Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on 50 cm vaatteita muutamiakin, koska mietin että vauvamme on todennäköisesti ja toivottavastikin suhteellisen pieni. Jos olisi todennäköistä, että olisimme molemmat pitkiä ym, en ostaisi välttämättä 50-senttisiä. Pitäisi loppuviimeistelyä vaille laittaa sairaalakassi ja vauvakassi. Muutaman pienen myssyn sain lainaan siskolta ja pari vaatetta varmuudeksi. Sieltä varmasti löytyy ihan kaikkea, ettei tän shoppailufriikin tarvitse enää tuhlata uusiin vaatteisiin. Eiköhän niitä ole nyt tarpeeksi ja varmasti kaikkea tulee vauvalahjaksikin :)

Vauvakutsuilta sain loput kylpyöljyt ym. vaippakakun kylkiäisinä, jotenka niitäkään ei enää tarvitse ostaa. :)

Eilen kirpparilta löytyy hyvässä kunnossa rintareppu, prismasta hoitoalusta ja kestoiluun niitä nipsuja (mitä ne nyt onkaan nimeltään). Ei löydy Kotkasta Stokken Flexi ammetta niin se täytyy sit tilata näkemättä...

Höh, Muruska, täällä niitä on joka kulmalla. Mutta mitä oon sitä itse katsellut, niin oikein on pätevän näköinen peli. Tosin meillä ei satsata ihan niin paljon kylpyammeeseen, joten poikarukka joutuu tyytymään kylpyihin Ikean paljussa. :p

Kyl mie luotan se Flexi ammeen arvosteluihin ja parasta siinä on just se et se mahtuu vaik tonne pesukoneen taakse. Mökillä saaressa Tonttu saa sit kunnon ammeen ja pienen uima-altaan ja vaik mitä mut kaupunkiin ei vaan mahdu

Pakko oli päästä tänään kotoota johonkin käymään. Rahaahan siinä meni. Ostin torista kantoliinan kympillä (mies näyttää sen kanssa epäilemättä miehekkään seksikkäältä, värinä ku on sellanen liila/vaaleanpunainen:grin) ja sit kävin lastenkirppikseltä josta nyt tarttui kympillä mukaan se rintapumppu, käytettynä. Näytti olevan siistissä kunnossa ja ehjänä niin oli pakko nappaa mukaan, keittelen ne osat tässä joku päivä sit. Ja yllärinä lastenvaatteista mukaan vaan yhdet tumput, yhdet potkarit ja valkoiset housut. Ihan hyvä saalis reiluun pariinkymppiin mun mielestä. Ei tarvii taas mennä mihkään huomenna. Kroppa ilmottanut kyllä et nyt on kävelty(vaaputtu) liikaa...

Jomsuli_00: kannattaa muuten ihan ekana pestä tiskiaineen kanssa ne rintapumpun osat ennen kuin keität. Että varmasti kaikki lika lähtee ja keität sitten puhtaana :)

Vaunustressi :sad001 kaikki muut hankittuna, mutta vaunuja ei! Yhdistelmät siis ostoslistalla.. En yhtään tiiä mitkä haluan, ainoa vaatimus että kova se vaunukoppa. Plaah. No onneksi vauva pärjää ekat pvät lman vaunujakin, kun muut valmiina. Mutta olisi ne vaunutkin kiva kotiuttaa, joissakin voi olla se kuukausi toimitusaikana!!!! Stressi!

Meille tuli Milleri ihan vasta pari viikkoa sitten Teutonian Funit. Oli kiva tarjous ja kätevän näköiset systeemit meidän tarpeisiin. Mutta viime tingassa mekin hankittiin ja hyvät saatiin. Kova koppa oli mullakin kriteerinä.

tänään tehty tyynyliina imetystyynylle (huonolla ompelukoneen käyttötaidolla) ja kaupasta vauvan pumpulipuikkoja ja tissikumit varoilta hommattu

Mä meinaan olla muuten niin radikaali enkä pese mitään rintakumeja, rintapumpun osia, tutteja taikka mitään valmiiksi. Pesen vasta sitten kun ja jos tarvetta. Sen verran huutoa maailmaan mahtuu, että saan keittohomman ja jäähtymisen tehtyä. Ja jos synnärillä näyttää pahasti siltä, että nk. apuvälineitä tarvitaan, voipi mies sitten kotona keitellä valmiiksi.

Mä himoitsen Mutsyn iGo uutuusvaunuja, vaikka noi Mutsy 4riderit on varastossa odottelemassa jo. Noi uudet on vaan niiiiin hienot!!

Vois ne hyvin jättää tosiaan myöhemmäksikin, mut perkele ku ei oo mitään tekemistä täällä kotona niin sit voi illalla edes todeta "no kylhän mä tänään olin ahkera, keitin kaksi tuttia". Miten niin tää odotus loppusuoralla on _tylsää_ ja raihnasta!

Mulle shampanjan osti mies. Kuulemma heti saan kuplivaa, kun tullaan vauvan kanssa kotiin. Aavistan salajuonen: mä en voi juoda kuin sen yhden kaadon, joten se itse pääsee hörpsimään loppupullon. Ovela paskiainen! :cool14

Takaisin