Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla ei oo viel imetysliivejä hommattukaan. Ostan sit varmaan Prisman käynnillä jotkut tuettomat.

nuo carriwellin liivit on _älyttömän hyvät ja mukavat_ tilasin just toisetkin ja sit sen imetystopinkin.

Hyvä että tuli toi merkki täällä foorumilla ilmi. En mä muuten niitä olis tajunnu lähteä kokeilemaan. Toivottavasti toimii mullekin hyvin :)

Hei mua muuten hämää nyt aika pahasti o_O Tilasin Henkalta ja maukalta liivit ja ä-mekon joku viikko sit, olivat netin mukaan postittaneet ne 22.4., eli 4 päivää sit. Mut missä ne nyt on sit? Postiluukusta ei oo tullu hakulappua, eikä kännykkään ilmotusta. Osaaks joku sanoa miten kyseinen pulju yleensä toimii? Mä oon tilannu viimeks niiltä joskus sata vuotta sit.

^Hei saa kertoo myös miten saman puljun vaihto/palautus toimii?????
Lähetin ne liian pienet liivit takas ja nyt oon ootellu ties kuin kauan niitä isompia tilalle.

Että ompa nopeesti laittaneet menemään, mulla menee yleensä väh. noin kuukausi ennenku saan pakettini sieltä.

Mut hei eiks postilla oo nyt ollu jotain häikkää niissä jakeluissa- et jos sulle on tulossa se noutolappu laatikkoon.

Mitä ihmettä?? Mut jos ne sanoo jos postittaneensa ni eikös se oo sit Itella joka hidastelee? En salettii tilaa ikinä silt enää jos ne on nykyaikana noin hitaita :sad001

Joo mullakin on tähän asti tullu tosi nopeesti sieltä paketit, mut oonki aina tilannu vaan sellasii mitä on ollu heti saatavana.

Vaihtoja en oo tehny, mut ny laitan housut palautukseen, et saa nähä miten toimii noi vähennykset laskulta. Viime vuon tilasin kanssa, mutta peruin ne tilaukset ko ois menny 2kk päähän se toimitus. Ja nyt on tätä aikaa oottaa ennenku saa normivaatteet päälle ni tilasin nii kuukaus meni ekas paketissa ja seuraava tuli n. kaks viikkoa myöhemmin eli eilen (samaan aikaan tilasin).

Mannaryyni niissä on eri toimitusaikoja niissä tuotteissa, jos tilaa kaikki samassa paketissa niin voi mennä vaikka yli kuukausi, mut jos tilaa tuotteet niin että ne lähetetään heti kun niitä on niin ne tulee kyllä nopeesti!

Mä en oo koskaan vaihtanu mitään, vaan palauttanu ja se on toiminu helposti aina.

On mulla ollu just tolleen Hymis, et eri paketis oon tilannu ne jotka ei oo heti olleet saatavilla, mut neki saatavilla olevat on olleet tosi hitait tulee.

Mut Boozt ei petä ikinä! :) :P Siirrynkin heti ku koko on saavutettu niin taas vakkaritilaajaksi. :)

Noh, ehkä mä odottelen sit alkuviikosta pakettia. Toimitettu lukee tän viikon tiistaina, mut jooh, enhänä mä tiedä mitenkä heidän toimitus oikeen toimii. Kuvittelin et noin iso ja suosittu pulju ois nykyajassa ja tosi nopee o_O

No miulla ne luvatut toimitusajat ollu iha puppua. Tolle vikalle paketille viimestää toimitus oli 14.4. ja eilen tulivat.

Mä tilaan (ton h&m:n lisäks) paljon nellyltä ja booztiltakin oon tilannu ja zoovillagesta, beyondista jne...oon ollu joskus ihan koukussa nettishoppailuun!

Takaisin