Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko oli laittaa kuva mun itse tekemästä lintulaudasta :grin:grin:grin:grin

Vaikka kova oon tekemään ja mielelläni tekisinkin, niin tämän takia välttelen kaikkee home made juttuja :wink

.......se on sit muuten vinossa se kuva...

Liitteet

• 20140108_112404.jpg
    20140108_112404.jpg
    871.2 KB · Katsottu: 48
eiks je :grin alkuun se toimi ihan hyvin, kuivaa leipää sinne aina laitoin.. kunnes koira oppi tönäsee sitä, niin ne leivät tipahteli sielt aina alas... tuskin ne tirpat todellisuudessa enää paljoo tosta kostu :p

Haha.. Meilläkin kotiutuu pikkunen ruskeessa nallehaalarissa. :) Toukokuussa on siis paljon pikkunalleja liikkeellä.

Mä olin eilen koko päivän liikkeellä. Käytiin eka Sotkassa ostaa ruokapöytä ja olohuoneeseen matto. (Olis kiva jos sais sen asunnonkin mihin ne laittaa) Sit mentiin käymään Prismas ku olin ostanut tuulipuvun kummipojalle synttärilahjaks ja siihen oli jäänyt varashälytin kiinni. o_O Sit viel jäi vaivaa etten ostanut Sotkasta toista pienempää mattoa pinnasängyn viereen varpaiden lämmittimeks ni käytiin ostaa sekin. :)

Mä en tainnut esikoisella käyttää kertaakaan potkareita. Oli ne umpikärjet jotenkin tosi hölmöjä ja niiden pitäisi sit olla ihan sopivat, et istuu hyvin. Kun muuten taas housuthan antaa aika paljon anteeksi tuon koon suhteen. Mieluummin sit vaan sukat ja kylmemmällä sukkikset kuitenkin alla. Ja me saatiin kanssa just anopilta tytölle nallehaalari, eli varmaan tulee se riipaistua sairaalasta lähtiessä päälle, kun on pienin meiltä löytyvä jumpsuit. Ja tosiaan esikoinen oli syntyessään sen 51.5 cm ja 3660 g ja silti vaan niitä 50 cm vaatteita tuli kestovaipankin kanssa käytettyä melkein kuukausi. Eli nytkin niitä jonkun verran. Toki taitaa isoin osa olla popin 50 cm ja ne taas oli samaa kokoa muiden merkkien 56 cm kanssa... Mutta kuitenkin.

Mä ajattelin kotiuttaa meidän naperon tälläsissä vaatteissa. Mun äiti vielä ostaa ruskovillan silkkimyssyn ( kaikilla lapsenlapsilla ollut sellanen :) ) niin se vielä päähän niin eiköhän noilla pärjää. Eipä se kauaa tuolla ulkona kuitenkaan ole ku autossa matkataan. Nallepuku löyty parilla eurolla kirpparilta, ei ihan täysin mun makuun mut ajaa asiansa ku mulle iski piheys enkä raaskinut uutena ostaa vain muutamaa käyttöä varten...

Haluan tuon vauvan jo tuolta ulos, ei jaksa enää odottaa :oops:

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1396269393449.jpg
    1396269393449.jpg
    75.6 KB · Katsottu: 51
Testasin äsken itkuhälytintä minkä tilasin, philipsin avent dect. Hyvin toimii :)
Parin vkon päästä tuleekin sitten vaunut, tutekin.
Sit puuttuu vielä hoitopöytä ja amme.

Ei liity vauvaan vaan vaunuihin, pe haen seisomalaudan niin pääsen heittämään esikoisen vaunujen kanssa hoitoon :) Kaik hyötyliikunta pitää käyttää alussa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kotiutumisvaatteet? Onko ne jotain syötävää? :p Ei vaines - mä en ole uhrannut vielä ajatustakaan. Enkä sille sairaalakassillekaan sen puoleen. Neuvolakortin pidän joko mukana tai kotona näkyvällä paikalla, että tulee edes se mukaan.

Mä haluan D-Linkin WiFi-yhteydellä toimivan, älypuhelimella seurattavan itkuhälytin-/(video)kamera-/soitinyhdistelmän! Miksi en ole tällaista ennen keksinyt, olisi ollut lahjatoivetta sanoa innokkaille sukulaisille :D

Löytyy siis ainakin täältä: D-Link Eye on Baby. Varmaan muualtakin, jos vähän vertailis vielä hintoja!

Meidän kotiutumisvaatteet: eka vasemmalta, eli jumpsuit on varuiksi tuolla kassissa, jos pukkaa helteet päälle, sit limeraitainen vanupuku ja toi limenvihreä setti <3 Tuttinarukin on limen värinen ;D Noista töppösistä en mene takuuseen, aika pienet ovat mutta toivon ettei liian isot ja pehmeät ku mitkä (menevät kuin jalkatumpuista).. :)) Sukatkin ovat jossakin kassin pohjalla - tai pitäis olla :D Pitääkin tsekata etteivät ole kadonneet!!
ImageUploadedByVau Foorumi1396360578.431696.jpg

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Meillä on jo itkuhälytin (käytettynä kavereilta), mutta perhana toi Cedjun postaama D-linkin vempele on kyllä hieno!

Mä en puolestani ole saanut perusteltua itselleni, että mihin tarvisin itkuhäläriä tässä alta 60 neliön kämpässä. Mies ja esikoinen omisivat vempeleen kuitenkin radiopuhelimiksi ja leikkisivät jotain rekkakuskeja.

Radiopuhelinleikkejä mäkin ajattelin sillä harrastaa... mutta voi siitä olla jeesiä, kun tyyppi nukkuu parvekkeella tai sen alapuolella pihalla.

Takaisin