Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kun itte tekee saa sellaisen kun tulee... Surautin suurella tuskalla ja vaivalla kaksi paria liivinsuojia. Ne tuli pesusta sellasena ruttupallona kun sisukset oli irronneet saumoista :grin

Viikonlopun prokkisena olisi neuloittaa ja langoittaa saumuri (josta katkesi neula 2010 ja sen jälkeen se on kerännyt pölyä kaapissa) ja vetäistä nuo sillä uusiksi.

Ok, kiitos. Eli pesukoneeseen vaan :) Osa on kuvioituja ja värillisiä, ja osa perusvalkosia. Eli taidan minäkin lajitella ne eri käyttötarkotuksiin sen mukaan.
On muuten kalliita hankkia uutena nuo harsot.

Me mentiin tänään kattoon lastentarvikkeeseen vaunuja, kun ne mitkä saatiin ilmaseks alko oikee ällöttään mua kun ei niide kunto ollutkaa tarpeeks hyvä. Ite eka aattelin et mennäänpä kotiin sulatteleen ainaki yöks et millaset ostetaan, mut yllätyinpä kun mies oli heti valmis ostaan vaunut mistä kumpiki tykättii ja niin ne lähti samantien matkaan. Nyt on sitte meille sopivat vaunut hankittuna <3

APUA! mikä tuo alin TUHINAMURMELILLE muuttaneista kuvista?!
Mie en tie... :(

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Sama veikkaus kuin Lyytillä. Vauvalehdessä oli arvioitu turha-tarpeeton listauksena kylpytukikin ja mietin että pitäskö kans hankkia sellainen.

Oikein veikattu lyyti ja Nipsumuki. :) Hankin kylpytuen, koska oon niin jotenkin vainoharhanen et pelkään hukuttavani sen vauvan jos mulla ei oo tota tukea. No ei nyt sentää (tai no ehk vähän), mutta kuulemma ne pikkuset on ihan hirveen liukkait ku niit kylvettää enkä haluu ottaa riskejä.

Jyväskylän Baby Stylessä taisin nähä tuommoset "jalat" jos oikein muistan. Pää on kyllä jo niin reikiä täynnä, että loppujen lopuks oon saattanu nähdä vaan noi omat tuossa kylppärissä :grin

Toi kylpytuki on mitä oon miettyny kans, et pitäskö hommata, mut onpa jääny nyt.. Kattoo nyt miten nivelet tykkää olla ite kannattajina. Omia niveliä ajatellen siis mietin, et pitäskö hommata, kun sais vauvan painoa tuon päälle kans (en nimittäin päästäs vauvasta irti tuest huolimatta) :D

Meillä ei oo ollu kylpytukea koskaan ja hyvin on pärjätty. Kun noi isommat oli pienia, asuttiin omakotitalossa, jossa oli iso pesuhuone ja siellä penkkejä. Amme oli penkillä ja itse istui toisella penkillä vieressä. Nyt meillä on vain pieni kylppäri, jossa erillinen suihkunurkka, joten siksi nuo jalat tulis tarpeeseen.
Tarttee kaivaa se vanha amme tuolta kellarista ja mitata sopiiko se noihin jalkoihin mitä on baby Stylessä myynnissä.

Meilläkin ois vanha-amme, et noitte yhteen sopivuutta mieki oon miettiny, kun noi nyky ammeet näyttää niin paljon sirommilta.

Toi harsojen värjääminen olikin hyvä vinkki. Mulla on niitä käytettyjä harsoja, joita voisi hyvinkin vähän tuunata kivemman näköiseksi! Kiitos siitä!

Kylpytuki saatiin ilmaiseksi, mutta jäi käyttämättä esikoisella. En oikein koskaan ymmärtänyt mitä hyötyä siitä on. Vauvat on tietty erilaisia kylpiöitä...

Mua tommosessa tuessa pelottais, et se vauva ponkasisi siitä jotenkin yhtäkkiä itsensä pois. Meillä on ollut jäntevät vauvat ja ruvenneet varhain jäkittämään itseensä pystympään. Eli ei oo hommattuna.

Meillä ei edellisessä asunnossa ollut kylppäriä ollenkaan ja vauva pestiin ihan pienenä vannassa keittiön tasolla altaan vieressä. Sopiva korkeus, eikä tarttenu jalkoja.

Ammeen lisäjalkoja en uskalla ees hommata. Jotenkin pelottaa, et se amme siitä läksis vege..

Mustakin tuntuu kummalta miten sellainen muovikippo vois pysyä niiden jalkojen varassa tukevasti pystyssä. Varsinkin kun kylppärin lattiasta harvoin löytyy kaatojen takia tasaista kohtaa.

Toi kylpytuki ois ollut hyvä silloin yh-aikoina! Jännitti niin pirusti niitä ekoja kylpyhetkiä tää mamma, että kädet oli ihan puuduksissa niiden ekojen kylpyhetkien jälkeen :D
Vihasin sitä kylvetystä kun sitä teki yksin, muuten oli ihana hoitaa vauvaa aina :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin