.

Aventin pumppuja on nettipalstoilla järjestään kehuttu, siksi ostin tuon niiden käsikäyttöisen etukäteen. Siinä taitaa olla yks pullokin mukana (en oo vielä ees avannut koko pakettia, steriloin ne sitten sairaalasta tullessa :p). Voisihan sitä pumppua jo alkaa etukäteen testailemaan täälläkin, ettei jouduttaisi käynnistykseen viikon kuluttua. Tosin enpä oikein usko, että se hyödyttää kovin kun oon maitoa testimielessä tikistellyt jo joulusta asti välillä ilman supistuksen supistusta. Mutta onhan pumppu sentään tehokkaampi :grin

Mul on pien ongelma: mökkivaunuihin pitäis keksiä edullisesti sään kestävä suoja, mikä peittää renkaatkin ettei aurinko pääse hapristamaan niitä. Voisin ommella tietysti, mutta mistä kankaasta vai löytyiskö jostain esim. valmis grillisuoja millä saa vaunut peittoon renkaita myöten. Koko ois noin 100x100x60 mitä nopeasti mittasin. Vaunujen sadesuojat ei tosiaan niitä renkaita peitä.

Meillä vaunut jäisivät aina kaupunkiin tullessamme mökin rantaan puiden varjoon, jossa käy tuuli, sade sekä lehdet sun muut lentelevät ympäriinsä. Tällä suojalla halutaan pitää vaunut edes suhteellisen hyväkuntoisina.

Joten...ideoita?

Kaipa se pitää huomenna käydä Eurokankaassa.. Yhtään ei huvittais ommella mut eipä tuo varmaan kauaa vie jos kangas vaan löytyy edullisesti

Joku pressukangas? Saisko edullisemmin esim. motonetin tms kautta? Äiti teki jostakin sellasesta tosi edullisesta venepressusta lavakatteen autoon. En vaan nyt muista mistä se sen tilas.
Tosin en mie kyllä tiiä mitä ne kangaskaupassakaan maksaa, mut vois kuvitella että halvemmalla löytäs muualta.

Pressua mäkin suosittelen, ei tuu kallis. Oon ommellut mm. kanootille tollasesta tavallisesta pevytpeitteestä suojan.

Takaisin