Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla oli kans tuttipullo tuol poksissa, pinkki myös joten annoin lahjaks kaverille, joka sai tytön :) meil on sitteri ja mä tykkäsin siitä.... sen sai just johki korkeelle nostettua ku esim ruokaa teki, niin ei koko ajan tarvinnu kytätä käykö koira nuoleen vauvan naaman :confused: mä en yhtään tykkää ku koira/tai joku muu nuolee naamasta ja toi meidän yksilö on just sellanen pässi mikä mielellään pusuttelis :mad: ja varmasti tulee nytkin käyttöön kun sen koiran lisäks on jaloissa toi reilu 2vee :rolleyes:

Tilasin parilla sadalla vauvakamaa, mutta vain ja ainoastaan kaikkea hyödyllistä. Kuten stokken baby setin. Tosin en oo vielä saanut edes itse stokken tuolia vaikka sen hullareilta sillon tilasin. Ja vauvahan tarvii nämä muutenkin heti käyttöönsä:rolleyes: Sit tilasin ton manduca kantorepun, kun tajusin sillon lapsimessuilla, etten tuu ikinä oppimaan liinan sidontaa. Onks kellään tosta kokemusta? Mies ei vielä tiedä, mutta lasku toimitetaan hänellä ihan siitä syystä, että pilasi yhteisen viikonloppumme ottamalla molemmille päiville töitä. Ens kerralla ainakin sitten miettii kahdesti.

45e makso, mikä on siis halvin hinta mihin mä oon sen bongannu. Torista ne viedään nenän edestä alta aika yksikön, ni oli pakko tilata uutena.

Onkohan kukaa voittanut Vaulta niitä kuukausi palkintoja, joita mainostettiin neukusta saadussa kirjasessa, et joka kuukausi arvotaan upeita palkintoja kaikkie jäsenie kesken.

En usko! Ite kyl sillon haaveilin saavani sen stokken bounce systeemin. Meinasin eka kirjottaa bountyn.. Ehkä on tänään käytävä Lidlissä.

Aijuu Lälly.. Mä tarkotin sitä newborn settiä, mikä onkin kalliimpi. Ihmettelin jo että mistä saa noin halvalla... :P

Tuli sieltä jonkinnäköne sähköposti "olet tervetullut noutamaan baby boxin lähimmästä lastentarvikemyymälästä jne."

Mun vaatteet tuli ja 38-koon housut näyttää kyl entiselt 34/36 koolta..... Laitan siis ne pois, mut topit pidän :)

Mitkäs niistä valkkasit, lyyti? Mulla on geelikaarituilla, mut vähän epäilyttää et uskaltaaks niitäkään ihan heti käyttää. Mukavat kyllä, vois käyttää niitä vallan nytkin.

Takaisin