Mun oli tarkotus tänään raahata mummini eurokankaaseen. Ideana oli valita mun mieleen kangas, josta mummi olisi luvan saanut ommella pinnasänkyyn reunapehmusteen. Ennen ku kukaan pitää mua täysin natsina niin sen verran taustatietoja et mummini on virkeä eläkeläinen, jolle tämmöiset pikku puuhastelut ovat enemmän kuin mieleisiä. Win-win tilanne siis.
No kävi kuitenkin niin, että poikkesimme lastentarvikkeessa ensikiksi, kun piti näyttää mallia mitä hain takaa. Suureksi yllätyksekseni kaupan hyllyltä löytyi täydellinen pehmuste valmiina! Olin jo luovuttanut valmiiden suhteen, koska meijän pinnis ei oo standardi mittainen vaan 140x70cm, eikä mistään ole tuon kokoisia löytynyt. Nyt löytämäni ajaa kuitenkin asiansa niin hyvin, että vain jalkopääty jää ilman pehmustetta, mutta se ei haittaa koska päädyt ovat umpinaiset. Ja hinta oli alta neljänkympin! Mitä oon netistä kattonu ni aina yli 50 e saa olla maksamassa. Löysin myös ihanan pilvikuosisen imetystyynyn, vaikka olenkin epävarma imetyksen onnistumisesta, mutta halvalla(19e)lähti tuokin niin ei voinut kauppaankaan jättää :) Mietin vaan et onko tuo ihan turhake?
Eilen saatu mahdollinen Radi diagnoosi ei jaksa tänään edes masentaa! Aurinko paistaa, oli ihanaa viettää aikaa mummin kanssa, kun hänkin selvästi nauttii ja on innoissaan tulevasta lapsenlapsenlapsestaan(kirjoitetaanko edes noin:Doikee sanahirviö) ja sit meen tänään laitatuttaa ripsienpidennykset, joista oon haaveillu jo pitkään :)