Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vieläkö ne jakaa sitä vihreetä liberolaukkua? Just heitin menee sen esikoisen kassin kun ei sitä mihinkään tartte (sisältö siis ihan jees muistaakseni)...

Mä käytin kans kerääjää mut en ottanut talteen maitoa siitä. Sen takia vaan käytin et ei menny aina kolmea liivinsuojaa per imetys...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä pitää olla omat liivinsuojat. Jotain lansinohin yksittäispakattuja näytteitä tuolla on, mitä saa ottaa. Liberolaukkuja täällä on pitkät rivit ja kyl mä sen mukaan nappaan jahka kotiin päästään lähtemään ihan vaan sen lelun takia..

Kiitän onneani, ettei mulla oo verkkopankkitunnukset mukana. Mää shoppaisin netissä ajankuluksi itteni vararikkoon...

Kävin just apteekissa; meni 108€!!!!! Että hellurei! Kauppaan meni saman verran ja nyt kyllästyin meidän rikkinäiseen petauspatjaan ja aikani siitä kiukuteltua (2min) mies katsoi netistä et haetaan prismasta uus! Kolmas satanen siis tänään... Äippälomalla on kallista!!!

Joku laittoi joskus sivun josta oli tilannut imetysliivit. Muistaako joku mikä se oli?

Anoppi oli ostanu PikkuIhmeelle ekat kengät.. Oli kenkäkaupas jotku 5€ markkinat, niin oli saanu 50€:n kengät 5€:lla. :)

Osaako kukaan arvella, paljonko tissit kasvaa kun maito nousee niihin? mulla normisti C, nyt varmaan D ni oisko DD(tai E sillon ku DD:tä ei merkistä löydy) sopiva?

Kiitos, se oli tuo hattentatti missä oli muutakin ihanaa.

Mulla oli ennen normisit A, viimeisimmät raskausajan liivit oli D ja suurimmillaan kun maitoa vaan tuli ja tuli kävivät D:nkin imetysliivit todella ahtaiksi. Siksi ostankin nyt nuita carriwellwja kun tuon tekstin mukaan niissä on sitä joustoa vaikka tissi kasvaakin.

Mä tilasin nyt uhkiksella hm:stä kahdet kahella kympillä kokoa 85E. Jooh, ehkä noi Carriwellin L-koko ois voinu olla hyvä kun helpompi arvioida.

Mites tyypit hei! Nii mites noi tisut palautuuko ne entisen kokoiseksi kaiken imetyksen yms jälkeen? Mietin vaan, kun enne A/B-kuppi ja nyt D-kuppi.. Noita rintsikoiden hommaamisia vaan mietin, et kandeeks D:tä ostella kymmeniä jos ne palautuu A:ksi..

Kyl ne taitaa ainaki aika liki palautua, mun tutuilla ja esim. äipällä ainakin on palautunu. En kyl osaa sanoa kuin pian mutta yhellä pienikokoisella kaverilla ainakin palautu tosi nopeesti imetyksen lopettamisen jälkeen siihen omaan kokoon...

Mulla palautui ja oli jo imetyksen loppuvaiheessa lähes omaa kokoa B! Ja sitten kun aloin treenata ja painoa tippui niin pikkuhiljaa muuntui A:ksi... (Riippuu liiveistä). Mun esikoisen imetysliivit on C-kuppia, nyt ostin kahdet B:t koska niissä tuntui olevan vielä kasvun varaa... Katsotaan kuin käy... Voin varmaan ostaa jotkut "ensiliivit" sit kun tästä toisen imetyksestä vielä hoikistun :D

Mun äidillä oli ennen imettämistä D-kuppi ja 4 lapsen imettämisen jälkeen niistä on jäljellä A. Kuihtumista odotellessa siis...mun H-kupin tissit näyttää varmaan kivoilta rusinoilta jos imettämisen jälkeen jää täytettä vaan jonkun C-kupin verran.

Takaisin