Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nii ja noihin kaikkiin oon kyllä ollu tosi tyytyväinen aina, ei oo mun kokemuksen mukaan mitään häikkää ollu toimituksissa, palautuksissa tai muussa...

Nellyn kanssa on laskutusasioissa ollut paljon ongelmia, kun niillä ei Klarnan kanssa infokulje noista palautuksista, et sielt tilailun oon lopettanu kokonaan, kun meni hermo aina niihin setvimisiin. Ja sit, kun voitin lahjakortin sinne niin sitä lahjakortti summaa ei otettu huomioon palautuksissa, et ite ois pitän maksaa sama summa mikä oli veloitettu kortilta.

Booztin kanssa ei oo ollu koskaan ongelmia. Enemmän oon sieltä tilannukin juuri sen takia, et palvelu on ollu mutkatonta ja nopeaa!

Bubbleroomikin on miun suosiossa palvelun takia vaikka vähemmän sieltä löyvän oman tyylisiä vaatteita. Tyylin osalt Boozt on parempi.

Jeans.fi sekin on todella hyvä ja nopea kauppa. Toimitus tulee 2-3 päivässä saletisti! Niillä kyllä toimii Klarnan kanssa tiedonkulku! Sielt tulee välillä löydettyä jotai kivaa :)

Nyt odotan kokemusta H&M:n palautussessiosta :) Mut hitauden takia en tuu käyttämään jatkossa. Nyt oli vaa poikkeus, kun on TÄTÄ AIKAA. Ja kun ei oo tehny miel lähtee ite liikkeeseen. Jatkossa tuun siis asioimaan kyllä liikkeessä.

Mulla ne h&m palautukset on toiminu niin et kun palautan jotain niin jätän vaan sen tuotteen maksamatta ja se on sillä hoidettu. Helpointa ikinä!

H&M on yleensä tullut parissa päivässä mut nyt just viimeksi kesti yli viikon! Ihmettelin jo missä viipyy... Riippuu myös tuleeko saapumisilmoitus postilla vai tekstarina (tekstari nopeempi)!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Viimeinen ponnistus: hoitolaukku. En osaa päättää, en tykkää, en tyydy, liian kallis, typerä kuosi... Byää!
Auttakaa! Mistä ja millaisia veskoja ootte hankkineet?

En oo hankkinu hoitolaukkua ollenkaan. Hankin sit jos tuntuu että tarvii. Nyt en jotenkin osaa kaivata sitä. Ne on niin hirveen kalliita ettei tee mieli ostaa turhaan sellasta...

Mulla ei oo kun vaunuissa semmonen perus tilava hoitolaukku ja oli muuten halpakin uutena 12e :)

Just mietin hoitolaukkua tänään: mikä hitossa niissä maksaa sen lähemmäs 100€???? Joo, olis kiva ostaa tyylikäs ja kiva laukku mut daa-a, en muutenkaan ostais hevillä veskaa tohon hintaan. Ahistaa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon vastahankainen varsinaisia hoitolaukkuja kohtaan ja oon katsellu tavallisia isompia laukkuja missä olisi taskuja ja lokeroita. Ei vaan ole tullut vielä ihan just passelia vastaan, joten menen nyt alkuun vanhoilla laukuillani.

Ja joku väsky oli jemmassa vaunukopan kanssa. Sellainen ruma lurttana mutta menee vaunukassina.

Mä myönnän olevani laukkufriikki, mut aika nirso sellainen. Mä en ymmärrä miten mä voin ikinä löytää kivan hoitolaukun... Sairaalassa mulla on mukana Miumiun laukku, mut suosikki on Jimmy Choo. Ne ei tee hoitolaukkuja :(

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Ehkä mun korkokenkä- ja laukkuelämä on nyt vaan ohi.

Mä oon oikeasti jo haaveillut kesästä, et saan käyttöön mun Mojito-kengät! Suunnittelija on Julian Hakes, linkkaisin jos en olis puhelimen varassa. Ne on ihanat :)

Mulla yleensä pitää olla piikkikorko, mitä kapeampi sitä parempi! Noi Mojitot on siitä poikkeus, mut niissä taas ei oo ollenkaan pohjaa...

Mulla tökkii kans nuo hinnat. Todella harva laukuista on sen näköisiä, että tekis mieli maksaa satasta. Jossain alan liikkeessä aloin hiplata yhtä Storsakin kassia ja siinä oli ihan paskat vetoketjut - kyllä noilla hinnoilla pitää saada jo todella varmatoiminen veska! Ja risoo just tuo lurttanaisuus monessa mallissa - en halua mitään lähiömammasäkkiä, vaan ryhdikkään laukun.

Oon sit nirso ja ilman, kunnes se oikea tulee vastaan.

Takaisin